2.Sabrina

149 10 0
                                    


Éppen a kocsiban ülünk, és várjuk a testvéremet. Akit két éve otthagytam a nagy szarban. De nekem elegem volt a családomból, úgy gondoltam új életet kezdek. Ő, a sajátját jól elrontotta, és most segítenem kell neki jó útra térni.

-Rin minden rendben?-fordult felém Shawn a vezetőülésből.

-Csak egy kicsit ideges vagyok, ennyi az egész.-néztem a szemébe.

-Hány éves az öcséd?-dugta a két ülés közé a fejét hátulról Liyah

-17, pár hónappal idősebb csak nálad. De vannak gondjai.-gondjai, amiről még Shawn sem tud.- Szóval idejön a nyáriszünet idejére, és a többit meglátjuk.

Nagyot sóhajtottam. Mégis mit képzelt magáról? Nem teheti tönkre a nehezen felépített karrieremet.

-Liyah? Megkérhetlek hogy egy darabig hagyd az öcsémet kibontakozni?

-Persze. De... Miért?

-Nagyon kedves és közvetlen lány vagy. Nem mellesleg hihetetlenül gyönyörű.

-Jaj Rin! Ha ilyeneket mondasz, teljesen vörös lesz a fejem!-kacag vidáman, és megjelenik az a bizonyos Mendes gödröcske a szája sarkában, amit Shawnnál is imádok!

-Az én gyönyörű hugicám! Milyen gyorsan felnőnek!-mondta fátyolos tekintettel Shawn

-Nem vagyok már kicsi Shawnie! Mellesleg saját hírnevet szeretnék, és úgy ismerjenek engem, mint Aaliyah Mendest, nem úgy mint a világhírű popsztár hugát. Érted...-meredt vissza a telefonjára, miközben Shawn szóra nyitotta a száját, de fejrázással jeleztem neki hogy ne tegye.

És akkor megpillantottam a testvéremet. Óriási hátizsákja palástként terült el izmos vállán. Mikor lett ő ilyen? Amikor eljöttem két éve Európából, még csak egy kis vézna kilencedikes volt. Kezében a gördeszkája, fején a full cap. Úgy néz ki mint egy rossz drogos... Anyának igaza volt...

Két napja, a filmbemutató után, fenekestül felfordult az életem, amikor anyám telefonált...

Karna rohant felém, kezében a telefonommal

-Sürgős ügyben keresnek téged!

Átvettem a telefonom, és feszülten hallgattam.

-Halló?-jött ki egy idétlen hangocska a torkomból. Tudtam hogy ki hív. És attól féltem hogy megtörtént a legrosszabb.

-Sabrina édesem!-anya.-  Van egy hatalmas problémánk apáddal... Az öcséd Michael... Nos, elég durván drogozik. És úgy döntöttünk, legjobb lesz, ha elküldjük hozzád.

-Hogy micsodaa?

-Saby, az öcséd valami rossz társaságba került, és hiába irattuk át másik iskolába, ott is folytatódott ez a rettenet. Úgy gondoltuk, ha elküldjük hozzád, egy másik kontinensre, talán már nem akarja ezt a züllő életmódot.

-Képtelenség!

-Már össze is csomagoltunk neki.

-Nem megyek sehova!-ordította Michael, majd egy ajtócsapódást hallottam

-Nem!-feleltem határozottan

-Kislányom igazán kiáll..

-Nem vállalom el!-feleltem higgadtan.

-Dehogynem! Ennyit igazán megtehetsz a családért, ha már így itthagytál minket!-vitte be anyám az utolsó ütést.

-Jó rendben...

VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.Where stories live. Discover now