Reggel korán keltem, és néhány telefonhívás után Karna állt a nappali közepén, egy listával, amin azoknak a személyeknek a neve szerepel, akikkel Michael barátkozhat.
-Na hogy telt az éjszaka?-mosolygott Karna vidáman
-Igazán kipihentem magagam mivel egyáltalán nincs mi miatt aggódnom!-feleltem cinikusan
-Jó reggelt Karna!- sétált be Shawn a nappaliba- Nézd el neki, nagyon hisztis ma reggel.
-Te is hisztis lennél Shawn a helyemben!-feleltem felháborodva.- Mi a terved Karna?
-Nos, Ezekkel a kamaszokkal nyugodtan bandázhat, mivel a város legsikeresebb elvonójáról kerültek ki. Ez a helyes fiú, akár ma délután is át tudna jönni.-mutatott egy jóképű fiatalra
-De ezek tuti tiszták?-kételkedve fogadtam az ötletet.
-Rin édesem! Egész éjszaka L.A. legtisztább emberei után kutattam! Biztos lehetsz benne hogy nem fog semmi gond lenni...
Aaliyah léptetett le a lépcsőn, egy falatnyi sortban, és pántos felsőben, álmosan dörzsölgetve a szemét. Shawn felkapta az ölébe, majd megpörgette
-Jó reggelt nektek is!-kuncogott a lány.- Hallottam a tegnapi történéseket Rin. Nagyon sajnálom!
-Ne sajnáld! Ez is csak egy akadály, amit ha sikeresen veszek, akkor csak erősebb leszek. Amíg mellettem lesz Shawn is ezen a héten, akkor hamarabb túl tudunk lendülni ezen az egészen.
-Édesem az úgy van hogy..... Hogy nekem lehet hogy kicsikét hamarabb kell induljak.-süti le a szemét Shawn
-Miiii?-döbbenek le.
-Több helyszínt tettek a túrnéba, muszáj hamarabb indulnom. Tudom hogy nem most kéne a szarban hagyjalak, de muszáj. Nekem ez a munkám. És ki más értené meg ezt jobbant mint te?
-Tudom Shawn, tudom... De olyan nehéz lesz....
-Annyira nem lesz nehéz! Itt vagyok én és Aaliyah is neked!-ölel át Karna
-Köszönöm szépen hogy kiálltok mellettem!-nevetek fel.
A reggeli vidáman telt. Megterítettünk a lányokkal, amíg Shawn gitározott, majd nekiáltunk enni. Miután befejeztük a kajálást ráhagytuk Shawnra a mosogatást, miközben leültünk a kanapéhoz.
Fél tízkor csodálatos öcsikém baktatott elő egy szál boxerben, véres szemmel a rejtekhelyéről.
-Kikúrt nagy bajban vagyok ugye?-szólalt meg rekedt hangján
-Először: Az én házamban nincs csúnya beszéd! Másodszor: Az lesz amit én mondok. Új életet fogsz kezdeni az én szabályaim szerint!
-Saby ekkora baromságot még nem hallottam!-nevet telibe Michael.- Na mentem zuhanyozni.-fordít nekem hátat. Én meg egy kicsit megint összeomlottam....
******************************
Sziasztok itt a következő rész!
Nagyon szépen köszönöm hogy vagytok, a Mendes 1. már 2k feletti megtekintésnél jár!
Közben mi is menetelünk fölfele, ugyanis a Mendes 2. átlépte a 200 megtekintést. Köszi!
Ja és nézzetek be kdori02-höz is, mert Az Áruló című könyve valami bitangjó!
Remélem tetszik nektek ez a rész is!
Ha igen, katt a csillagra és kommentelj!
Jó olvasást!
Puszi: Klári
YOU ARE READING
VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.
FanfictionNehéz egy sikeres színésznő árnyékában felnőni. Pláne ha a szüleid elküldenek hozzá... Pláne ha drogoztál... Nehéz egy sikeres énekes árnyékában felnőni. De Ő megpróbál saját hírnévre szert tenni... Mert soha semmi rosszat nem csinált... Közben...