4. Sabrina

101 9 0
                                    


Ammikor felébredtem Shawn már nem volt mellettem, tehát valószínűleg munkája akadt. Hamarosan nekem is mennem kell egy tévés forgatásra, ám nem hagyhatom őrizetlenül az öcsémet. Lerobogtam a lépcsőn, ahol Shawn ült a gitárjával, és egy ismerős dallamot játszott.

-Úgy imádom a hangod kicsim!-léptem oda hozzá.

-Én meg téged imádlak bébi!-átkarolta a derekamat, majd szorosan magához ölelt és megcsókolt.

-Fuj Shawn szállj már ki a nővérem szájából!-bontott ki egy zacskó chipset Michael.

-Így van Shawnie. Ez nekem is sok!-szólalt meg Aaliyah.

-Azt hittem hogy már elmentél.-néztem Shawn szemébe

-Nem, én még nem fogok menni egy darabig sehova, majd csak zenélgetni a haverokkal.

-Rendben. Figyi Liyah akarsz jönni velem egy tévés forgatásra?

-Persze, szívesen megyek veled Rin!-mosolygott felém

-Ti fiúk, meg majd megoldjátok! Shawn vigyázz Michaelre!

-Saby nem vagyok már kisgyerek... Simán megoldom egyedül!

-Majd ha bebizonyítod, akkor talán elhiszem....

Azzal sarkonfordultam, felkaptam a kocsikulcsot, és kibaktattam a kocsihoz. Liyah szorosan a nyomomba volt, és valamit dúdolgatott.

-Mit dúdolsz?

-Ó csak egy új számon dolgozom! De semmi egetrengető, csak gyakorlok.

-Majd megmutatod ha elkészült?

-Persze! Te szerinted Michael mennyire tud jégkorizni?

-Semennyire. Miért?

-Jaaaj semmi érdeke, csak úgy kérdeztem. Felejtsd csak el nyugodtan

-Liyah!

-Jóó csak el akartam vinni korizni egy kicsit.

-Nem szabad Liyah-meredten néztem a fogyó utat.- Nem lehet... Nem szeretném elmondani hogy mi miatt, de kérlek maradj ki ebből jó? Egyenlőre hagyd pihenni.... Kérlek

-Jó!-majd bedugta a fülest, és csavargatni kezdte sötétbarna haját. Klassz! Épphogy kinőttem a kamaszkorból, már megsértettem két kamaszt, akik érzelmileg labilisak! Ó és még mennyire nem volt vége a nyárnak!

*****

Sziasztok itt a következő rész!

Igen ez nem lett olyan hosszú, és jó sem. De ezt a könyvet ilyen rövidfejezetesre terveztem

Remélem azért így is tetszik:)

Ha igen, kommentelj és csillagozz *

Jó olvasást!

Puszi: Klári

VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.Where stories live. Discover now