Chapter 20

3.1K 111 19
                                    

Chapter 20

“When U feel my heat,look into my eyes,it’s where my demons hide,it’s where my demons hide….”,slušala sam pjesmu dok sam polako koračala malim parkom u blizini kuće.Pjesma je imala pravo….U mojim očima su moji demoni,koje nekada pokazujem,a nekada I ne.Sa tom misli sam se okrenula I krenula vraćati kući.Mrak je polako padao I htjela sma se vratiti prije nego što zaspu svi.Moram izgladiti ove stvari sa Harryjem.Za 10 dana idem,a moram se I pripremati.

Ušla sam u kuću te skinula slušalice.Pozdravila sam se sa dečkima,bez Harryija,I otišla u svoju sobu.Raspremila sam se u svoju dugu crnu Batman majicu I legla na krevet.Bilo je pola 8.Zaspala sam I prije nego što sam se nadala.

…Nakon 5 dana…

Odlučila sam napraviti malo iznenađenje za Harryja.Nije to pravo iznenađenje mislim nije ni lijepo,ali šta se mora mora se.Mora mi oprostiti ostalo je još samo 5 dana,a stvarno bi voljela da on ide sa mnom.Ne znam zašto,ali želim da ide sa mnom.

Dečki se vraćaju oko pola 8,a sada je pola 7.Znači još sat vremena.Otišla sam u sobu I ušla u kupatilo.Skinula sam svu odjeću I ušla pod tuš.Pustila sam hladnu vodu d aide niz moje tijelo,dok sam se ja ježila od hladnoće.Voljela sam se kupati hladnom vodom.Malo me ‘probudi’ I osjećam se nekako bolje.Kad sam završila sa tuširanjem I pranjem kose,izašla sam I ogrnula se peškirom.Ušla sam ponovo u sobu I uzela bijele čipkaste gaćice I bijeli čipkasti grudnjak.Obukla sam to,te ušla u ormar.Izvukla sam tirkizni pamučni,kratki šorc I običnu usku bijelu majicu.Nije mi se dalo ništa drugo oblačiti.Kosu sam svezala u neurednu punđu I na noge navukla svoje čupave papuče.Sjela sam na svoj krevet I čula otvaranje vrata.Dečki su stigli.Sačekala sam još par minuta das vi uđu u svoje sobe,te sam se ja nekako tiho dovukla do Harryjevih vrata.Uhvatila sma kvaku I otvorila vrata.Njega nije bilo,ali sam čula vodu iz kupatila.Sigurno se tušira.Slegnula sam ramenima i zatvorila vrata zaključavajući ih.Ključ sam uzela I stavila sebi  u grudnjak.Šta mi sve neće pasti na pamet?!Ali ovo se mora okončati!

Sjela sam na njegov krevet I čekala gad a završi.Za par minuta je izašao sa samo ručnikom omotanim oko struka.Jako se isticao njegov mišićavi I istetovirani torzo,a iz njegovih kovrđa su se cijedile kapljice vode.

“Šta ti radiš ovdje?”,iznenađeno je upitao,kao I pomalo ljutito.Mislim da mu baš I nije drago što sam ušla dok ga nije bilo ovdje.

“Došla sam da rasčistimo stvari!”,rekla sam I ustala sa kreveta.Brzo mi se približavao I stao ispred mene.Voda sa njegovog tijela je sada močila moju majicu I činila je malo providnom.Tijela su nam bila razdvojena svega par centimetara.

“Kakve stvari?Mi nemamo ništa da rasčistimo!”,rekao je unoseći mi se u facu.”Da,imamo!”,drsko sam odvratila.Odvojio se I krenuo prema vratima.Uhvatio je za kvaku I povukao sigurno da ih otvori.Kada je primjetio da nije uspio zbunjeno je pogedao u vrat I pokušao još par puta.Zar nije skontao da su zaključana?

Kada je shvatio ljutito se okrenuo prema meni stiskajući šake.”Šta si uradila?”,upitao me.

Nasmijala sam.”Zaključala ih?!”,napravila sam pola upitan odgovor.

Počeo mi se naglo približavati I onda me pribio uza zid.Ha,tipičan Harry.

“Daj ključ!”,zarežao je na moje uho.”Ne!”,odlučno sam odvratila čisto da ga malo isprovociram.Roxana!Koncentriraj se.

Stavila sam mu ruke na mokra prsa u pokušaju da ga odgurnem.I naravno,NE IDE!Ugh.

“Vidi Harry,moramo razgovarati.”,rekla sam mu nekako kao kroz šapat.Malo sam se dvoumila da lid a mu kažem tu malu riječ od 6 slova,ali odlučila sam.

Bad Girl(Story with One Direction)Where stories live. Discover now