Arabadan indik;
“Evvet tatlım bugün senin günün ilk ne yapmak istersin”
Soğuk bir ses tonuyla;
“Şey aslında hep gitmek istediğim bir yer var”
“Soyle bakalım”
“Imm şey ilk önce birer kahve sonra bowling,alışveriş,yemek şey son olarak birşey isteyebilir miyim? ”
“Vay be tatlım plan 10 numara peki iste bakalım”
“Lunapark”
Aras lafa girdi;
“Birer kahve içelim benim gitmem lazim korumalar sizinle olacak ve isim bitimi geleceğim”
“Geç kalma ama abi”
Aras şok olmuştu.Meğersem asya hiç abi deyip konuşmazmış.Abisi o kadar şok olmuştuki anlatmam.
“Sey bence bensiz de idare edebilirler bu iki güzel ve hoş hanımları yalnız bırakmam veya kırmam hiçte hoş olmaz”
Gidip pahalı bir kafeye oturduk.Gözlerimle Arası taciz ediyordum.Çünkü akın boyle istedi.Daha sonra bowlinge indik ben hayatımda hic oynamadim.
“Sey ya ben bowling oynamayı bilmiyorum ama”
“Aras abim bana öğretir banada o öğretmişti.”
“Erva istersen öğretirim”
Kafami sallayıp onayladim.Sonra bana yakinlasip bowling öğretmeye başladı.Nasıl fena oldum anlatamam demekki onunda gözü var bu is olur dedim içimden. Bowlingten sonra pizza yemeye çıktık.Arasla ben karşılıklı oturduk tam pizzami yerken bi anda kafami kaldırdım.Arasla göz göze geldik pizza bogazimda kaldı tikandim öksürmekten gözümden yaş geldi.
“Erva abla sen iyimisin?”
“Erva al su iç kotu oldun”
Dedi.Su verdi yanıma oturdu.Bana su icirdi lan benim şansım dönüyormuş gibi hissetmeye başladım.Cebinden peçete çıkarttı gözlerimi sildi elleri çok sıcaktı. Derin bir nefes aldım.
“Erva abla ne oldu sana neden tıkandın”
“Bilmemki boğaz işte neyse eeee alışverişe baslayalimmi?”
Asynin ilgiye ihtiyacı olduğunu farkettim.
“Hadi baslayalim.”dedi ve ayağa kalktı.
Mağazalara girip çıkıyoruz.Kıyafet deneyip çıkartıyoruz.Yıllardır eglenmedigim kadar eğleniyorum.
“Erva abla su elbiseyi dener misin?”
Elinde tuttuğu elbise siyah kısa bir elindeydi.Anam ben bunu nerde giyineyim kırmamak için kabul ettim.Kabine gittim ve denedim.Çıktığımda Arasın tepkisi şok etti.Bir ıslık çalmış Yuh dedim
“Erva bu elbiseyi kesin alalim”
Oha lan Akının istediği gibi oluyor herşey....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)
AdventureBu benim hayatım bir kelebektim kozadan çıkmayı sabırsızlıkla bekleyen bir kelebektim sevgiye aç 1 günlük ömrümde sadece sevilmek istedim kanatlarıma sevgi,hayat ve aşk bulaşsın ve kanadım kırıktı uçmayı öğrenmek için can atarken bir adam çıktı kar...