Capitolul 28 §

34 2 1
                                    


— Hai să mergem acasă și îți explic .

I-am îndepărtat mâna , ridicându-mă de pe scaunul care devenise incomfortabil .

— Știu ce se întâmplă după ce faci sex neprotejat și te întorci la iubita ta violată !

Toți ochii din restaurant s-au întors spre noi . Jace m-a privit rezervat . Nu era nimic de adăugat . Cel puțin din partea lui .

— Nu vrei să afle toți acești idioți că eu mi-am sacrificat adolescența pentru tine , asta era .

Țipam și gesticulam . I-am auzit plângându-se în urma apelativului idioți . Voiam să ies în momentul acela pe ușă , să plâng până simțeam că rămân fără aer . În schimb , l-am privit pe băiatul pe care credeam că-l iubesc , direct în ochi .

— Mi-am părăsit familia . Casa . Prietenii . Amintirile . Am dat tot uitării pentru tine , iar tu mi-ai dat căcat .

L-am oprit înainte să deschidă gura . Era uimit de îndrăzneala de care dădeam dovadă . Bun .

— Fata aceea e însărcinată . Copilul e al tău . Cu toate astea , eu sunt cea căreia îi promiți iubire infinită .

— Serena !

Vocea sa era un ecou în spatele meu . M-am repezit afară când lacrimile mi-au încălzit obrajii . Uram căldura serilor de vară . Mă înecam cu propriile lacrimi .

— Privește în față .

Mi-a ordonat . O dată . De două ori . A treia oară a izbucnit .

— Vezi tot întunericul acela dincolo de Rover-ul roșu ?

Am cedat privind dincolo de mașina pe care o menționase . Complet negru .

— Întunericul e infinit , la fel ca iubirea mea pentru tine .

Îngerii NegriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum