Capitolul 29

27 2 0
                                    

3 luni mai târziu

— Poți face diferența dintre un pumnal și un bici .
E mai simplu decât crezi, gândi Serena . Mâna lui Mary alunecă pe coarda de cauciuc . O aruncă în stânga, apoi în dreapta, lăsând în urmă sunetul ascuțit care-i plăcea Serenei .
Subsolul nu fusese niciodată mai gol . Sacii de box erau neclintiți de ceva timp, țintele și pumnalele erau prafuite, iar ecoul făcut de biciul lui Mary nu putea să o facă pe Serena mai nostalgică .

— Sunt pregătită acum, nu ai de ce să te îngrijorezi .
Mary avea speranță în ochii ei frumoși, cenușii . Serena întotdeauna o văzuse . Aprobă din cap și o lăsă să se pregătească pentru următoarea misiune . Urcă la etaj și îl găsi pe Jace întins pe canapea . Avea ochii închiși, dar știa că nu dormea . Se așeză la picioarele lui analizându-i ritmul respirației și buzele roșiatice, între-deschise .

— Poți să te oprești din dormit acum, trebuie să-ți spun ceva .

Ritmul respirației i se schimbă . Serena se abținu să nu-și dea ochii peste cap . Îl lovi cu una dintre pernele tari pe care Jace le ura, dar ea le găsea utile . Ripostă într-un final și deschise ochii .

— Vino aici .

Mâna lui Jace îi cuprinse brațul Serenei . O trase până deasupra lui, ajungând să îi stea între picioare, pe burta lui .

— Nu ai fost la fel în ultima vreme .

Acesta îi reproșă mângâindu-i părul . Își coborî mâinile de-a lungul spatelui ei până în zona feselor pe care le cuprinse ferm . Mâinile Serenei stăteau inerte pe umerii lui . Articulă cu greu cuvintele în capul ei .

— Nimic nu mai merge . Cel mai bine ar fi să ne oprim .

Serena se uită în altă parte, dar Jace își ținu în continuare mâinile pe fesele ei . Serena nu se plângea, chiar și după ce urma să spună .

— Ce nu mai merge ?

Inima lui Jace bătea mai tare ca niciodată . Serena își puse urechea deasupra ei și aproape că începu să plângă când simți pulsația puternică .

— Totul . Nu ne mai leagă nimic .

Jace se încruntă . Se ridică furtunos aruncând-o pe Serena pe spate în locul unde el stătuse .

— După tot ce am făcut pentru tine și prin tot ce am trecut împreună, spui că nu ne mai leagă nimic ?

— Ai omorât orice fărâmă de bunătate din mine . Mi-ai distrus inocența și mi-ai omorât propriul copil . Propriul tău copil .

Jace simți o ură pe care nu o mai simțise până atunci . Inima i se zbătea în piept, iar Serena avea o mină sfidătoare . Tot corpul îi tremura de o dorință pe care nu și-o putea explica . Involuntar se apropie de Serena .
Auzea reproșurile într-un vag ecou . Se trezi înconjurat de sentimente de vină și răzbunare . Mâinile lui Jace se repeziră, precum un animal asupra unei prade, la gâtul Serenei . Nu se controlă nici măcar o secundă și strânse cu putere privind cum ochii mari, negrii, deveniră goi și fără viață .

— Aș dori să vorbesc cu detectivul Redcliff .

Secția de poliție nu fusese mai plină ca atunci . Zilele caniculare de vară erau întotdeauna un magnet de probleme . Serena își aranjă rochia roșu-catifea și îi aruncă un zâmbet scurt detectivului Redcliff când îl văzu .
Ochii acestuia căzură pe rochia de culoare aprinsă . Nu mai purtase una în stilul acesta .
Redcliff își aranjă ochelarii pătrățoși și o invită pe Serena în biroul său .
Acesta închise ușa , puțin după Serena îi aruncă un dosar cartonat pe birou .

— Toate dovezile de care ai nevoie pentru a-l aresta pe Jace Black .

Îngerii NegriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum