O kadar yorulmuşumki sabah uyandığımda kiyafetlerimle uyuduğumu farkettim.Kalkıp bir duş aldım saclarimi duzlestirdim ve aşağıya indim.Akın ve Berker kahvaltı ya oturmuşlardı.Bende gidip masaya oturmuştum çok sessizdi ama her sessizliği bozan biri vardır;
“Erva sen ne kadar güzelmişşin ya geçen gördüğümde ilk görüşümde kız olduğunu anlayamamıştım.”
“Çok komik ”
Akın bozulduğumu anlamış olacakki;
“Ay Berker ne konuştun bi sus.Erva bugün kuaföre git sonra alışveris yaparız.”
“Ben buradan ana caddeyi bulursam şükrederim”
“Ben seni bırakırım dert etme”
Kahvaltı yapıp evden çıktık.Beni lüks bir kuaföre bıraktı.Kuaförde işim bitince Akın gelip beni aldı.
“Evet Erva hanım ne güzel olmussunuz Aras kesin hasta olur sana alışverişe akşam gideriz şimdi seni evine götüreyim ”
“Ne evi benim evim zaten var”
“O ev olmaz o evi biliyorlar.Şimdilik sana bir ev ayarladık orada kalacaksın.”
“Of varya sen peki Berker beni Arasla ne zaman tanıştıracak”
“Evini göstereyim sonra gidersiniz”
Arabaya bindik tekrar.Bana gore lüks olan ona göre tam bir doktor isi bir binanın önünde durduk.Arabadan inip binaya girdik.Bir kapının önünde durduk kapıyı açtığında ağzım beş kaşık açık kalmıştı.Böyle bir ev yok anasına ben ölmeye gidiyorum birazdan dönerim😱😱😱

Öldüm ve geldim.Eve bittim şuan
“Ne oldu Erva”
“Bu ev biraz şeyy”
“Guzelmi neyse anahtarida al Berker birazdan gelir sen üzerini değiştir bende gideyim akşam gelirim”
“Tamam”
Odama çıkıp duş aldım.Kıyafet dolabını açtım.Bin bir çeşit kıyafet vardı.Siyah bir pantalon siyah bir tişört siyah deri ceket.Siyahların kadını olmuştum.Sonra oturdum Berkeri beklemeye başladım;
“Acaba neden ben Kadir baba denilen adamın yanına gidiyorum benim ne işim var Aras kim (Ellerimi açıp dua etmeye başladım)Allahım beni ölümden kurtardin.Ama daha beter bir yere düştüm.”
Kapı çaldı kapıyı açtım.Berker ve yanında dev gibi iki adam;
“Merhabalar doktor hanım sizinle görüşmüştük Kadir babanın kızı için doktorluk yapacaktınız”
Ne diyo lan bu tobe tobe niye öyle dediki şimdi.Yanındaki adamlar içinmi öyle dedi.
“Evet Berker bey konuşmuştuk”
“Hazırsanız çıkalım ”
“Tamam çantamı alayım çıkarız”
Gidip hızlıca çantamı aldım.İçimde tuhaf şeyler oldu.Ne yani ben bir mafya içinmi çalışacağım.Basıma ne tür bir bela aldığımın farkındaydim.Kapımı kilitleyip evden çıktım.Aşağı indiğimde önümde siyah bir mercedes olduğunu gördüm.Kapımı açtılar vay be dedim içimden kendimi önemli biri gibi hissettim.Arabaya bindik ve yola çıktık.
“Erva hanım yurt dışından bu hafta geldiniz değilmi?”
“Evet Berker bey”deyip.Kafamı cama koyup izlemeye başladım.
Ah Akın ah başımı ne tür bir belaya soktun Tam ölecekken Ölümden “U”Dönüşü yaptım ama asıl şimdi ölümün kucağına düştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)
AdventureBu benim hayatım bir kelebektim kozadan çıkmayı sabırsızlıkla bekleyen bir kelebektim sevgiye aç 1 günlük ömrümde sadece sevilmek istedim kanatlarıma sevgi,hayat ve aşk bulaşsın ve kanadım kırıktı uçmayı öğrenmek için can atarken bir adam çıktı kar...