Și ar mai conta ? Ar mai conta dacă ai muri acum și nimănui nu i-ar păsa ?
Cuvinte izbitoare.Săgeți otrăvite.Tot ce încercam să fac,negarea,nu-mi aducea nimic.Era adevărul.Nimănui nu i-ar fi păsat dacă tipul ciudat,îmbrăcat întotdeauna în negru,din clasa a 8-a C ,ar fi murit.Ar fi fost cu un idiot mai puțin în marea aceea de idioți.
Vedeam strălucirea pistolului de metal în lumina pală a becului de pe holul îngust.Holul pe care l-am străbătut cu primii mei pași.Holul pe care-l voi străbate cu ultimi.Mi-am șters lacrimile cu dosul palmei și am privit în spatele lui.Trupul mamei zăcea fără suflare pe podeaua sufrageriei.Covorul ei preferat era îmbâcsit de sângele ei.Asta obișnuia să spună mereu.
Un covor de bună calitate nu va fi niciodată pătat,ci îmbâcsit.
-Somn ușor,Seth.
Mai auzisem asta înainte.Sunetul acela asurzitor.Se auzea mult mai real și se simțea la fel.Crezusem că moartea avea gust de sânge,dar de fapt moartea avea gust de victorie.Golul din stomac a urcat ușor în piept.În partea stângă.Apoi,a devenit o usturime ce preceda o durere condusă spre agonie.Chipul mamei înjunghiat a fost ultimul lucru pe care l-am văzut înainte ca ochii să mi se închidă,cedând după atâta suferință.
Suferința mea va fi suferința dușmanilor dușmanilor dușmanilor mei.
#197
CITEȘTI
Îngerii Negrii
Mystery / ThrillerÎntunericul e infinit,la fel ca iubirea mea pentru tine. Cover by -Fracyone-