Miután Elmentek Sabrináék, én belevetetettem magam a medencébe. Nincs is jobb mint edzés után úszkálni a tiszta vízben. Már éppen levettem volna a fürdőgatyám-hisz sokkal kényelmesebb pucéran úszkálni-amikor Karna és Liyah kiestek az ajtón.
-Már az ember fürödni sem fürödhet!-mordulok fel
-Miért tán pucér vagy?-kérdezte Karna
-Nem, de nem sok választott el attól hogy az legyek.
-És milyen?
-Mi milyen?-vonom fel a szemöldököm
-A tisztaság!-feleli gyerekesen. Istenem ez a nő még Sabynál is idősebb, viszont rettentően gyerekes!
-Máskor is voltam már napokig tiszta...-felelem majd a vízz alá merülök. Ez a nő kész elmebaj!
Mire a felszínre kerültem Karna már a vízben lubickolt. Ám Aaliyah a medence szélén ült, és a lábát a vízbe lógatta. Csinos kis lila bikinialsót viselt, egy Hi I'm beautiful feliratú fehér haspólóval. Igazán szemetgyönyörködtető látvány volt.
-Te miért nem jössz be Ly?-kérdezem csillogó szemekkel. Közben éreztem hogy lent mocorognak a srácok.
-Nemigazán tudnék-emelte magasba a bekötözött kezét.
-Szóval akkor nem jössz be?
-Hiszen most is benne vagyok. Félig. A lábam benne van!-feleli cinikusan
-Én meg teljesen benne vagyok!-húzom ki magam.
-Karna is.- mutat a lányra
-És most akkor megállapítjuk hogy ki hol van?
-Igen Michael. Nézd Roxy éppen most könnyít magán!-mutat a kert végébe. Nekem ez meg éppen elég volt ahhoz hogy közelebb ússzak hozzá, majd egy jól irányzott csapással egy nagy adag vizet zúdítottam rá.
-Te normális vagy!!!!!?????
-Bocsi nem szeretem volna ennyi...
-Hagyj békén!-felelte, majd besietett a házba.
-Picsába!-csaptam ököllel a medence széléhez. Kimásztam a medencéből, sietősen a teraszra futottam, majd rágyújtottam. Ez a csaj teljesen megőrjít!
-Nemigazán tudsz bánni a nőkkel igaz Michael?-nézett zöld szemével rám Karna
-Próbálok gyorsan tanulni... De nehéz
-Csak gondolj bele hogy neked hogy esne ha veled így viselkedne valaki.
-Tudod Karna, az a baj, hogy rólam marhára lepörög az, hogy ki hogy bánik velem. Egyáltalán nem érzem át ezt. Belőlem ez már évekkel ezelőtt kihalt.
-Hát ez elég szomorú. Azért tényleg nem egészséges ennyit szívni egy nap!
-Beszarok nektek! Évegik nem is tudtátok hogy vagyok, most meg mindenki az egészségem miatt aggódik!-csattanok fel.
-Én.. én nem úgy értettem..
-Értem Karna. Te úgy értetted hogy erről is szokjak le... Mint minden másról. Nekem ne maradjon semmi! Sabynak mi van? Bármikor amikor csak akar dughat a kis sztárcsemetével, Shawnt meg van aki leszopja ha ideges, Liyah meg bármikor elmehet akárhova akárkivel. Te, nos te meg akkor masztizhatsz amikor akarsz.-felelem nevetve. Ám ekkor egy hatalmas pofont kaptam tőle. Sajgott az arcom ott, ahol ez a finom női kéz erős csapást mért rá.
-Úgy néz ki hogy fogalma sincs az agyadnak arról hogy mit mondd a szád. Tudod te egyáltalán hogy miket mondtál ki az előbb? Tudod te azt, hogy most úgy ítéltél meg embereket hogy nem is ismered őket? Tudod te milyen érzés az ha egyetlen pasi sem akar veled hosszútávra semmilyen kapcsolatot miután elmondod neki hogy sohasem lehet gyereked???-szemében könny csillogot.- Tudod te milyen szivettépő érzés azt hallani a sokadik orvostól hogy meddő vagyok? És hogy soha nem fog bennem növekedni egy picike élet? Ezért amikor befogadtam Sabrinat olyan érzésem volt mintha a saját gyerekem lenne! Szóval meg ne próbálj még egyszer ilyet mondani akárkire!-azzal sírva beszaladt a házba.
Én meg ott álltam teljesen döbbenten... Amit az utóbbi pár percben hallottam..... Túl sok volt.... De még is... Ah ezt rendesen elkúrtam. Nem is gondoltam volna hogy Karnat ekkora csapás érte... Ez nem az én napom. Szépen sorban rontok el mindent magam körül...
***
Sziasztok! Itt a következő rész!
Újra megszállt az ihlet, szóval valószínű hogy holnap jön egy új rész az Ikeából is!
Ha tetszett akkor csillagozz, és kommentelj!
Jó olvasást!
Puszi: Klári
YOU ARE READING
VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.
FanfictionNehéz egy sikeres színésznő árnyékában felnőni. Pláne ha a szüleid elküldenek hozzá... Pláne ha drogoztál... Nehéz egy sikeres énekes árnyékában felnőni. De Ő megpróbál saját hírnévre szert tenni... Mert soha semmi rosszat nem csinált... Közben...