He's out his head, I'm out my mind
We got that love, the crazy kind
I am his, and he is mine
Leállítottam a motort, és vettem egy mély lélegzetet. Nem mertem Liyahra nézni, mert fogalmam sem volt róla hogy mit olvasok le az arcáról. Végül összeszedtem magam, és egyenesen a szemébe néztem.
- Hazaértünk - mosolyodtam el.
- Tudom - pajkos mosoly bújkált az ajaiban.
- Akkor? Megyünk is be? Vagyis... Liyah én ebben annyira béna vagyok! Nem vagyok a szavak embere! - csattanok fel kétségbeesetten.
Közelebb hajolt hozzám, majd suttogva megszólal:
- Akkor ne tedd, cselekedj - ajakaink összeforrtak.
Finoman végigsimítottam kecsecs nyakívén, miközben ő is útjára indította a kezét. Bejárta a bicepszemet, a mellkasomat, miközben én finoman beszívtam az alsó ajkát. Felnyögött. Megőrjített.
- Ha így folytatjuk, be sem jutunk a házba - váltam el nagy nehezen az ajkaitól.
- Igazad van - mondta a révületből kiábrándultan.
- Akkor talán szálljunk ki - adtam a tudata szájába a cselekedeteket, mert olyannak tűnt, mint aki jelenleg nem ezen a földön van.
- Még soha nem éreztem ilyet egy csóktól! - tört ki belőle, miközben kisegítettem a kocsiból.
- Mire célzol?
- Erre az egészre! Ez nem egy csók volt, ez valami olyasmi ami elindított bennem valamit! Felpezsdült az egész testem! - mesélte gyermeki örömmel.
- Ezt szerény személyem váltja ki belőled kedves gyermekem - virított az óriási mosoly az arcomon.
Beléptünk a félhomályos házba. Lámpát nem mertünk kapcsonli, nehogy felébresszük a nővéremet. Így hát vidáman nevetgélve indultunk el a szobám felé.
- Mit szeretnél csinálni? - kérdeztem tőle, és elkezdtem rendet rakni a szobámban. Azért mégis csak egy nő van a szobámban, nem lehet itt disznóól! - Segítesz rendet rakni?
- Ki van zárva! - nevetett fel - Ez nem az én váram, tehát nekem nem kell összepakolnom utánad. Viszont letusolok ha nem haragszol meg, aztán ha gondolod megnézhetünk egy filmet, vagy ilyesmi.
- Igen, ez jó ötlet. - nem volt az. Tök jól alakult az este, pont most nem volt szabad hogy lelankadjon a kedvünk. amennyire romatikus voltam eddig, és annyira küzdöttem hogy Liyahnak is jó kedve legyen, hogy nem érhet véget úgy az este, hogy az autóban majdnem egymásnak estünk, és most csak úgy elalszunk.
- Michael... - szólt a hátam mögül Liyah.
Megfordultam, és majdnem meg is haltam, ott a szobám közepén. Ugyanis Liyah megszeppenve, fehérneműben állt a fürdőszobám ajtajában.
- Gyönyörű vagy! - szaladt ki a számon meggondolatlanul, majd két lépéssel átszeltem a szobát, és a következő pillanatban már el is indultam az ágyam felé, kezemben Liyahval.
YOU ARE READING
VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.
FanfictionNehéz egy sikeres színésznő árnyékában felnőni. Pláne ha a szüleid elküldenek hozzá... Pláne ha drogoztál... Nehéz egy sikeres énekes árnyékában felnőni. De Ő megpróbál saját hírnévre szert tenni... Mert soha semmi rosszat nem csinált... Közben...