Kifújtam a sűrű füstöt. Ha így haladok Aaliyahnak igaza lesz, és tényleg tüdőrákot kapok. De várjunk csak! Előkaptam a telefonom, megnyitottam a Messengert és írtam Liyahnak
Mic: Minden ok veled? Hallottam elestél :/
15 perc múlva érkezett rá a válasz. Addig a konyhában összedobtam magamnak egy szendvicset
Ly: Igen minden rendben van! Csak egy kicsit elestem, és beütöttem a kezem. De Shawn elhozott a kórházba, szóval mostmár tényleg ne aggódjatok! Semmiség az egész
Mic: És mikor jöttök?
Ly: Miért talán azóta is az ablakban ülsz és cigizel? És talán azért kérdezted , mert ha azt mondanám hogy már az utcában vagyunk akkor elnyomnád a cigidet?
Mic: Nem, Liyah én nem így értettem...
Ly: Hát????
Nem írtam választ neki. Túlságosan is vádló volt. Lezártam a telefonom, majd elindultam az asztal felé. Megnyitogattam az összes közösségi oldalamat, hátha hiányzok valakinek otthonról. Sehol semmi. Kiábrándító. Azért ez egy kicsit szíven ütött. Volt rengeteg barátom, amint eljöttem ide, az összes szart a fejemre. Nem is baj... Így jövök rá a dolgokra.
Csodaszép nővérem robogott le a lépcsőn, kedvenc adidas cipőjében, fekete derékmagasított nadrágjában, és egy pirost crop topban. Haja indiános stílusban volt befonva
-Csini vagy.-szólalok meg számomra ismeretlen hangon. Felém fordítja arcát, és elmosolyodik
-Köszi szépen!-majd leül a velem szembeni bárszékre
-Öhm... Hova mész?
-Ha Shawn visszaér Liyahval, utána el szeretne engem vinni randizni egy puccos helyre.
-Ahaa! Értem! És itt mertek hagyni engem meg Liyaht teljesen egyedül?-emelkedett meg egy oktávval a hangom
-Dehogy is! Karna jön vissza este. - feleli nevetve
-Ah! Miért is nem lepődök meg ezen... - felelem cinikusan. Szerettem volna még valamit hozzáfűzni a dologhoz, ám ebben a pillanatban kinyílt a bejárati ajtó. Liyah lépett be rajta, finom kis vállain az ótvar nagy edzős cucca volt. Keze csuklótól egészen könyékig be volt kötözve.
-Hűha! Ez azért jóval több mint egy kis elesés. Biztos minden rendben Ly?-ugrottam fel hogy segítsek neki.
-Pesze nyugi, ne aggódj!-dobta le hanyagul a cuccát, majd felsietett a szobába. Shawn persze szúrós szemmel nézte, ahogy végig bámulom a húga hátsóját ahogy megy fel a lépcsőn.
-Örülök hogy nincs nagyobb baja!-feleli Saby
-Ne tud meg hogy megijedtem amikor pofával a jégre esett, és csúszott legalább 5 métert! Azután láttam meg hogy a keze a teste alatt van. De az orvosok azt mondták hogy csak megzúzódott, és ha minden nap háromszor keni a krémmel, akkor már a jövőhéten folytathatja az edzést.
-Hűha! Ez azért nem semmi!-feleli a nővérem
-Te sem vagy semmi bébi!-kapja az ölébe Shawn, majd elkezdi harapdálni a nyakát.
-Khm!-köhhintek határozottan- Kérlek ezt kettesben zárt ajtók mögött!
-Majd akkor ezt este folytatjuk. - búgja Sabrina
-Jó én lementem a pincépe edzeni! - indultam meg határozottan
Hamarosan már lent futottam a futópadon. Még jó hogy Saby Shawn miatt berendezet egy egész szintet edzőteremnek. Ugyanis kibaszott nagy ez a pince! Leállítottam a futópadot, majd átmentem a boxzskákhoz. Közben a telefonom hangszórójából elkezdett üvölteni az idei év nagy nyári slágere.
***********-
Sziasztok itt a következő rész!
Indítottam egy új könyvet Ikea címen, olvassatok bele bátran!
Ha tetszet csillagozzatok, és kommenteljetek!
Jó olvasást! Puszi: Klári
YOU ARE READING
VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.
FanfictionNehéz egy sikeres színésznő árnyékában felnőni. Pláne ha a szüleid elküldenek hozzá... Pláne ha drogoztál... Nehéz egy sikeres énekes árnyékában felnőni. De Ő megpróbál saját hírnévre szert tenni... Mert soha semmi rosszat nem csinált... Közben...