21. Michael

44 2 0
                                    

  Put two and together, forever will never change
Two and together will never change 



-Fura - szól alig hallhatóan - Ne érts félre, nagyon tetszik hogy a Jhonny Rocketsbe hoztál, de

-Liyah azért jöttünk ide, mert itt kevesebb a valószínűsége hogy felismernek minket. De ha nem tetszik, mehetünk drágább helyre is, csak tudod Shawn nemigazán díjazza a kapcsolatunkat.

-Michael - néz mélyen a szemembe, miközben ujjaji rátalálnak az én ujjaimra. - Nekem teljesen lényegtelen, hogy hol vagyunk, amíg veled lehetek érted?

Finom csókot lehell az ajkaimra. Ma is hihetetlenül gyönyörű. Rövid, frisslevendulaszínű ruhában van, haját göndör lokninka sütötte a nővérem. Nagyon kevés smink van rajta, de az is annyira észveszelytően áll rajta!

Azért én sem vagyok alulöltözött! Egy egyszerű fekete inget, és farmer (szigorúan térd fölött 2cm!-ig érő) rövidnadrágot vettem fel. Tényleg le akarom nyűgözni Liyaht. Soha nem éreztem még nő iránt ekkora vonzalmat, és talán nem is fogok. De mintha Liyah létezése megváltoztatott volna... Nem beszélek már csúnyán, nem cigizek.

-Michaeeeel! - csiviteli - Ki is szállunk a kocsiból, vagy itt fogunk merengeni vacsi helyett?

-Elbambultam Milady - nevetek fel


******

-Ez nem lehet igaz! - csattan fel Aaliyah amikor az autóhoz megyünk

-Mi a baj?

-Shawn most küldött egy üzenetet nézd!

Shawn: Liyah ugye rosszul látom hogy azon a lesifotón te és Michael vagytok? Mi az istent csinált veled? Ugye jól vagy?

-Na add csak ide! Elbeszélgetek én majd vele!

-Ne Michael! Naaa add már vissza a telefonom! - pipiskedik, de nem éri el a kezemben tartott telefont - Meg foglak ütni! Nagyon fog neked fájni! Michaeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!

-Naa ne nyafogj szépségem! Amint elküldtem neki az üzenetet vissza is adom! Tessék!

-Te most tényleg elküldted? Nemár nem lehetsz ennyire szemét!


Aaliyah: Nyugi, a hugod ennél jobb kezek között nem is lehetne. Nyugi  van óvszerem is :) Michael.

-MICHAEL! - kiált fel hisztikisasszony, majd durcásan beszáll az autóba. Abban a pillanatban csörög a telefonja.

-Nagyon ajánlom Michael hogy ez csak egy rossz vicc!

-Nyugi jó öreg Shawnie - utánozom a nővérem hangját - Csak eljöttünk kajálni egyet, mert nem akartunk főzni. Na szióka!

-Hülye, rá ne tedd a bátyámra!!!

-Na akkor tessék itt van, beszélj vele! Én vezetek.

Azzal Aaliyah ölébe dobtam át a telefont, aki egy haragos pillantást lövellt felém. Ez az, Shawnnak sikerült kinyírnia a randimat. Na csak jöjjön haza! Nem állok jót magamért! Miközben Liyah próbálja nyugtatni ideggyenge testvérét, én letérek a főútvonalról, már a jól ismert kis utcánkba.

-Szia Shawn! Recseg a vonal megérkeztünk bla bla. Tudod nagyon zavarsz!- kiáltom úgy, hogy biztos meg is hallja a vonal másik végén.

VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.Where stories live. Discover now