Mindenki csak a saját kis szaros életével foglalkozik. Nem vesznek ezek észre semmit... Még hogy Sabrina meg fog változtatni engem! Hah! Még a saját lelki bajával sincs tisztában! Láttam az elgyötörtséget rajta, amikor a fejéhez vágtam a múltunkat. Még jó hogy a jó öreg Viktor adott egy telefonszámot, aki az itteni kapcsolattartója. Még hogy nem fogok itt drogozni! Ugyan már.. Vicc az egész... Igazából csak egy kis ész kell ahhoz, hogy túljárjak a testvérem eszén. Hirtel ötlettől vezérelve a telefonomhoz kaptam, és tárcsáztam a számot
-Yo bro! Owen Malcolm vagyok. What's up?
-Cső bro! Michael Wesley vagyok. Itt vagyok L.A.-ben, Viktor Hoffmann az európai ellátóm mondta, hogy te tudsz adni cuccot. Itt vagy a közelben?
-Hát figyelj megtiszteltetés bro, hogy egyenesen Viktor ajánl engem az európaiaknak. Holnap megyek be a városba. Majd dobok egy üzenetet tesó, hogy hol lesz a futár, és mennyit kell perkálj. De... Mivel Viktor mondta hogy bennem bízhatsz, engedhetek egy kicsit az árból.. Mennyi pénzed van?
-Ne kivételezz velem 10 grammot szeretnék kérni egyenlőre.
-Hát tesó ennyiért el sem utazom!
-Neked az a lényeg hogy vegyenek nem?-csattanok fel.-Akkor elégedj meg ennyivel, és hozzad holnapra! Na mennyi kp-ba?
-18 dollár. Van annyid?
-Megoldom Owen nyugi! No problem bro!
Azzal letettem a telefonom. Már csak ki kell lógnom holnap délelőtt a börtönömből. De előbb körbenézek a növérem házában. Az én szobám a keskeny mellékfolyosó végén végén volt. Bal oldalt az egyik fürdőszoba kapott helyet, a másik oldalon Aaliyah szobája lehetett, ugyanis a táskája még ott volt az ajtóban. elsétáltam a résnyire nyitott ajtó előtt, és a megérzésem nem csapott be. Az ágy végében egy nagy vörös macska terpeszkedett el. A folyosó végén a nappali terült el, középen a kanapéval. A folyosó viszont a túloldalon folytatódott tovább. Szerintem ott a többi vendégszoba lehet. Jobbról a bejárat volt látható az én szemszögemböl, balról, egy nagy íves kapu vezetett át a konyhába, ami egyben az étkező is volt. Persze a nővérem mindig is szerette volna, ha olyan fala van ami teljesen üvegből van, így ami az udvarra nyílt, az a fal üvegből, és tolóajtóból volt. A nappali egyik falán, egy fém lépcső kúszott fel az emeletre, ahonnan nemrégiben jöttem. Ott volt a nővérem hálója, egy fürdőszobával, és egy gardróbszobával.
Kiléptem a kétszárnyas ajtón az udvarra, ahol egy hatalmas retriver játszott. Leültem a lépcsőre, és néztem a lemenőben lévő napot. Közben nem gondoltam semmire. Minek? Egyenlőre nem ismerek én itt senkit, barátkozni meg szinte egyáltalán nem fogok tudni, ha tényleg ez a nyaram börtön lesz. A drogozást még úgy ahogy kihúzom szeptemberig, de hogy ne szexeljek és igyak? Los Angelesben? Na az tuti hogy ki van zárva! Ha akárki is ezt hitte, hogy én mostantól jófiú leszek, az kurvagyorsan verje ki a fejéből!!!
-Michael leülhetek?-kérdezte Shawn
-Persze, csak nyugodtan, van itt elég hely!-csak ültünk némán, és néztük ahogy a kutya játszik az udvaron.- Hogy hívják a kutyát?
-Roxy. Rin egy menhelyről hozta ki amikor kicsi volt.
Halvány mosoly jelent meg az arcomon.
-Saby mindig ilyen volt, kicsikorától kezdve. Legszívesebben az összes kóbor állatott haza hozta volna ha anyáék megengedik neki. Egyedül a bogarakkal, és a hüllőkkel nem volt barátságba. Azokat meg én hordtam haza.
-Vaj szíve van ennek a lánynak. Meg persze még véletlenül sem tömeg. Hiszen amikor először találkoztunk egy könyvet választott helyettem!-nevetett vidáman.- Nem baj, ha beteszek egy zenét Michael?
-Dehogy baj! Sőt! Én kérlek rá, hogy tegyél be valami fülbemászó számot!
-Figyelj Michael... Most aludt el Rin.. De nem mondta el hogy mi miatt kellett ide gyere. De nem is akarom addig tudni, amíg nem mondja el magától.-pillantott le a telefonjára.
-Nem kell megvárd amíg megnyílik előtted.-mondtam. Azzal elmondtam neki nagy vonalakba, hogy mi miatt kerültem ide. Ami gyakorlatilag ennyi volt :drogoztam, a szüleim nem bírtak már velem, és ide küldtek. De a lényeg a múltidőn van.
-Nem lehet ilyen hamar túllépni ezen Michael. Tudod én...
-Jaj hát hogyne tudnám! Az egész net ezzel volt tele anno. Tudom Shawn hogy mit csináltál, vagy mit nem, de ez engem nem érdekel! Nem más életével vagyok elfoglalva, hanem hogy a sajátomat hozzam végül egyenesbe.
-Ennek örülök.-egy perc csend után újra megszólalt- De szeretném ha távolt tartanád magad a húgomtól. Tudom milyen. Ő mindenkiben a jót látja. És mindenképpen meg akar majd ismerni téged, de kérlek ne sodord őt bajba! Ő jó lány. És a nővéredet is kíméld meg, mert nagyon ki van idegileg
-Nem lehet hogy ez a jókislányos dolog csak álca?-akadtam meg egy kicsi részleten.-Hogy eltitkolja a rég feltörni készülő énjét, amit mindig elnyomott a bátya hírneve? Az a hírnév ami őt beárnyékolja hogy az lehessen ami?-néztem mélyen a szemébe
-Ő nem te Michael.-nyomott el egy kis mosolyt, majd feltápászkodott mellőlem, és bement a házba. Nem magamra gondoltam! Az a felfuvalkodott kis popsztár!
De várjunk csak! Megtiltotta hogy kikezdjek a húgával. Óhóó nagyon rasszul tete. Mivel megtiltotta, így még jobban meg akarom tudni hogy mit rejteget a kis szépség a bugyiában! Ha sikerül néhány hét alatt meghúznom, akkor ő sem külömbözik attól a temérdek lánytól, akikhez eddig közöm volt. Gyerünk Michael vesd be magad!
*************
Sziasztoook!
Mivel ma van Shawnie szülinapja, gondoltam kedveskedek nektek egy új résszel:)
Ez egy kicsit leírósabbra sikeredett:c
Még mindíg nem írtam új részleteket :c
Kéne inspirálódjak:/
Jó olvasást!
Ha tetszett kommentelj, és csillagozz:D
Puszi:Klári
YOU ARE READING
VÁLTOZZ MEG! Mendes 2.
FanfictionNehéz egy sikeres színésznő árnyékában felnőni. Pláne ha a szüleid elküldenek hozzá... Pláne ha drogoztál... Nehéz egy sikeres énekes árnyékában felnőni. De Ő megpróbál saját hírnévre szert tenni... Mert soha semmi rosszat nem csinált... Közben...