Veeee o muhteşem gözleri açılmıştı.
“Ervaaaaa!!”
Koşarak çıktım doktoru çağırdım.Doktor gelip Akını kontrol etti.Ayşen geldi daha sonra oda kontrol etti.
“Gözün aydın Erva Akın uyanıyor senin ismini sayıklayarak”
“Ohh çok şükür” deyip ağlamaya başladım ardı arkası kesilmeyen mutluluk göz yaşları..
Yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı.Gözlerini açar açmaz beni görmesi bir oldu.Yüzünde belirleyemediğim bir gülümseme meydana geldi.“Ervamm”
“Buradayım canım ”
“Ölmedimmi ben”
“Ölmedin sen hepimizi gömersin”
“Sesin cennet gibi”
“Dünyadan Akına ölmedin dahaa”
“Guzelim ben yokken neler yaptin”
“Bir iyiles sonra anlatırım”deyip alnından öptüm.
“Kurulmamış hayallerimiz var kelebeğim ben seninle bir ömür geçirmek istiyorum”dedi ve uyudu..
***************************
1 Hafta sonra::
“Yakalandinnn”
“Hazirim ben hadi çıkalım ”dedi.Daha sonra elini boynumdaki kolyeye attı.
“Ahhh Ali ahhhh ölürsem ver demiştim.Üzdü seni salak”
“Şey biliyor musun benim daha önceki sevgililerim beni sevmedi ilk kez bir adam beni sevdi,değer verdi, korudu kolladı gerçekten sevildiğimi hissettirdi.”
Bana öyle bir sarıldı’ki kemiklerim kırılacakmış gibi hissettim.Sonra ayrılıp anlimdan öptü.
“Sana istemediğin sürece dokunmayacağım kelebeğim”deyip ayrıldı.Odaya bir adam girdi tanımadığım bir yüzdü kimdi acaba??
“Lan ölmedinmi hala sen”
“Ölmedim kardeşim ölmedim seni gömmeden ölmek yok bana”
“Arası öldürmüş birisi”
Kafami önüme eğdim..
“Burada katil hanım galiba”
“Şeyyy ben aslındaaa”
“Ohaaa yengemi vurmuş ”
“Evet ”
“Haaa tanışmadık ben Ömer yenge Akınla küçüklükten beri dostuz”
“Tanıştığıma memnun oldum” deyip elini sıktım. Akın gözlerini devirmiş bana bakıyordu.O sırada odaya hızlıca Ali girdi.
“Geldiler yenge hemen çıkkk vayyy kardeşim naber ya yenge hadi çıkalım yoksa öleceğiz”
“Ali sen Akını alıp otoparka gidin bende geliyorum”
“Ömer yengeyle kal”
Başını sallayıp onayladı.Akınla Aliyi yolladıktan sonra belime silahimi takip otoparka doğru ilerliyordum ki;
“Erva!! Ben senin babanım benden kaçmana gerek yok bana Akını ver bitsin bu düşmanlık ”
“Senin gibi bir adam benim babam olamaz ve ayrıca Akını ölsemde vermem simdi defol giiiii” boynuma bir ağırlık çöktüğünü hissettim Sonrası yok bende.......
__Çünkü bir kelebek daima özgür olmalıdır bayım__
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)
AdventureBu benim hayatım bir kelebektim kozadan çıkmayı sabırsızlıkla bekleyen bir kelebektim sevgiye aç 1 günlük ömrümde sadece sevilmek istedim kanatlarıma sevgi,hayat ve aşk bulaşsın ve kanadım kırıktı uçmayı öğrenmek için can atarken bir adam çıktı kar...