Ideea de a scăpa de Mary mă bântuia de câteva zile.Încercările ei persistente de a deschide ultimul seif mi-au pus capac.Scârțâitul ușii m-a făcut să-mi scap balisongul pe jos.
- De când ești atât de vulnerabil ?
Serena a intrat în cameră purtând o pereche de pantaloni gri , scurți, ce se mulau perfect pe rotunjimile ei.Părul îi era răvășit într-un coc lejer,iar eu nu făceam altceva decât să o admir.Nu spusesem nimic.
- Și tăcut.
S-a apropiat încet de mine ,zâmbind dulce.
- Sanne e în camera lui Mary .
Am ignorat-o încercând să mă joc puțin cu ea.M-am trântit pe cuvertura rece făcându-mi de lucru pe telefon.În primele secunde crezusem că o lăsase baltă,dar copilul din ea nu se putea abține.I-am simțit greutatea când mi s-a așezat pe picioare.
Puteam, de asemenea. să îi simt privirea insistentă,dar nu am lăsat garda jos și am continuat să butonez telefonul nestingherit.Când greutatea a început să-mi elibereze picioarele am crezut că a renunțat și eram gata să o trag înapoi,dar de fapt s-a tras mai în spate pentru a-mi putea deschide fermoarul blugilor.
Atunci eram gata să o trag deasupra mea,dar ceva din mine nu mă lăsa.Așa că mi-am lăsat aerul din plămâni să iasă într-un oftat puternic care nu a oprit-o.Mâinile ei micuțe m-au strâns puternic.Copilul din ea dispăruse de mult,lăsând locul unei adevărate femei ,care,în ciuda a tot ceea ce ar crede lumea...drace...despre ce vorbesc ?
Cumpătul meu era pierdut de câteva minute bune,iar înainte să realizez,am gemut lăsând-o să termine ceea ce a început.
Câteva ore mai târziu,după ce am rencompensat-o înzecit,ne-am alăturat celorlalți membrii ai familiei.Restaurantul era la câțiva kilometri de oraș,aranjat în stil victorian,cu lemn masiv și piatră grunjoasă.Pereții din sticlă îți dădeau ocazia să privești întreaga atmosferă opulentă din interiorul restaurantului.Vitralii mari,jocuri de lumini,oameni fericiți și zâmbete doar pentru poză.
Selena a preluat-o pe Sanne imediat cum am intrat pe ușa restaurantului,iar eu am profitat de libertatea iubitei mele pentru a-i cuprinde mâna.Tremura.
- Ești în regulă ?
S-a oprit privind spre barul din fața noastră.
- Ceva se întâmplă în locul ăsta.
A fost răspunsul la care nu mă așteptam.I-am strâns ușor mâna ,trăgând-o spre masa unde toți ne așteptau curioși.Mary se afla și ea aici alături de Chad,unul dintre cei mai apropiați oameni ai noștri.Jack și Selena se bucurau de prezența fiicei mele,iar Serena rămăsese rezervată.Nu o mai văzusem în felul ăsta până acum.
- Mai târziu ne putem furișa de aici,doar noi doi.După ce stabilim anvergura situațiilor de luna aceasta.
- Putem să o facem acum ?
Ochii ei negrii erau păliți de o umbră necunoscută mie.I-am masat pometele cu indexul,calmându-i latura suspicioasă.
- Sanne,vino înapoi !
Am auzit-o pe Selena strigând.Mary s-a ridicat mult prea repede anunțându-ne că va merge după ea.
În următoarele minute am încercat să mă distrag de la orice savurând un pahar de chaveau blanc.Mi-am ridicat telefonul de pe masă,dar l-am scăpat în momentul în care liniștea ambientală a localului a fost tulburată de mai multe țipete urmate de focuri de armă.
Printre țipete am auzit un plânset de copil,iar atunci ,nu știu dacă cerul mai era deasupra mea pentru că mi-l simțeam în creștet.Îmi scosesem pistolul din buzunarul blugilor,înaintând printre oamenii care se îmbulzeau afară.Jack m-a urmat îndeaproape,acoperindu-mă.
Printre capete am putut să o zăresc pe Mary țintuită de un bărbat cu o cagulă pe față,iar pe Sanne la câțiva metri de ea. Încercam să-i împing pe toți,dar într-un fel simțeam că mă trăgeau înapoi.Mi-am ridicat pistolul spre bărbatul cu cagulă și am tras inconștient.Sau nu am tras.Se auziseră mai multe împușcături.Apoi urletele de disperare ale Serenei.
O văzusem împiedicându-se de un corp și ajungând într-o baltă mare de sânge ,lângă un corp mic.Nu știam dacă plângeam ,dar vedeam în ceață.Vedeam sânge,apoi trupuri târâte afară.O vedeam pe Mary zvârcolindu-se ,iar apoi unul dintre bărbați s-a apropiat de mine,lovindu-mă cu pumnul.M-am dezechilibrat căzând peste un corp inert.
- Îngerii Negrii sunt la pământ,Scorpionii Roșii sunt în vârf.
CITEȘTI
Îngerii Negrii
Mystery / ThrillerÎntunericul e infinit,la fel ca iubirea mea pentru tine. Cover by -Fracyone-