Ne yaptığımızın farkında bile değildik bu ne rahatlık ağa arabaya binip yola çıktık.Yol boyunca eğlendik güzel bir yerin önüne gelip arabayı park ettik..
“Buyrun Erva Hanimcığım..”
“Ah teşekkür ederim beyefendi”
Arababmın kapısını açtı indim.
Cafeye girdik bir yer bulup oturduk ama öyle değişik bir cafeydiki içkiler vardı.“Bana cafe demistin”
“Cafe bar iste be içersin Ervam”
“Sen ne içersen ”
İçmekten korkuyordum çünkü en son içtiğimde Erene yapmadığımı bırakmamıştım.Şarap söylemişti kırmızı şarap herşey fevkaladeydi.Ben boyle yerlere hic gelmemiştim.Şarap geldiğinde 1 kadeh içtik.Güzel bir geceydi kafami omuzuna koymuş sigarami içerken onu izliyordum vee adamın biri masamiza oturdu.Tüm büyü bozuldu...“Abi bu kizin senin yaninda isi var Işıl peşinizde istersen bizim eve gidelim orayi asla bulamaz”
“Biz güvendeyiz sorun yok kardeşim istediklerimi getirdinmi?”
“Getirdim abi çantada ”
“Erva sen biraz müsaade etsen bize”
Kafamla onayladim.Sigara pakedini alıp kapıya çıktım.Derin bir nefes alıp ne kadar şanslı olduğumu düşünüyordum yaaa beni seven bir adam vardı.
O sırada karşıda Işılı gördüm yanındaki adamlardan biri Arastı. Koşarak içeri girdim...“Akın Işıl ve Aras burda”
“Emin misin? ”
“Gördüm gördüm ”
“Ali bizi buradan Çıkart ”
“Abi bekle oğlum Akin beylerin arabasını arkaya götür dikkatli bir şekilde yolculayın hadi abi sizde kalkın takip edin beni ”
Akının gözündeki endişeyi gördüm. Kolumdan tutarak koşa koşa arka kapıdan çıktık.Arabamizi arkaya getirmişlerdi.Hızlıca bindik.
“Ali güvenlik kameralarını sildir bizi hiç görmedin birşey olursa biliyorsun”
“Tamam abi hadi gidin geliyorlar”
Hızlıca arabanın kapısını kapatıp oradan uzaklaşmaya başladık.Akın çok tedirgindi ama belli etmemeye çalışıyordu...
“Ervam.. Güzel bir gece geçirdik teşekkür ederim sigara icemedim bende bana yakarmısın beni yaktığın gibi”
Nedensizce yüzümde bir Gülümse belirdi iki sigarayı bir arada yaktım onunkını uzattim.
“Ervam görüyorsun araba kullanıyorum yardımcı olsan”
Dudaklarının arasına koymak için yaklaştım.Basımı tuttu dudaklarına bastirdi elinden kurtulunca..
“Akın sen manyak misin kaza yapabilirdik.Ayni zamanda bir daha boyle ani şeyler yapma”
“Dayanamıyorum Ervam sana”
Sigarasını elimden aldı şarkı acacaktım «Sezen Aksu- Vay»
Şarkıya ayak uydurmuştuk ikimizde söylüyorduk.Bana bakmaktan yola bakmiyordu..Vote ve Yorumlarınızı Bekliyorum😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)
AdventureBu benim hayatım bir kelebektim kozadan çıkmayı sabırsızlıkla bekleyen bir kelebektim sevgiye aç 1 günlük ömrümde sadece sevilmek istedim kanatlarıma sevgi,hayat ve aşk bulaşsın ve kanadım kırıktı uçmayı öğrenmek için can atarken bir adam çıktı kar...