15. Sabrina

48 4 0
                                    


A kora reggeli napsugarak vidáman cirógatták az arcom. Shawn szorosabban ölelt amikor megmoccantam, és egy nagyon cukit nyögött. Felé fordítottam a fejem, és egy foró csókot lehelltem az ajkaira. Extra hosszú szempillái megrebbentek, majd rámemelte csodálatos zöldesbarna szemeit.

-Jó reggelt szépségem!-felelte karcos hangon

-Neked is jó reggelt édesem!-bújtam közelebb hozzá.

-Ahhh nem akarok tőled elmenni Rin! Teljesen egyedül leszel! Nem engedhetem!-felelte drámai hangnemben

-Azért egy kicsit alábecsülsz Shawn! Tudok én magamra vigyázni!

-De mfffffff-fúrta a fejét a hajamba. Nagyon jó illata volt! Az a domináns, kellemes férfiszag, keveredve az ágynemű hibiszkusz illatával.

-Shawnie éhes vagyok!

-Akkor készítsz magadnak enni, én alszok!

-De naaa! Én az egyetlen kis szerelmed vagyok, csinálj nekem reggelit!-csaptam a formás hátsójára.

-Asszony hát csak nem hagysz aludni!-ugrott ki az ágyból, majd az ajtóban megvárt.

A folyosóra kilépve nagyon fincsi illatok fogadtak. Amint leértünk az étkezőbe egy valódi svédasztallal találtuk szembe magunkat. Amerikai palacsinta, mogyorókrém, három fajta juice, Angol villás reggeli és még néhány gyümölcs.

-Ki az aki egész éjszaka főzőcskézett?-kérdeztem hitetlenkedve.

-Én lennék az!-szólalt meg Michael a konyhapult mögül.-De addig nem ehet senki amíg nincsen itt mindenki!-több sem kellett nekem. Szaladtam át az egész házon, és felébresztettem a még alvókat.

-Nos, mindenkitől szeretnék bocsánatot kérni! Tudom hogy felborítottam az egész életeteket azzal hogy ide jöttem, és a tejében még a viselkedésem is borzalmas, de szeretnék elnézést kérni tőletek ezzel a reggelivel. Tudom ez is kevés, de kezdetnek megteszi. Jó étvágyat hozzá!-nyitotta meg Mic a reggelit.

-Te nem ülsz le?-kérdezem, egy falat palacsintát benyomva  számba.

-Hát ha Liyah megengeded hogy melléd üljek....

-Persze gyere csak!-húzta ki a széket a lány. Láttam hogy Shawn nem díjjazza az ötletet, hogy egymás mellett üljenek.

-Nyugi, csak reggeliznek jó?-suttogtam alig hallhatóan.

-Hidd el több lesz ez majd nemsokára egy reggelinél-felelte durcásan.

***********************


Sziasztok itt is vagyok a következő résszel!

De nem folytatom tovább a sztorit. Amikor másfél éve elkezdtem akkor nagyon benne voltam ebben a stílusban, de mára már teljesen megváltoztam és egyáltalán nem érzem magamhoz közel a történetet. Sajnálom, ha valakit ez megbántott, de egyszerűen annyira élettelennek érzem már ezeket a sorokat olvasni, mintha tényleg valami gyerek írta volna...

Azalatt a másfél év alatt felnőttem és a szemléletem is változott amibe sajnos a fanfic írása nem fér bele.

Sokkal jobban megy ez a fiatalabbaknak :)

Persze az eddig megírt összes rész is ki fog kerülni szépen lassan és talán egy nap lehet hogy folytatom a történet írását.

De most biztos, hogy felfüggesztem. Ja, és nekem aztán csápoljatok a Szigeten Shawn koncertjén helyettem is! Sajnos pénzügyileg nem tudtam megoldani a jegyet/utazást/szállást ezért live formájában itthonról fogom nézni!


Jó olvasás!

Puszi: Klári

VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.Where stories live. Discover now