Addig a pillanatig bírta sírás nélkül, amíg be nem ültünk a taxiba. Mire beszáltam Sbarina mellé, már sírt. Miután bemodtam a házszámot már zokogott. Nem úgy mint a filmeken szokás, hanem az az igazi szívettépő, önmarcangoló.
Én okoztam neki ezt a fájdalmat. Na jó, a köcsög Shawn Mendes is, amiért képes volt összetörni a nővérem szivét. De magamra jobban haragudtam. Mit szoktak ilyenkor mondani? Sajnálom? Nem, az nagy hülyeség lenne, hiszen egyértelmű hogy sajnálom.
Így nem mondtam semmit, csak csendesen ringattam. Amikor hazaértünk felvittem a szobájába, levetkőztettem fehérneműre, majd gyorsan ráadtam az egyik kinyúlt pólómat. Zombiként feküldt be az ágyába, de még hallottam ahogy újra elkezd sírni.
Miközben megetettem a macskákat, és kiengedtem a kutyát a kertben, rágyújtottam egy cigire. Végülis, ha úgy nézzük engem is dobtak. Csak egyenlőre, amíg nem szembesít ezzel Liyah, addig valamilyen szinten boldognak érzem magam. Boldogabbnak mint amennyire boldog lehet most az emeleten a nővérem.
********************
Három nap telt el Shawn és Saby szakítása óta, azóta nem hallottunk Mendesék felől. Sabrina zombimódban közlekedett, evett és csinált mindent. Egész nap picsamában járkált, és szedegette össze Mendesék cuccait.
- Saby, mit csinálsz? - amikor felém emelte az arcát, valósággal megilyedtem. A kisírt és kialvatlan szemei emlékeztetnek az egyik horror játék szereplőire. Persze ha az akkori és a két héttel ezutáni arcát haonlítanám össze, azt mondanám hogy szépségkirálynő.
- Ja semmit. - felelte szórakozva. - Liyah írt nekem, hogy szedjem össze a cuccaikat, mert jönnek délután, hogy elvigyék őket. - nevetésben tört ki. - Hát nem vicces? HAAAAAAHAAAHAAA - a hisztérikus nevetése átváltott sírógörcsbe, amivel tényleg nem tudtam mit kezdeni.
- Figyi Saby... - kezdek bele a mondandómba, amikor csillapodik a rohama. - Miért nem mutatod meg annak a bolondnak hogy mekkorát veszít?
- Hmm igazad lehet...
- Persze hogy igazam van! Vegyél egy forró fürdőt, süsd be a hajad, sminkelj, mindezt természetes módon, kapj fel egy jóganacit, fuss, annyi a lényeg hogy hozd rendbe magad délutánra! És amikor megérkeznek tégy úgy mintha nem fájna minden egyes másodperc, amit meg kell élj. Hidd el, én is ezt csinálom már napok óta.
Persze, csak mondani sokkal könnyebb vol, mint cselekdni.
- Megpróbálom. - eresztett el egy félmoyojt.
****************
Pont akkor érkeztek meg amikor Saby fissen, kipihenten előkerült a szobájából. Mivel én nyitottam ajtót nekik, Sabrina nem látta Shawn arckifejezését. Így kell legyőzni a férfit! Azt hitte hogy kisírt szemekkel fogja látni az én gyönyörűséges nővéremet? Na a kizárt!
- Sziasztok! - milyen lelkes ma a nővérkém. - Délelőtt összepakoltam mindeneteket. Vagyiiis inkább úgy mondom hogy szerintem mindent - aha, ezt nevezem színészi alakításnak! Ne aki jól ismeri Sbarinat, az pontosan tudja hogy majdnem ugyan úgy viselkedik mint azt az Érettségire készülök! című filmbeli karaktere. Szóbal színjáték az egész.
- Köszi - feleli Liyah. - Megváltozott valami a nappalin?
- Jaaa igeeen. - már-már hisztérikus nevetés tört fel Sabrinabol. - Kicseréltettem a lámpákat, mert túlságosan menlankólikus sötétséget árasztottak. Ezen felül, halvány barack színről festettük át halvány cseresznye színűre.
- Szép. - Shawn ennyit tudott kinyögni.
- Széép? - kérdeztem nevetve. - Gyönyörű! Tegnap egész délelőtt csicskáztatott fel-le a létrán, még jó hogy szép! - persze ez hazugság volt. Tegnap felhívtam Karnat, hogy festessék át az egész nappalit, a lámpákat meg cseréljék ki. De Mendeséknek erről nem kellett tudnia.
- Nos, én csak köszönni jöttem, mivel tanulnom kell a szövegkönyvet. Sziasztok! - Saby pont úgy játszotta meg a boldogságát ahogy megbeszéltük. Sietve megölelte Liyaht, még sietősebben lehellte a puszit Shawn arcára. Viszont amikor elment mellettem, láttam a szemében a könnyeket. Majd megszakadt a szívem.
Mos én következtem.
- Na! Segítek nektek becuccolni! Melyiket vigyem?
- Köszi, Michael, de egyedül is el tudjuk vinni.
- Ugyan Már Shawn! Fogd be, és vidd a hokicuccom! - nyomta Aaliyah a cuccait Shawn kezébe. Miközben Shawn a kocsihoz ment, én próbáltam időt nyerni, de semmi értelme nem volt, így rákérdeztem:
- Liyah, köztünk is vége?
- Figyelj Michael, én így nem tudok élni... Menj el elvonóra, vagy fogalmam sincs! Én nem tudok így élni.
- Amikor megszerettél akkor is ugyan ez az alak voltam. Csak még nem ismerted a múltam.
- Pont ez volt a baj...
- Miért te elmesélted a múltad? - emeltem fel a hangom.
- Három nappal ezelőtt meg is hallhattam volna... A haverjaidnak köszönhetően.... Nem. Nekem ez veled nem megy Michael.
Még mielőtt beszállt volna a kocsiba, utánakiáltottam.
- Akkor ennyi volt? - kiabáltam kitárt kezekkel
- VÁLTOZZ MEG! Majd talán ha más ember leszel, akkor lehet szó kapcsolatról. - húzta meg a vállát, majd becsapta a kocsiajtót.
*******************
- Szeretném ha beutalnátok elvonóra. - néztem mélyen Sabrina és Karna szemébe.
- Komolyan gondolod? - kérdezte Saby.
- Halálosan komolyan. Szeretnék végre teljesen tiszta lenni.
Nővérem ekkora már négy kilót fogyott, arca beesett volt, bőre sápadt. Nem akartam siettetni, hogy visszatérjen a normál életbe, de már három főszerepet utasított vissza. De úgy gondoltam, ha elmegyek elvonóra, akkor ösztönzöm őt is a változásra.
Másnap már az elvonó kapujában álltam. Az igazgatóságon minden fehér volt. Nem az az egyszerű fehér, hanem az amelyik a sok cigarettázástól kezd megsárgulni. Pont annyira mint Wilhelm igazgató fogsora. Wilhelm volt az egész kóceráj fejese. Elmesélte hogy különleges eljárásban szokták kezelni a hozzájuk érkezőket. Lépcső-módszer. Az első éjszaka nagy dózisu drogot adnak be, ami kiüt két teljes éjszakára. Hiába erősködtem, hogy én már leszokóban vagyok, Wilhelm elmagyarázta, hogy ez csak erősíti a leszokást.
A lényeg a lényeg, hogy napról napra kevesebbet adnak, míg végül teljesen elveszik a drogot, és ezután veszi kezdetét a leszokás. Az én leszokásomat fél évre kalkulálták.
Wilhelm igazgató hívatta az ápolómat.
- Bemutatom Mr. Wesley az ápolóját, Miss Terra Honeyt.
Terra nagyon csinos nő volt. Vállig érő fekete haját szabadon hagyta emiatt látszódott mennyire kis törékeny. Miközben Wilhelm beszélt hozzám, nem hallottam semmit, csak Terra édes, szívecske alakú anyajegyét vizslattam a nyakán.
- Nos, ajánlom hogy vezessen naplót a leszokásáról. Higyje el, meglepő lesz majd évek múlva.
Azzal kezdetét vette a leszokás
YOU ARE READING
VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.
FanfictionNehéz egy sikeres színésznő árnyékában felnőni. Pláne ha a szüleid elküldenek hozzá... Pláne ha drogoztál... Nehéz egy sikeres énekes árnyékában felnőni. De Ő megpróbál saját hírnévre szert tenni... Mert soha semmi rosszat nem csinált... Közben...