-Nu ăsta era planul,Jeremy!
Capul îmi exploda de durere încercând să camuflez vânătoarea lui Jeremy,care a dus la dezvăluirea identității lui.S-a proptit în fața mea înainte să mă pot ridica de la birou.
-Cum a putut un înger ca tine să devină un diavol cu coarne ?
-Câteodată,nu toți suntem ceea ce arătăm la prima vedere.
Privirea sa a rămas pe mine timp de câteva secunde,apoi a ieşit trântind uşa în urma lui.
Am oftat lăsând toate gândurile din ultimele patru luni să curgă pe pagina jurnalului meu.Dragă jurnalule,ultimele luni au fost precum o închisoare.Tot ce am făcut,a fost făcut din furie.Din furie şi răzbunare.Am vărsat sânge fără să conştientizez că voi avea remuşcări,am torturat pentru că aşa am crezut că mă voi vindeca,dar în realitate,nu e aşa.După moartea ta,te-am incinerat ca pe un nimeni şi ţi-am aruncat cenuşa ca şi cum nimic nu s-a întâmplat.Alăturarea mea în Îngerii Negrii m-a ţinut ocupată.Mi-a ţinut mintea plină de răzbunare şi corpul plin de stres.Astăzi,la patru luni după tot,uit de toţi şi de toate.Uit de mine.Uit de tine.Uit de Serena.Uit de Jace.
***
Holurile şcolii erau pustii,doar câţiva elevi noi îşi căutau clasele.Mă îndreptam cu paşi repezi spre ora de sport când o mână puternică mi-a cuprins talia,trăgându-mă într-una din clasele goale.
Mirosul puternic de mosc mi-a calmat pulsul alert.-Austin,m-ai speriat!
-Şi eu mă bucur să te văd,iubito.
Gura sa a întâlnit-o pe a mea într-un sărut dulce.
Mă topisem complet.Eu şi Austin.Greu de explicat.-Ştii că trebuie să fiu în două minute în sala de sport,nu ?
Mi-am înfăşurat mâinile în jurul gâtului său.Privirea sa mă ardea.
-Nu ,nu trebuie. Noi doi vom chiuli astăzi .
-Nu sună rău.
-Ştiu.
Degetele sale s-au împletit cu ale mele făcându-mi inima să tresalte de fericire.
În mai puţin de o oră ,ne aflam în cealaltă parte a oraşului în localul meu preferat.-Voiam să-ţi spun...
Tonul de apel al telefonului meu l-a oprit,îndemnându-mă să răspund.
Jeremy.
-Sper că ai un motiv bun pentru care mă suni.
-Trebuie să vii imediat acasă,vocea sa era schimbată.Panicată.
-Sunt cu Austin,i-am răspuns repede.
-Doamne,Mary,pleacă în momentul ăsta de lângă el,ţipa atât de tare încât probabil jumătate din local îl auzise.
-Ce vrei să zici ?
-Mai ţii minte când îţi povesteam despre Scorpionii Roşii ? Austin e fiul lui Belial.
Inima mi s-a oprit pentru o secundă.L-am privit pe Austin împietrită.Rânjetul de pe faţa lui m-a îngheţat.Am privit prin local,de la toate mesele întorcându-se femei şi bărbaţi corpolenţi,îmbrăcaţi în costume roşii.
-Prea târziu.
A fost ultimul lucru pe care l-am auzit,venit din partea lui Austin.
CITEȘTI
Îngerii Negrii
Mystery / ThrillerÎntunericul e infinit,la fel ca iubirea mea pentru tine. Cover by -Fracyone-