-Benne vagyok ebbe az elvonós baromságodba. De csak akkor ha rendesen edzhetek, deszkázhatok, és futhatok is! Nekem a testmozgás elengedhetetlen.- lépett be Michael a nappaliba a kinyúlt Linkin Parkos pólójába.
-Mi ez a hirtelen pálfordulás Michael?
-Nem mindegy Sabrina? Annyi a lényeg hogy megpróbálom ok? Csak ne kérdezd hogy miért, legyen elég annyi hogy csak. De a cigimet azt nem vehetitek el előlem jó?
-Hmmm... Azt még talán maradhat. De a tüdőrák elég rossz dolgokat tu..
-Jaaj Saby már te is ezzel kezded?-fortyant fel, majd leült a kanapé legtávolabb eső részébe. Hajából szaporán hullottak a vízcseppek gondosan kidolgozott vállára.- Nézd.- kezdett bele bizonytalanul.- Nem akarok senkit megbántani, de rendre elbaszódik minden körülöttem!- csúnyán néztem rá.- Bocsánat, tönkremegy minden. De ezen akarok változtatni! Csak nem olyan egyszerű! Mindent magam mögött hagytam, mert a szüleim azt hiszik hogy a nővérem, aki hátat fordított, majd segíteni fog! Most is csak rád lettem erőltetve, tuti hogy magadtól soha nem hívtál volna fel! Csak akkor hívtál fel ha valakinek a családból szülinapja, vagy névnapja volt. Gondosan ügyeltél arra hogy senki ne kezdjen el a családod után szaglászni! Még azt sem lehet megtalálni rólad a neten hogy honnan származol!-nevetett egy nagyot, nekem meg millió darabra tört a szívem.- Azt sem tudták eddig hogy van egy testvéred! Most meg azt próbálod titkolni hogy egy rosz drogos vagyok!
-Michael Wesley!-kiáltotta hangosan Karna - Hogy mertsz így beszélni a nővéreddel, annak ellenére ami a múltban történt, most itt ül veled szemben, és próbál neked segíteni! Szóval húzd ki a tüskét a szaros seggedből és vágj jó arcot ehhez az egészhet, mintha legalább egy kicsit is érdekelne a dolog! És ha még egyszer így mersz beszélni a nővéreddel, biztos lehetsz benne hogy akora pofont kapsz tőlem hogy megemlegetedÍ!
Nagy levegőt vett az öcsém, majd hosszan kifújta. Átült mellém, és megfogta a kezem.
-Nagyon sajnálom hogy így beszéltem veled Saby... Meg szeretnék változni, és biztos hogy nem ez volt az utolsó rosz cselekedetem, de ígérem hogy próbálkozni fogok! Segítesz nekem?
-Igen Michael segítek.
-Szuper! Akkor itt is azoknak a listája akikkel ma találkozni fogsz-nyomta Karna Michael orra alá a papírt, amin a barátkozhatós emberek neve volt
-Anonim függők? Komolyan?? Jobbat nem tudtatok volna kitalálni?
-De, az elvonót, bár akkor egész nyáron egy szobában kéne ülnöd messze innen, és az nem lenne számodra olyan jó.-csicseregtem.
Hirtelen megrezzent a telefonom az asztalon. Kinyújtottam a rövid kezem, majd miután nem értem el, Michael felállt, majd ideadta
-Kösz-ő csak biccentett
Shawnie üzenetet küldött
Shawnie: Liyah nagyot esett az edzésen. Lehet hogy beviszem a kórházba hogy megnézzék a csuklóját
Rin: Minden ok vele?
Shawnie: Persze, erős lány. Azt mondja hogy nem fáj, meg semmi baja, de én nem hiszek neki. Nagyon feldagadt a keze :(
Rin: Pusziljuk :* Amúgy haladás van Michael felől. Meg akar változni
Shawnie: Én tudtam az első pillanattól kezdve Rin. Te olyan lány vagy, akiért érdemes megváltozni! Szeretlek <3
Rin: Én is szeretlek
-Khm én is itt vagyok.-szólalt meg Michel
-Jaj bocsi! Liyah kicsit megsérült.-nézek fel a telefonból
-Mi történt?-nézett rám aggódva az öcsém
-Shawn azt írta hogy elesett és nagyon beütötte a kezét.
-Akkor vigyük be a kórházba!-ugrott fel Michael a kanapéról
-Hé! Nyugi öcsi! Van neki bátya, majd ő megoldja ok?
-Rendben.-azzal felkapta a cigisdobozát az asztalról, majd elindult ki a verandára
******************
Sziasztok itt a kövi rész!
A Mendes 1. elérte a 2.2k megtekintést! Köszi nektek!
Ha tetszett csillagozz és kommentelj!
Jó olvasást!
Puszi: Klári
YOU ARE READING
VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.
FanfictionNehéz egy sikeres színésznő árnyékában felnőni. Pláne ha a szüleid elküldenek hozzá... Pláne ha drogoztál... Nehéz egy sikeres énekes árnyékában felnőni. De Ő megpróbál saját hírnévre szert tenni... Mert soha semmi rosszat nem csinált... Közben...