Biliyorum herşey çok saçma ama herşeye rağmen bir dostluğunun yanında olması guzeldi.
"Premses premsesimmm hadi kalk "
Bu arada Eren küçüklükten beri bana premses der prenses değil.
"Hadi hadi hadi hadi hadi hadi"
Başladığında susmak bilmez.Beni dürtükleyerek uyandırırdı..
"Kalktım kalktım Eren benim kıyafetimde yok"
"Premses benim dolaptan takıl üzerindekileride makineye at"
Dolabına gittim.Anasını satayım şortları kısacık lastikli pantolon icat edildimi acaba neyse çıplak kalmaktansa üzerime bir tişört geçirdim altimada şort tişört okadar uzunduki şort bile görünmüyordu.Allahtan kaç yıllık dostum.Gizlice mutfağa gittim baktımki kahvaltı hazırlamış en sevdiğim patates kızartmasınıda önüme koydu..
"Afiyet olsun premses"
"Eren Allahını seversen ya şu üzerindekini değiştir yada ağda yapalım sana"
"Çokmu kısa ama ben böyle rahat ediyorum"
"Kaslarına kurban oğlum yeter sana bu kadar kas yeter sporu bırak kaç yıldır dayak yiyorum senden "
Kahkaha atmaya başladı bende istemsizce gülmeye başladım.Meğer ne kadar gülmeye ihtiyacım varmış. O sırada kapı çaldı.
"Tahmin ediyorum Hatice teyze dur ben bakacağım"
"Dedikodu time yaklaştı demekki"
Gülerek kapıya gittim ve kapıyı açtığımda şok olmuştum Akın karşımda öylece duruyordu gözlerinden Superman gibi ateş çıkarsa şaşırmazdım gözleri kıpkırmızıydı.
"Bu-bu-bu halin ne senin"
"Sanane neyim varsa var seni bağlamaz"
"Çık şuradan "deyip.Beni kenara ittirdi içeri girince Ereni gördü.
"Erva bu herifi nasıl eve alırsın? "
Eren iyice sinirlenmişti.
"Lan bune hal bir adamın evindesin onuda geçtim bu halin ne"
"Uzatma lan yeter bu kıza neler yaptın hala konuşuyormusun git belanı Allahından bul benim başımı belaya sokma "
"Yürü erva gidiyoruz"
Kolumdan tutup çekiştirirken Eren bir yumruk attı'ki Akınında boş dururmu biribirlerine girdi.Ağlamaktan başka birşeye yaramıyorum ben bu hayatta hep en değerlerimden kazık yedim Akın hem evlendi ben o bana aşık sanıyordum yanılmışım herşey ok gibi saplanıyor vücuduma her zerreme!!
Kelebeklerin canı yanıyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)
AdventureBu benim hayatım bir kelebektim kozadan çıkmayı sabırsızlıkla bekleyen bir kelebektim sevgiye aç 1 günlük ömrümde sadece sevilmek istedim kanatlarıma sevgi,hayat ve aşk bulaşsın ve kanadım kırıktı uçmayı öğrenmek için can atarken bir adam çıktı kar...