Chapter 39

2K 125 33
                                    

Chapter 39

Prošlo je par dana od kako sam bolnici.Dosadilo mi je više sjediti,biti priključena na sve one aparate I imati sve one igle u rukama.Natjerala sam doktora da mi napiše otpusnicu I da mogu ići.Trbuh mi je dobro I ne boli me toliko.Možda samo kada ga pritisnem,ali nisam toliki idiot da to radim.

“Jesi spremna?”,upitao je Niall.”Da,samo da obučem patike.”,odgovorila sam mu I obula Suprice.Kupio mi ih je prije neki dan I stvarno mi se sviđaju.On me čeka ispred sobe da me može odvesti kod njih.Više ne ne vraćam kod Daria.Otići su ovih dana po svoje stvari I onda se vraćam kod njih.

Razgovarali smo o svemu I rekli su da mi opraštaju za sve.Da sam na njihovom mjestu ja si ne bi oprostila.Meni je ovo poprilično velika stvar.Razlog im naravno nisam rekla I nadam se da neću nikad ni morati.Ne volim o tome pričati.I ne mogu.

Izašla sam I sa Niallom krenula prema liftu.Put nije trajao dugo,ali dok smo razgovarali sve nam se odužilo.Nedostajalo mi je kako smo se zezali,pričali kao da se znamo već više godina.U svom tom razgovoru pala mi je neka ideja na pamet.

“Niall?”,zovnula sam ga.”Hm?”

“Šta misliš o tome da napravim tetovažu?”,upitam ga.

Čudno me pogleda.”Mene pitaš?”,nasmije se.”Ja nemam pojma tetovažama.To pitaj ostale,oni znaju najbolje.”,da mi savjet I ja kimnem glavom.Pitat ću kada dođem tamo.

“Hej,konačno.”,Louis nam otvara vrata I pozdravlja se s nama.Dala sam mu zagrljaj kao I ostalima.

“Um,gdje je Harry?”,upitala sam kad ga nisam vidjela da je u dnevnoj ni u kuhinji.

“Gore je.A,evo ga.”,odgovori Liam I pokaže ka stepenicama.

Pogledam I vidim ga kako silazi niz stepenicama s velikim osmijehom na licu.Nasmijem se I ja I krenem mu u susret.Kad smo bili dovoljno blizu,naglo me povuče I njegove ruke završe oko mog vrata.Trbuh me malo zaboli,ali izdržim I zagrlim ga oko struka.Stojimo tako par sekundi pa se on odmakne I uhvati me za obraze I sruši svoje usne na moje.Ne smeta mi te mu uzvratim poljubac.

“Juhu,vas dvoje.Kasnije radite šta god hoćete,ali sada idemo jesti.”,javi se Zayn,a mi se nasmijemo I Harry me još jednom poljubi u kosu.

U kuhinji za stolom smo jeli picu I zabavljali se.Trebamo nadoknadit svo vrijeme koje smo izgubili.Nedostajalo mi je ovo.

Ja znam da puno mijenjam mišljenja I raspoloženja.Takva sam osoba.To mi ponekad smeta,ali izdržavam sa sobom.Takva sam kakva sam.

“Nego dečki”,započela sam I obrisala usta sa salvetom,”hoću da napravim tetovažu.Gdje preporučujete da odem?”,upitam ih,a oni mi uzvrate čudan pogled.

“Tetovažu?”,upita Harry.”Odkud to?”

“Pa eto.”

“Možeš ići tamo gdje I ja idem.Frajer radi odlične tetovaže.”,kaže Zayn.

“Vidim.”,odgovorim I nasmijem se.

“To je ovdje?”,upitam Harryja I Zayna.Nas troje idemo samo.Nisam htjela da se pravi gužva...ili jedostavno da svi budu ovdje.

“Da.”,odgovorili su te smo ušli u veliki salon.Zidovi su bili izljepljeni različitim motivima tetovaža I par slika nekih bendova.

Ispred nas se nalazio,predpostavljam,stol za tetoviranje I neki alati pored.Malo je zastrašujuće.Mislim na sve one igle I neke spravice.

Sa stražnjeg dijela je izašao malo stariji čovjek prekriven tetovažama od glave do pete.Moram priznati da izgleda dobro.Volim tetovaže I pirsinge.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Oct 18, 2014 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Bad Girl(Story with One Direction)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt