Chapter 9
Wow,ovog Harryja nisam do sada vidjela.Imao je onaj neki drugačiji bijes.Pravi bijes.S ovim me je malo uplašio.Poledala sam u njegove smaragdne oči I odmah je promjenio izraz lica.Više nije bio ljutit,sada se malo smirio.Svoj pogled je preusmjerio sa mojih očiju na moje usne.I ja sam učinila isto.Vidjeti te usne….Osjetila sam potrebu sa ih osjetim na svojima.
Ne znam šta mi je tada bilo,ali sam ga odjednom uhvatila za lice I privukla sebi,te ga poljubila.Svakim mojim poljubcom on ih je meni uzvraćao natrag.Nije bunio,još me uhvatio oko struka I još više privukao sebi.Svoje ruke sam sa njegovog lica stavila u njegove kovrđe.Lagano sam prolazila kroz njih,dok je on meni desnom rukom išao gore-dole po kuku.Iskreno uživala sam,ali mi je odjednom sinulo.NE!,rekla sam samoj sebi I naglo ga odgurnula.”Šta je sad?”,upita on.
Prostrijelila sam ga pogledom I samo otišla u svoju sobu.Nisam se mogla sada svađati,samo sam znala da je ovo bilo pogrešno.Potražila sam svoje hlačice od sinoć I izvukla karticu sa brojem od Polera.Onog tipa koji radi za Calvin Klein.
Utipkala sam broj u svoj Iphone I nazvala ga.Dok je zvonilo ja sam sjela na krevet I čekala da se neko javi.Nakon 5. zvona javio se neki duboki muški glas.
“Dobar dan.”,rekla sam ljubazno preko mobitela.
“Dobar dan.”,neko je uzvratio.
“Mmm…..Ja sam Roxana Davis.Jučer sam dobila ovaj broj da se mogu javiti za modela Calvin Klein modne marke.”,objasnila ssam kad sam dobila tihi osmijeh sa druge strane linije.
“Ja sam.Morgan Poler.Znači odlučila si se javiti?”,upitao je.
“Da…”,tiho sam se nasmijala.
“OK.Dakle,audicija je danas u pola 3.”,kad je to rekao pogledala sam na sat.Bilo je pola 2.”Snimićemo par fotki I odraditi kao probnu reviju I ako te odaberu postaješ naš model.”
“OK,hvala na informaciji.Biti ću tamo oko 2 I 20.”,odgovorila sam I poklopila slušalicu.
Moram se početi spremati.Moram ostaviti dobar dojam.Stvarno mi treba neka zanimacija,dosta mi je više sjedenja u kući I buljenja u TV…
Ušla sam u ormar kako bi izabrala odgovarajuću kombinaciju za,takozvanu,audiciju.Nisam imala nikakvu ideju šta bih mogla obući.Imala sam na umu da se ponašam kao obična cura,ali sam ipak od toga odustala I odlučila da ću se prestaviti onakva kakva ja stvarno jesam.Odlučila sam se za kožne vruće hlačice,bordo majicu na kojoj biće ‘Geek’,crne štrample I visoke tanke čarape do iznad koljena.Na noge sam obukla visoke crne štikle sa bodljama na zadnjem dijelu pete,na glavu sam stavila crni obični šešir I uzela sam svoju veliku crnu torbu.Oko vrata sam stavila svoj dugi lančić sa privjeskom u obliku krsta I par narukvica na obje ruke.Sve je odlično izgledalo.
Na redu je bila šminka.Kao I obično,stavila sam crni tuš oko očiju,I crvenu ruž na usne.Objesila sam torbu na rame I uzela Iphone u ruke.Krenula sam da izađem iz sobe kad sam pogledala na sat.Bilo je 2 sata.Super,imam vremena da stignem.
Sišla sam u dnevni boravak da im javim da izlazim.Kad sam ušla opet sam dobila znatiželjne poglede od dečkiju,kao I obično.
“Braco,ja odoh na sastanak za posao.Vidimo se kasnije.”,došla sam do Nialla,koji je sjedio u fotelji,I poljubila ga u obraz.
“Kakav posao?”,čudno je upitao I ustao da me isprati do vrata.”Za modela Calvin Klein modne marke”,objasnila sam.”Aha.”,katko je odgovorio.”Ćao,dečki!”,rekla sam im I mahnula im kratko rukom.”Ćao.Sretno!”,rekli su svi u isti glas I mahnuli natrag.
“Sretno,sestro!”,rekao je kada mi je otvorio vrata.”Ej,ja zaboravila!Nemam čime otići,hočeš me ti molim te odvući?”,upitala sam ga.
“Naravno,samo da hoću.Evo ti ključevi I idi otključaj auto,dok ja obučem patike.”,rekao je I pružio mi ključeve.”OK.”,uskliknula sam I izašla napolje.