20. Michael

46 2 0
                                    


  I never knew you were the someone waiting for me  


Napok teltek el azóta, hogy Sabrina és én elmentünk abba a bugyuta TV-s műsorba. Közben Aaliyahval való kapcsolatom kezdett kibontakozni. Elkísértem az összes edzésére, összebújva filmeztünk, SŐT! minden éjszaka bemászott mellém. Ahányszor látott minket Saby, egyszer sem kaptam tőle rosszalló pillantást- ellentétben Shawnnal- vagy valamilyen szöveget. Amikor tegnap éjszaka Liyah olyasmit motyogott félálomban ami olyan "szeretlek"-féle lehetett, kihagyott egy ütemet a szívem.

Mert valami elkezdett megváltozni bennem. A mellkasom tájékán melegséget, boldogságot éreztem. Soha azelőtt nem volt még ilen érzés bennem. Fura volt. Rémisztő. Egyszerre fogott el a hideg félelem, és a borzongató kíváncsiság. Vajon Liyah hozza ezt ki belőlem? Én is ezt váltom ki nála? Tele voltam kérdésekkel, amire csak az adhat választ, aki már jártas a szerelem terén.

-Mic készen vagy már?-hallottam Liyah negédes hangját az ajtón kívülről.- Én is szeretnék fürödni!

-Nyugalom galambom egy fél pillanat és belibbentheted a csinos kis hátsódat!-derekam köré tekertem a törölközőmet, majd feltéptem az ajtót.

Liyah valószínűleg megijedhetett, mert egy halk sikkantás hagyta el a száját. Azután tüzetesen átnézte meztelen felsőtestem. Lassan kezdtem zavarba jönni attól, ahogy lefagyott előttem.

-Tetszik amit látsz?-simítok végig selyempuha arcán

-Öööö izé...-rázta meg magát miután visszatért a  transzból- Elállod az utat!

-Jajj bocsásson meg őfelsége!-majd szorosan a még vizes felsőtestemhez húztam törékeny arcát, és egy puszit nyomtam a homlokára.


**********************


-Saby!-tártam szélesre az ajtót. Nővérem sebesen felugrott a számítógépétől, és hasraesett az egyik kábelben.

-Au! Michael mi az istent akarsz?

-Bocsi, nem akartalaki megijeszteni! Tudnál nekem néhány tanácsot adni?-ez elég is volt neki, óriási lendülettel, és moyollyal az arcán levetődött velem szembe az ágyába. Mogyoróbarna szeméből vidámság sugárzott.

-Naaa mesélj!-dobolt a paplanon.

-Szóval kéne amolyan tesós tanács... Szóvaaal... az lenne... Hogy ... hogy van egy ismerősőm...

-Ahhaaa-nyújtotta el a szót.- Egy ismerős.

-Na, és annak az ismerősnek bejön egy lány.

-Az ismerősödnek bejön egy csaj mi?Hmmm

-Ja neki. Szóval az a valaki kezdi úgy érezni hogy nemcsak hogy bejön neki, de kezdi megszeretni. Vagymi...

-Értem-azzal gondolkodóba esett.- De miért is jöttél?

-Hát tudoood az a haverom tőlem kért tanácsokat. Én meg gondoltam te tudsz segíteni. Na?

-Hááát először is adja önmagát a haverod. Mármint a jobbik oldalát! És vigye el randira!

-Ennyi az egész?-kérdezem értetlenül

-Nem elég?-nevet fel. -  Egy lánynak nem a pompa és a pénz kell Michael. Ha egy lány tényleg szeret valakit, lényegtelen hogy hova viszi a srác. Jó azért ne vidd el egy vágóhídra.... Ö... izé... ne vigye el a haverod egy vágóhídra! Bocsi nyelvbotlás volt-vörösödött el.

-Semmi bajn köszönöm szépen hatalmas nővérem!-azzal elindulok kifele.

-Hé Michael!

-Igen?

-Azért majd meséld el milyen volt a randi!-azzal kicsukott a szobájából.

Már a legelején tudta hogy mi a szitu, de mégsem mondott semmi rosszat. Tényleg az én nővérem a legkirályabb a világon!


-Aaliyah keress egy szép ruhát, este elviszlek egy klassz helyre!-nevetek gyönyörű arcába

VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.Where stories live. Discover now