Tudtam hogy hogy fogom kibékíteni Karnat, de csak másnap reggelre terveztem. Éppen a konyhába csináltam a vacsit, amikor bejelentette hogy korán megy aludni, vigyázzunk magunkra. Csendben ráztam a fejem a zene ritmusára, miközben sercegett a csirkemell. Aaliyah lépkedett kecsesen a lépcsőn lefelé, lila pizsamában. Van ám ízlése a csajnak!
-Hmmm. Fincsi az illata!-ült fel a hátam mögött lévő pultra.- Mit csinálsz?
Itt az idő Michael! Most bocsánatot kérhetsz tőle, és ezzel el is indulsz a változás útján!.
-Indiai csirkét. Nézd Liyah...-fordultam vele szembe.- Szeretnék tőled bocsánatot kérni. Rettentően bunkón viselkedtem veled az elmúlt napokban, de szeretném ha nem lenne semmi, ami miatt neheztelnél rám. Sajnálom hogy ilyen szemét voltam veled! Kóstold meg!-tolom a kis falat csirkemellet a szájába.
-Húúú! Ez valami istenifinoooom!-hördül fel.- Ha valaha is megbántasz csak csinálj nekem valami kaját, és rögtön meg is bocsátok!-kiáltja teli szájjal
-Hát.. Ez csak amolyan hobbi. Mint az edzés.
-És akkor mit szoktál csinálni a szabadidődben?-kérdezte csillogó szemekkel
Hirtelen képek villantak fel a szemem előtt. Ahogy tekerem a srácokkal a füves cigit. Ahogy egy csinos kis szőke az ölembe mászik. Ahogy egy húzásra megiszok fél liter whiskyt. Ahogy elszívom az első slukkot. Ahogy hányok. Ahogy lassan meztelenre vetkőztetem a szőkét. És ahogy keményen elkezdek vele kefélni.
-Michael!-gyorsan megráztam magam. Undorodtam az egész lényemtől... Amiket csináltam az, az nem jó.
-Hát, nem túl izgalmas az életem.-feleltem hanyagul, miközben egy kissé eltávolodtam a lánytól.
-De azért csak csináltál valamit!
-Nem jó dolgokat csináltam Liyah! - horkantok. - Nem voltam, talán még ma sem vagyok jó ember! Hiszen csak egy hete volt amikor majdnem meghaltam mert túladagoltam magam! Teljesen őrült vagyok! És egy rakás szerencsétlenség...-az utolsó mondatot már lehajtott fejjel suttogom.
-Szerintem nem vagy reménytelen eset Mic. - tette a kezét a vállára. - A lényeg az, hogy tényleg akarj változni! Na akkor eszünk is, vagy csak megcsináltad díszből?-koppintott a fejemre.
-Neked teljesen elmentek otthonról ugye tudod Liyah?
-Valószínűnek tartom, mivel Shawn egyszer véletlenül fejbekólintott a gitárjával!-feleli nevetve
*************
-Most komolyan Liyah?! Ezt akarod megnézni? Én ezt nem fogom veled itt, egy szobában végig ülni!
-Na de Michaeeeel! Ez az egyik legjobb valaha készült film!
-Ez egy Musical! Azzal kezdődik hogy a dugóba került autósok a kocsira felállva, vidáman énekelnek! Ez egyáltalán nem reális!!!!
-De olyan jó dalok vannak benne!
-Igen, ha a 80-as években szeretnél élni. Ez egy szennyedék!
-Kérlekkérlekkérlek!-vetette a földre magát, majd szorosan rácsimpaszkodott a bokámra.
-Neked mondták már hogy nőjj fel?-kérdezem nevetve
-Néhányszor igen. Naaaaa!
-Jó. nézzük meg azt a szutykot.-adom meg végül magam
-Juhííí!-huppant le a kanapéra, majd megnyomott egy gombot a távirányítón és el is indult a Kaliforniai álom. Bár számomra rémálom lesz ez.
*********
Mire a filmnek vége lett Aaliyah csendben aludt a kanapé sarkában. Kikapcsoltam a tévét, majd közelebb mentem a lányhoz. Puha ajkai résnyire szétnyíltak. Mennyire gyönyörű volt! Tudtam hogy bármelyik pillanatban megérkezhetnek a testvéremék, ezért finoman felkaptam karjaim közé. Csak egy picikét sóhajtott amikor felemeltem. Ám, ez az aranyos hangocska felpezsdítette a vérem! És akkor megéreztem a rózsa és őszibarack illatát. Mennyeien finom illata van! Kényszerítettem magam, hogy megtegyem azt a sok lépést a szobájáig. Lefektettem az ágyába, gondosan betakargattam, majd hátra sem nézve, kimentem a szobából. Teljesen meg fogok őrülni!
********
Sziasztok!
Huh már dencember óta nem írtam semmit.... Talán túl jó kedvem volt.... Sajnos, vagy szerencsére újra írok, stóval folytatódék Mendesék kalandja!
Ne felejts el kommentelni, és csillagozni, ha tetszett!
Jó olvasást!
Puszi: Klári
YOU ARE READING
VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.
FanfictionNehéz egy sikeres színésznő árnyékában felnőni. Pláne ha a szüleid elküldenek hozzá... Pláne ha drogoztál... Nehéz egy sikeres énekes árnyékában felnőni. De Ő megpróbál saját hírnévre szert tenni... Mert soha semmi rosszat nem csinált... Közben...