9. Michael

86 6 1
                                    


  I caught the edge of a knife and it hurts just a little

And I know, and I know, and I know, and I know that I can't be your   



A fürdőbe menet, a folyosón találkoztam Liyahval. Haja szorosan felkötve volt, kezében hokiütő.

-Hát te?-kérdezem karcos hangon.

-Megyek edzésre, ugyanis készünöm kell a válogatóra.

-Hokizol?

-Mily meglepő Michael, igen! Bocs, de nem beszélhetek veled.

-Mi a bajod?-kapom el a csuklóját. Rettentően vékony csuklója van!

-Eressz el te barom!-tépi ki a kezét a szorításomból.- Az hogy tegnap el kellett költözzek az emeletre, és Shawn kiabált velem! Soha nem kiabált ezelelőtt egyszer sem!- azzal faképnél hagyott.

Hogy én mekkora barom vagyok! Belerondítottam egy olyan testvéri kötelékbe, amilyen az én és Saby viszonyunk soha sem lesz. Mérgesen becsaptam magam mögött az ajtót, és megengedtem a vizet. Ruhástól álltam be alá, és folyamatosan Ly lemondó arckifejezését láttam magam előtt. Picsába hogy ez a csaj elveszi az eszem! Teljesen kifordultam önmagamból!  Azért jöttem ide hogy megváltozzak, nem azért hogy... áhhh! Vizesen kiszálltam a zuhanykabinból, ledobtam a vizes pólómat a földre, a nadrággal együtt, majd boxerben visszakocogtam a szobámba. Ráfordítottam a kulcsot, majd kerestem egy tiszta pólót.

Felkaptam az asztalról a cigimet, kinyitottam az ablakot. Az öngyújtó halk sercegése megnyugtató hang volt, majd elárasztotta az egész testem a színtiszta nyugalom. Ahogy az első kifújt füst elszállt az arcom elől, megpillantottam Aaliyaht és Shawnt amint az autó felé igyekeztek. Liyah egy pillanatra elidőzött az ablakom bámulásával, de amikor meglátott engem, hogy ott cigizek, elkapta a tekintetét, és beszállt az autóba. Én meg halál nyugalommal elnyomtam a csikket, aztán kipöccintettem az ablakon.

Elhatározásra jutottam....


**************


Sziasztok! Hoztam egy extrarövid részt!

De viszont cserébe lesz néhány extrahosszú;)

Ha tetszett csillagozz, és kommentelj!

Jó olvasást!

Puszi: Klári


VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.Where stories live. Discover now