5. Michael

115 8 2
                                    


Amikor meghallottam hogy Sabrina el akarja vinni Aaliyah-t magával nagyon rossz előérzetem támadt. Hogy fogok én így a későbbiekben is kilógni, ha folyton felügyeletem lesz?! Bár azt tudtam hogy Shawn két héten belül turnéra fog indulni, így egy kicsit több szabadidőm lesz, és végre folytathatom azt a megnyugtató életmódot, amit Európában is csináltam.

-Michael, nem akarunk elmenni deszkázni? Milyen jó az már hogy találtam egy olyan deszkást, aki nem vágódik hasra tőlem.

De szuper, még ez is itt van a nyakamon. Nem hiszem el, hogy egy perc nyugtom sincs! Shawn felé fordultam, akinek már a kezében volt a deszkája, és indulásra kész volt.

-Ha nagyon akarsz....-feleltem kedvetlenül.

-Akkor induljunk!

Felvettem a deszkámat, (nem ilyen penny anyámtökömet. az a pisiseknek való, normális fasza deszkát) és kiléptünk a napsütéses délutánba. Shawn ment előttem, de nem beszélgettünk, hanem egymást túlszárnyalva próbáltuk a trükkjeinket. El kell ismernem Sab elég jól választott. Bár az egy kicsit aggaszt engem, hogy hogy fogja azt bírni, amikor Shawn turnézni indul. Mert valjuk be, elég kemény dió hónapokig távol lenni attól akit szeretünk. Na jó, én ezt soha nem tapasztaltam még meg, hiszen egyik csajt sem húztam tovább fél napnál.

Két óra mulva tértünk vissza a lakásba, ahol a semmivel össze nem téveszthető sültcsirke illatát éreztem. A deszkát ledobtam a lépcső mellé, és a konyhába siettem. Ahol ott állt kecses hosszú lábaival Aaliyah. A kis kötény bőven eleget takart ahhoz, hogy beinduljon a fantáziám. Lenne ötletem hogy mit csinálnék vele a konyhaasztalon, ha csak mi ketten lennénk. Sabrina viharzott el mellettem, világosbarna haját lófarokba fogta, megcsapott a vanillia illata.

-Pfuj Saby! Belefeküdtél egy receptkönyvbe?-fogtam az orromat

-Hát te hülye vagy! Ennek az új parfümnek nagyon jó illata van!-pöffeszkedett a nővérem.

-Dehogy van! Olyan a szagod mint egy tál gyümölcslevesnek!

-Szerintem finom al illatod édes!-hajolt Shawn Sabrina nyakába. Aki ettől kislányos kacajba tört ki.

-Köszi Shawn!-puszilta meg a száját.

-Na jó. Ha ezt tovább kell néznem, kénytelen leszek szólni anyáéknak, hogy az első géppel repülök haza, mert te, és Shawn előttem szexeltetek.-vetettem oda nekik.

-Nem érzed azt hogy egy kicsit nagy a szád Michael?-nézett szúrós szemmel rám  a nővérem.

-Az igazat megvallva élvezem a szitut. De nagyon éhes vagyok! Kész van már a kaja?

-Még nincs, de ha segítesz hamarosan elkészülhetünk.-emelte fel a fakanalat a kezében Aaliyah.-Nyugodtan megfürödhetsz Rin, mi megoldjuk a vacsi többi részét ketten.

-Biztos?

-Nyugi Rin, elbírok egy fiúval.

-Rendben. De óvatosan, elég idétlen a konyhában!-felelte nevetve a lépcsőn felfele menet.

-Hé! Én nem vagyok béna!

-Akkor mutasd meg Mr. Tökéletesenfőzök!-dobta a fakanalat a kezembe Liyah

-Vegyem kihívásnak señorita?

-Tudom hogy nincs nálam jobb!-mondta büszkén.

Aztán belevágtunk. Sürögtünk-forgtunk a konyhában, nevettünk, és szurkáltuk egymást. Liyah sötétbarna hosszú haja gyönygfátyolként vonta be arcát, ahányszor sikerült megnevettetnem egy aranyos kis gödröcske jelent meg az arcán, és ez boldogsággal töltött el. Mikor már vettük ki az ételeket a sülőből, megállt mellettem, és akkor éreztem meg az angyalok illatát. Az őszibarack és a rózsa keverékét. Soha ennél finomabbat nem éreztem még. És mit ne  mondjak, ő ott lent, szívesen élvezte volna Liyah látványát jóval kevesebb ruhával.

VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.Where stories live. Discover now