MARY
— Știe despre seif ?!
Jace a sărit de pe canapea,în fața mea.
—Mai am unul de deschis și...
—...în niciun caz nu-l vei deschide pe ultimul.
Privirea lui era glacială.Nu-l înțelegeam.Cu toții sunt obsedați de seif,ba chiar ar ucide pentru a pune mâna pe ce se află în el,iar el se comportă de parcă întreaga lui existență depinde de ce se află în interiorul unei cutii de metal.
—Jace,seiful ăla ascunde cel mai mare secret pe care Pentagonul l-a putut păstra timp de douăzeci de ani.
Jake încerca să stingă situația,dar brunetul din fața mea nu se lăsa așa ușor.
—Seiful ăla ne va aduce întregul Pentagon pe cal dacă-l deschidem.
Într-o fracțiune de secundă ,Jake era țintuit la perete de Jace.Serena s-a repezit spre cei doi ,despărțindu-i.
—Ai înnebunit ?
Acum Serena era cea care prelua frâiele situației.
—E un simplu seif ! Nimeni nu-l deschide și nimeni nu lovește pe nimeni.Ați înțeles ?
Privirea ei încă rămăsese pe Jace.
Acesta a privit-o pentru puțin înainte să părăsească încăperea,lovindu-mi puternic umărul de al său.† † †
Pierdusem două săptămâni încercând să găsesc o soluție pentru puzzle-ul ultimului seif.
Cinci stele formau un plus sau o cruce.Acul busolei de sub cruce indica partea de est.Seiful avea sculptat pe întreaga-i suprafață,măști care râdeau și plângeau.—Dacă află Jace ne va omorî pe toți trei.
Selena s-a așezat lângă mine analizând seiful.
—E plecat pentru moment...
—Vrea să mergem cu el.
După atâta timp încă vrea să-i fac treburile murdare.
—În niciun caz.
M-am ridicat apucând caietul cu notițe.Stelele erau simbolul familiei,la fel ca și pentagrama.Cinci stele adunate la un loc prevestesc moartea.Acestea sunt înmânate celui mai mare dintre proscriși și păstrate până în lumea de dincolo.
—Vine.
Am auzit-o pe Selena spunând.Când m-am întors,deja dispăruse în capătul scărilor,întâmpinându-l pe Jace.Mi-am vârât caietul în rucsac și m-am prefăcut că totul e ok când Jace practic mi-a ordonat să merg alături de el la vânătoare.
† † †
—Vă rog,nu mă omorâți !
— E amuzant cum Sandy spunea același lucru înainte ca tu și amicii tăi să o violați și să omorâți.
Sandy era printre cele mai bune persoane pe care le-am întâlnit.Chiar dacă am văzut-o de cel puțin trei ori,am reușit să o cunosc prea bine.Singura persoană din familia Black care nu a vrut niciodată să se înhame la acest drum sângeros.Fiind ,de asemenea,singura verișoară a lui Jace.
Bună ,milostivă,întotdeauna zâmbitoare și cu un fund prea mare pentru a fi măicuța care a fost.Abuzată sexual și bătută în repetate rânduri până la deces — au fost cuvintele polițistului care ne-a informat că Sandy e moartă.
Selena l-a lovit de câteva ori în stomac cu un pumnal în timp ce Jace și-a scos din buzunarul jachetei ceva strălucitor.Nu apucasem să văd prea bine întrucât obiectul sclipitor s-a înfipt în ochiul bărbatului trecând milimetric pe lângă urechea Selenei.
—La dracu' ,Jace,e a treia oară când aproape îmi retezi urechea cu chestia aia.
A treia oară.
Obiectul era o stea.
Apoi au urmat alte patru care s-au înfipt adânc în fața și inima lui.
Asta era ! Stelele.Toate cele cinci stele erau la Jace,iar el le folosea să omoare oameni.
—Partea ta ,Mary.
Jace m-a bătut pe state îndepărtându-se de mine.
—De ce ai folosit tocmai acum chestiile alea ?
M-am prefăcut neștiutoare.Putea să le folosească oricând.De ce acum.
S-a oprit puțin prea repede și m-a fulgerat cu privirea.—Doar curăță,taci și vino acasă când termini.
Rămăsesem cu un mare semn de întrebare.Era o poveste în spatele stelelor ,iar eu eram la un pas să o aflu.
Terminasem cu cadavrul puțin după miezul nopții ,iar când am ajuns acasă ,zgomotul provocat de cei patru adolescenți plini de hormoni mă distrăgea de la ceea ce aveam de făcut.
Sau ar trebui să iau în calcul că nu mai sunt niște adolescenți și asta ar fi cea mai bună distragere.
Am coborât în subsol ,nu înainte să încui ușa după mine și mi-am luat caietul și punga în care se aflau stelele.
Mâinile îmi tremurau atât de tare încât am scăpat una dintre stele înainte să o bag în formă.Am ridicat-o imediat,ignorând zgomotul puternic provocat de ea.Sunetul familiar a spart liniștea ,iar trapa seifului s-a deschis.Inima mi-a ratat o bătaie înainte ca aceasta să se deschidă.
Dezamăgirea mi-a crescut când am văzut ce se afla în ultimul seif.O cutie din lemn ,gravată cu tot felul de nume și inscripții trona în mijlocul acesteia.Nu era încuiată,ceea ce mi-a ridicat puțin moralul.În ea se aflau mai multe plicuri și foarte multe bijuterii,chiar și lucruri pe care nu le mai văzusem până acum.
Mi-a atras atenția un plic pe care era desenat un S ce se suprapunea cu un altul.Era tatuajul pe care Serena și Jace îl aveau,probabil și Selena și Jeremy.
L-am deschis cu repeziciune,aproape distrugând foaia ce se afla înăuntru.
Era un certificat de naștere lipit de un buletin.Data nașterii : 16.08.1987
Locul nașterii : Chicago,Ilinois.
Nume și prenume : Seth Sage.
— Cum e posibil ca un certificat de naștere să conțină atât de puține informații ?
Buletinul,la fel ca și certificatul,erau vechi.Aceleași informații ca în certificat se aflau în buletin ,doar că în partea de jos era o poză.
—Jace ?! E imposibil.
Buletinul era făcut în ziua în care el împlinea trei ani,dar cu siguranță nu era el băiatul de paisprezece ani din poză.
CITEȘTI
Îngerii Negrii
Mystery / ThrillerÎntunericul e infinit,la fel ca iubirea mea pentru tine. Cover by -Fracyone-