"16"

57 51 5
                                    

“Defol git özgür kız” dedi.

Yanından geçip kahveleri götürdüm.Onun kahvesini verip yanina oturdum.

“Kumandayı alabilirmiyim?”

“Tabi” deyip kumandayı uzattim.Televizyonu açıp kral popu açtı.O sırada «Oğuzhan koç-Küsme Aşka»
Çalıyordu.Kumandayı bıraktı ve

“Sen Nesin böyle melekmisin?Bu kadar güzelliği nerden aldın Erva durgun
Deyip yakınlaşıyordu o var ya konustukca yaklaşıyordu. Bu benim görevim karşı koymuyordum.Bir öpücükten bir zarar gelmez diye düşündüm.Bana yaklaştıkça nefes alması değişiyordu. Dudaklarını ufak bir öpücük bıraktı.O sırada mutfaktan bir ses geldi..

“Erva mutfakta birşey mi var?”

“Mutfak eşyalarını tam yerleştirmi yorum sonra böyle düşüyorlar ben bir bakayım dediğim gibi kalktim.

“Lan sen manyak misin?”

“Ne oldu dudaklarınızı ayırmayı becerebildinizmi”

“Ne sacmaliyorsun sen bu benim görevim

“Öpüşüp sevişmekmi?Senin görevin

“Agzını topla lan sen bana nedemek is......”

“Erva benim gitmem gerek bi telefon geldi de”

“Bi dakika geliyorum...”

Mutfaktan çıkıp Arasın yanina gittim.Aras ceketini giyinip kapıya gittiğinde.

“Hemende gidiyorsun

“Mecburiyetten gidiyorum ama ömrümde geçirdiğim en güzel anlardı teşekkür ederim herşey için

Cevap vermemi beklemeden dudaklarıma bir öpücük daha bıraktı.Ve kapi dan çıktı.O evden çıktığı gibi Akın kolundan tutup koltuğa fırlattı.

“Erva(Bağırmaya başladı) elin picine nasıl opturursun kendini sen satılık değilsin eğer ondan uzak durmazsan kötü olacak sen onun bunu altinda yatan kizlardanmisin?”

O lafı duyduğum anda gözlerim dolmuştu.Benimle böyle  konuşmaya hakki yoktu.Bağırmak çare değil arkamı döndüm odama çıktım.Kapımı kilitleyip kendimi  banyoya buz gibi suyun içine attım kendimi aglaya aglaya ölümü bekledim......

Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin