— Selena , el nu e prietenul meu , nici iubitul surorii tale .
Priveam în continuare hârtia care atesta faptul că Jace era de fapt Seth Sage , mort în urma unei explozii a spitalului în care se afla internat , în urmă cu mai bine de cincisprezece ani .
Îmi venea să vomit .
— Dacă e totul doar un alt plan nebunesc de-al său ?
Vocea mea nu era vagă . Jeremy a fost nevoit să se aplece peste masă pentru a mă auzi . Firele de păr de culoarea chihlimbarului i-au intrat în ochi .
— Îl cunosc . Asta e viața reală , trezește-te !
S-a ridicat cu totul de pe scaun , înconjurând masa .
— Unde te duci ?
L-am întrebat văzându-i mina iritată îndreptându-se spre ușă . Ochii săi mi-au transmis cea mai iscoditoare privire .
— Să mărturisesc ceea ce s-a întâmplat în urmă cu zece ani când eu și Jace ne-am întâlnit .
***
— Îmi pare rău că v-am făcut să așteptați,domnule...
— Anderson .
L-am ajutat înainte să răsfoiască fișa pe care am completat-o în urmă cu o oră .
— Nu știu dacă ați fost pus la curent cu tot ceea ce se întâmplă în secția mea , dar aici , eu fac regulile .
Mustața sa căruntă dansa deasupra buzelor sale subțiri . Era destul de prost încât să creadă că mie chiar îmi păsa .
— Nu am venit aici să-mi înșiri toate aroganțele pe care ți le-ai permis . Sunt aici să fac o mărturisire .
S-a oprit . Am avut impresia pentru un moment că buzele sale au tresărit . A zâmbit .
— Te ascult .
Mâinile sale pătate s-au încrucișat pe masa din metal .
— Aveam doisprezece ani când l-am întâlnit pe Jace Black , am inspirat , l-am ajutat să scape de un cadavru . Bărbatul acela a încercat să-mi fure telefonul , iar Jace a apărut din neant și l-a înjunghiat în coapsă , am expirat .
— Jace Black , a repetat , ochii săi având strălucirea satisfacției .
Mi-a dat de înțeles să continui . Imaginile din baia benzinăriei mi se derulau dureros de repede prin față .
— La început am crezut că totul o să fie în regulă , dar bărbatul a început să sângereze din ce în ce mai mult . Fusesem prea speriat pentru a chema ajutoare...
— Și Jace ce făcea în tot acest timp ?
M-a întrerupt , cuta care i s-a format între sprâncene îl făcea și mai morocănos decât era .
— Mi-a propus un pact .
***
Aerul era altfel . Respiram mai repede . Nările mă usturau , iar ceea ce inima îmi transmitea prin pulsațiile neregulate era libertatea . Nu la propriu . Eram pus sub supraveghere .
— Îngerii Negrii în sfârșit scoși la lumină...
Vocea s-a m-a trezit . Ce am făcut ? Nimic . Nimic bun pentru mine și întreaga organizație.
— Nu uita , planul e mai simplu decât pare . În plus , ai elaborat crime pe care federalii le-au considerat imposibile .
S-a apropiat de mine . Mirosea a pământ de flori . M-am strâmbat privind în spatele său . O linie dreaptă de brazi se înălța de-a lungul șoselei . Senzația de vinovăție îmi mânca palmele . Jurământul pe care l-am făcut împreună în urmă cu zece ani s-a dus dracului în mai puțin de o oră .
— Acum mergi acolo și fă-l pe Seth Sage să mărturisească .
***
— Ai nevoie de multă odihnă .
Jace stătea deasupra mea sărutându-mi gâtul . A oftat .
— Iar tu ai nevoie de mai mult timp cu mine . Nu e nimeni acasă , putem să o facem chiar aici pe canapea .
Am zâmbit . Ideea îmi surâdea mai mult decât dosarele pe care le aveam de investigat . I-am prins părul în pumni în momentul în care și-a coborât buzele în josul abdomenului meu .
Mi-a desfăcut coapsele și mai mult , sărutându-mă mai jos . Îmi doream prea tare să continue , dar în același timp știam că trebuia să se oprească .
— Oprește-te , am expirat .
Degetele sale s-au strecurat sub materialul colanților mei . M-am ridicat ireal de repede , lăsându-l întins pe burtă .
Privirea sa era mai mult decât nedumerită . Mă întreba dintr-o singură privire ce se întâmplă , înjurându-se pe sine pentru reacția mea .— Mergi sus ! Vin și eu imediat ce rezolv astea .
Privirea mi-a căzut peste dosarele aruncate neglijent pe jos .
În mod normal , m-ar fi chestionat , ar fi rămas aici , tachinându-mă . Nu și după evenimentele din ultimul an .Nu l-am privit în timp ce părăsea camera . Privirea sa mă ardea fără ca măcar să am vreun contact vizual cu el .
Migrena revenise . Tâmplele îmi pulsau de durere când două bătăi puternice în ușă m-au făcut să tresar .Deschisesem ușa în speranța că , oricine ar fi în spatele bucății de lemn , îmi va lua gândul de la tot .
În schimb , am întâlnit o pereche de iriși albaștrii .— Pot să te ajut cu ceva ?
Nimeni și nimic nu ar fi putut să ajute bărbatul care cu două secunde în urmă mi-a zâmbit prietenos ca mai apoi să-mi arunce în față o armă .
— Tu ai omorât-o pe Aleya , nu-i așa , cățea nenorocită ?
Mi-a luat o secundă să mă gândesc înainte să recunosc numele . Sora lui Mary .
Râdeam isteric în sinea mea . Avea frică și conștiință în privire . Mi-am ridicat mâinile în semn de predare.— În carne și oase .
— Cum te-ai simți dacă aș face același lucru cu tine ?
— M-ai lăsa în viață ?
— Normal că nu .
Dacă nu poți să-l convingi , induce-l în eroare .
— Normal , nu ?
— Taci din gură !
Sunetul glontelui a făcut ca micul meu zid de protecție să se dărâme . M-am transpus din nou în seara în care singura fărâmă de fericire pură a murit . O durere surdă m-a amuțit .
Fusesem împușcată sau durerea era cea care mă îngenunchea ?
CITEȘTI
Îngerii Negrii
Mystery / ThrillerÎntunericul e infinit,la fel ca iubirea mea pentru tine. Cover by -Fracyone-