19. Sabrina

44 6 0
                                    


Megfogtam Michael kezét a színfalak mögött, hogy tudja én is ugyan úgy izgulok mint ő. Válaszkép ő is szorított egy lehelletnyit a kezünkön.

-Nem mondunk semmi olyat amit később fel tudnának ellenünk használni rendben Mic?

-Nyugalom nővérkém, tudom, hogy mit kell mondjak! 

- Az a baj hogy én is ettől félek!-nevettem fel feszülten.

-És el is érkezett hozzánk a híres Méregtan színésznője, aki nem más mint Shawn Mendes barátnője, Sabrina Wesley! És ha még mindig nem ájultak el, hölgyeim is uraim! Sabrina magával hozta a szuperhelyes öccsét Michael Wesleyt is!-kiáltotta túl a nézőket a műsorvezető Ellen.

-Ez lesz a nagy belépőnk.-mosolygok a testvéremre.- Csak gyere utánam, és csináld azt amit én!

Azzal nyílt is a hatalmas ledfal. A szokásos vakító fények sütötték szét a retinámat, ám ez amolyan boldogsággal töltött el. Ellennel szemben lévő kanapéba süppedtünk bele, majd hatalmas műmosolyt erőltettünk az arcunkra.

-Sziasztok! Hogy ti mennyire hasonlítotok!-színlelt meglepettséget a műsorvezető.- Meg nem mondaná senki hogy van köztetek három év! Lehetnétek ikrek is!

-Azért ne szaladjunk annyira előre!-kacagom- Még a végén versengenem kellett volna a születési sorrendért!

-Sabrina a következő kérdésem lehet hogy egy kicsit nehezen érint majd téged. De hogy bírod azt hogy Shawn világtúrnén van?

Igyekeztem rendesen megválogatni a szavaimat.

-Hát nagyon nehéz hogy nincs mellettem, de többé-kevésbbé minden nap facetimeolunk, és összegyülűnk esténként hogy mindannyian tudjunk beszélni néhány percet Shawnnal.

-És ez szüli a következő kérdésemet: Kiket takar a mindannyian?

-Michaelt-mutatok a testvéremre- És még Aaliyahra.

-Szóval Shawn húga is veled lakik?

-Nem. Nálam Aaliyah Mendes lakik. Nem pedig "Shawm húga". Liyah a neve, nem pedig egy rábéjegzett jelző.

-Oh oké értem a felháborodásod! Hiszen attól hogy rokonságban áll Shawnnal, attól ő még teljesen más ember. Ha már itt tartunk, Michael, te hogy viseled hogy a nővéred világhírű színésznő?

-Őszintén? Marhára örülök neki hogy sikerült megvalósítania az álmát! Évek óta keményen dolgozott azért, amit mások luxusnak hisznek! De emlékszem hányszor jött sírva haza, amiért elküldték egy meghallgatásról. Aztán egyszer csak kapott egy lehetőséget, és már repült is Amerikába. Egyszóval nagyon büszke vagyok rá!

-Jut is eszembe-szólal meg Ellen- Nagyon nagy titokban tartjátok azt, hogy honnan származtok. Esetleg elmondanátok hogy pontosan honnan?

-Európa-feleltük egyszerre.

-Nagyon titokzatosak vagytok-kacsintott- A következő kérdésem: Akkor ezek szerint ti négyen egy fedél alatt éltek. Michael számodra ez milyen?

-Nos, először nagyon fura volt, de jól kijövök mindenkivel. Liyah nagyon rendes, Shawn úgyszintén. Megérdemli hogy a nővérem szeresse.

-Akkor Liyahval beszélő viszonyban vagy, vagy van köztetek más is?

-Öhm... én nem hinn..

-Tudod jól Ellen hogy ilyenről sem Mendesék, sem mi nem monduk semmilyen médiának semmit.-húztam ki a testvéremet ebből a csavaros kérdésből. Ugyanis Ellen híres volt arról hogy kérdez olyanokat amitől az ember meginog egy picit. Aztán ha látja rajta a pillanatnyi zavart kérdez még egy csavaros kérdést amivel csőbe tudja húzni szerencsétlen hírességet. Meg kell tanulni megjátszani a magabiztosságot.

-Nem cáfolunk, és nem is támasztunk alá semmit-magamraöltöttem a műmosolyomat, amit Ellen egy hasonló mosollyal fogadott. Mondjuk a szemében láttam hogy legszívesebben felkötne minket.

-Michael, és mi szél hozott téged Európából Amerikába? És eddig miért nem jöttél, ha a testvéred legalább két éve már itt él?

-Elsősorban a tanulással voltam elfoglalva,- ez már a sokadik hazugság volt ezen interjú alatt - másodsorban Sabrnina akkor még csak építkezett. Igazán nem volt szüksége arra hogy egy gyerekre is figyelnie kelljen. Aztán ugye forgatásról forgatásra járt, így most volt az ideális pillanat. Most már kiegyensúlyozott az élete, így gondoltam itt töltöm a nyarat, és ő egyáltalán nem bánja.

-Mit értett Michael az alatt hogy már kiegyensúlyozott vagy?-tudtam hogy valamit be fogunk nyelni, amire válaszolnunk kell.

-Volt néhány nézeteltérés a Méregtan forgatása alatt.

-És mik lennének azok?

-Csak néhány gyerekcsín. Nem volt olyan, hogy mondjuk összevesztünk a producerrel. Egyszerűen volt olyan amikor nem tudtunk aludni és egyebek.

-Hallottam hogy voltál kórházba is. Mi is történt?

-Igen, volt egy elég súlyos balesetem. Forgatás közben leestem az egyik fáról, és elég mélyen megvágtam a kezem. Elég sok vért vesztettem, de újra épp és egészséges vagyok!

-Nagy öröm számomra hogy beszélgethettem veletek! Köszönöm szépen!

Még egy hatalmas műmosoly a kamera felé, majd amint elaludt a kamerán a kis piros pont, és már csak sima lámpák világítottak, nem pedig vakító reflektorok, Ellen dühösen felém nézett.

-Miért nem tudsz többet mondani?-emelte fel a hangját.- Tudom hogy valamit titkoltok!

-Hát Ellen lehet hogy igazad van, lehet hogy nem-felelem hanyagul.- De én nem az a celeb vagyok akit csőbe tudsz húzni! Hiába a Wesleyeknek vág az esze!-azzal ott is hagytuk hogy had idegesítse csak magát.

*******


-Köszönöm, hogy nem mondtál semmi olyat amit később ki tud forgatni az az ostoba nőszemély.-mondtam a testvéremnek a kocsiban.

-De én leblokkoltam amikor...

-Azért segítettelek ki. Ilyet nem kérdezhet, tudja jól, szerződésem is van róla, de ez nem veszi figyelembe! Voltam már nála évekkel ezelőtt, amikor rendesen csőbe is húzott. A keresztkérdései gyilkosak, oda kell figyelni hogy mikre válaszolsz. Oda kell arra is figyelni hogy melyik sajtónak nyilatkozol.

-Huh nem is olyan könnyű a te munkád!

-Ne is mondd! Na pattanj ki öcsi, megérkeztünk!

Kiszálltam a kocsiból, de amint kitettem a lában Roxy majdnem felborítótt. Beléptem a hatalmas ajtón és Liyahval találtam szembe magam.

-Köszönöm hogy kihangsúlyoztad azt amit! Nagyon hálás vagyok!

-Igazán semmiség! Teljesen megértem a hejzeted!

-Akkor gyertek enni!-kiáltotta egy ismerős hang a onyhából

-Nahát Karna! Nem utaztál te el Olsóba?

-Neeeem lekéstem a gépet, és gondoltam itt maradok megszervezni a bulit.

-Milyen bulit?-kérdezem

-Jövőhéten Shawnnak itt L.A.-ben lesz a túrnéja! Nem is mondta neked?

-Te jó isten nem!-sikítottam a boldogságtól. Már nyitottam is meg a Face timeot

VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.Where stories live. Discover now