17. Michael

34 4 0
                                    


Lépteket hallottam. Fogalmam sincs ki lehet az az idióta, aki engem meg akar ijeszteni az éjszaka kellős közepén, de nagyon rosszul fog járni azt garantálhatom! Egy gyors mozdulattal felültem az ágyamban, ütésre készen állva.

Velem szemben a rémült Aaliyah volt. Karját maga előtt szorosan összefonta, és egy halkat sikkantott.

-Nem akartal megijeszteni Michael bocsánat!-sottogta

-Semmi baj. De... de mit keresel te itt?

-Rosszat álmodtam-nyüszítette.- Esetleg lehetne hogy....

-Gyere csak!-emeltem meg a takarót.- Esetleg.. Izé.. Akarod hogy berakjak egy párnát közénk vagy valami?-húzódtam el tőle.

-Nem! Éppen elég az, ha idebújsz, és szorosan átölelsz!- úgy is tettem. Kifliztünk. Simogattam egy darabig selymes haját, majd miután elnyomta az álom gondolkodóba estem. Nekem ez marhára új. Soha nem volt egyetlen lány sem az életemben aki csak úgy be akart bújni az áágyamba, hogy nyugodtan tudjon aludni.

Álltalában nem ezért jöttek hozzám a lányok. Emlékszem egyszer találkoztam egy Francie nevű csinos lánykával, akivel talán egyszer komolyra is fordulhatott volna a viszonyunk. De az a kis dög álszentebb volt mint hittem! Lenyúlta a pénzemet, amikor egyik este betéptem, és lelépett. Azóta semmi hírt nem hallottam felőle.

Na meg persze ott volt Vicky is. Amilyen csini volt azokkal a szilikoncickókkal, annyira buta is! Azt állította hogy felcsináltam! De még aznap megtaláltam a használt menstruáció felfogó készítményeit (finoman fogalmaztam, használt betét, tudjátok *írói megj.*) Így hát még aznap este kidobtam.

De elég hosszú az exeim listája. Nem is merek belegondolni hogy milyen volt az eddigi életem. Ha tovább folytatnám azt, amit eddig, elég hamar elpatkolhatok! Ha viszont tényleg teperek, talán még Liyah szívét is elnyerhetem!

Ahogy így törtem a fejem, lassan kihajnalodott. Istenem milyen jó érzés lenne minden nap emelett a gyönyörű teremtmény mellett felébredni! Mintha egy varázsütésre lett volna, Liyah felém fordult, álmos szemei csíkban formálódtak az arcán.

-Min töröd a fejed?-kérdezte kótyagos hangon

-Semmin. Éppen aludni készültem.

-Azst jól tessszed-felelte valószínüleg félálomban, mert a következő hang, ami valószínűleg elhagyta a száját az egy "khrrrr" féle horkantás volt.

Még egyszer elnéztem ahogy alszik, végigsimítottam puha bőrén, majd én is álombamerültem.

VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.Where stories live. Discover now