MARY-Ţi-am mai spus o dată,nu ştiu nimic despre niciun seif.
-Iar eu îţi mai spun încă o dată,cât timp taci,va fi în dezavantajul tău şi al celorlalţi.
Bărbatul trecut de vârsta a doua s-a aşezat pe scaunul din faţa mea.
-Îi aperi pe oamenii care ţi-au ucis sora.
Inima mea a ratat o bătaie.Mica mea reacţie a fost observată de bărbat.
Nu i-am oferit satisfacţia de a mă vedea la pământ.Am continuat să-l privesc plictisită.-Ai fi surprinsă să afli câte pot ascunde nişte cutii de metal,s-a apropiat mult prea mult de mine.
-Atunci de ce ai nevoie de mine dacă deja ştii ce se află în seifuri ?
Vocea mea era de nerecunoscut.Până şi el era uimit de reacţia mea mult prea exagerată.A zâmbit ca pentru el şi şi-a scos din buzunarul blugilor un pachet de ţigări.Îşi consuma tacticos ţigara,sfidându-mă cu privirea sa.
-Toate vorbiţi odată şi-odată,a expirat fumul în sus.
Nu şi eu,amice.
Trecuseră câteva minute.Ştiam asta pentru că şi ţigările trecuseră.Zece mai exact.
Îşi aprinsese cea de-a unsprezecea ţigară când a vorbit din nou.-Ascultă,fetiţo! Timpul meu e preţios,la fel şi tu,dar nu intactă.
Partea aprinsă a ţigării mi-a atins încheietura mãinii, legată de mânerul scaunului.
Eram undeva între realitatea cruntă şi propriul meu iad.Nu conştientizasem când ţigara se opintise a doua oară în mâna mea.Şi apoi a treia oară.
Şi apoi a patra oară.
Şi apoi a cincea oară.
Până când i-am pierdut şirul.
Plângeam sau ţipam ?
Mă zbăteam sau îl imploram să se oprească ?
-Acum eşti gata să spui tot ?
L-am auzit şi văzut în ceaţă.Cu toată raţiunea şi gândirea mea încă lucidă,am vorbit.Cât se poate de clar.
-Niciodată...
Ştiam încă de la început ce urma.Dar am rămas tăcută.Mă aşteptam din moment în moment să se întâmple,iar când mă aşteptam mai puţin,a făcut-o.
Palma sa precum o nicovală mi-a înceţoşat şi mai mult vederea.Şi apoi,toate celelalte care au urmat.Pumni.Palme.Picioare.
Toate pentru un corp fără apărare.Fără conştiinţă.Eram eu,apărând oameni care s-ar putea să nu mă mai vadă niciodată.
***
JEREMY
-Nick,fata asta e în pericol din cauza mea! Ea e singura care ne poate ajuta să descoperim ce secrete ascunde Jace.
-Am făcut tot ce am putut.Nici urmă de ea.Ori e ascunsă într-un buncăr prezidenţial ori a fost rasă de pe faţa pământului.
Mă uitam prostit la el.
-Şase zile.În şase zile au reuşit să o facă de negăsit ?
-Şti foarte bine cine sunt Scorpionii Roşii.Nu ar trebui să te îngrijoreze acest amănunt.
Eram şocat şi în acelaşi timp bulversat.
-Fără ea suntem ca şi morţi,idi...
Uşa de la intrare s-a trântit puternic.
-S-a întors Selena ?
Nick a vorbit închizând laptop-ul.
-Nu atât de repede,i-am răspuns ridicându-mă de pe canapea.
Înainte să pot face doi paşi,o siluetă feminină,de statură minionă,mi-a tăiat calea.
-Mary!
Şocat,i-am privit chipul slăbit.Arăta precum o fantomă.Vânătă şi plină de sânge uscat.
Înainte să spun ceva,vocea ei răguşită s-a făcut auzită.-I-am spus despre tot.Despre noi.Despre mine.Despre seif.
Spusese totul dintr-o singură suflare.Glasul ei pierea cu fiecare cuvãnt,iar eu eram la un pas să fac ceva ce aş regreta mai târziu.
-De ce dracului ai face aşa ceva,am izbucnit.
-Din cauza asta,a tunat arătându-mi mâinile,dezgolindu-şi abdomenul şi spatele.Am fost mutilata şi violată ,iar ţie îţi pasă de cutiile alea inutile de metal,idiotule ?
Stai,ce ?
-O să murim cu toţii.
CITEȘTI
Îngerii Negrii
Mystery / ThrillerÎntunericul e infinit,la fel ca iubirea mea pentru tine. Cover by -Fracyone-