Chapter 21

3.1K 105 8
                                    

Chapter 21

“Roxana…”,tiho je izustio I odmaknuo me od njega,te je I on ustao u sjedeći položaj.Ja sam I dalje bila na njemu I gledali smo se oči u oči.Lica su nam bila odvojena svega par centimetara.

“Nije to neka šala?”,upitao me I ja sam odmahnula glavom.Iskreno željela sam ga,ali pod jednim uvjetom.Možda mu se neće svidjeti,ali…

“Prvi put mora biti poseban,R.A ne….”,nije uspio završiti,ja sam ga prekinula.”I bit će poseban,Harry.Sami smo,u jednom od najljepših gradova…Bit će.Bar meni.”,tiho sam mu rekla I stavila mu svoje ruke opet u kosu,mrseći je.Reagovao je na to.Uhvatio za struk I prevrnuo te sam se našla ispod njega.Nježno je prislonio svoje usne na moje,ljubeći ih polako.Jezikom mi je prešao preko donje usnice par puta,te sam se ja malo nasmijala.Sljedeće što sam mogla osjetiti jeste njegov jezik u mojim ustima.Naši jezici su plesati tako grešno,ali opet uz puno žudnje.On je prekinuo njihov ples odvajajući nam usne I prebacujući ih na moj vrat.Njegova lijeva ruka je neprestano lutala mojim nogama,dok je druga  bila pored moje glave.Ponovo sam mu stavila ruke u kosu.

“H-Harry.”,jedva sam došla do dana.”Molim?”,odazvao se,ali nije prestajao ostavljati vruće poljubce na mom vratu.”Imam jednu molbu za tebe.”,rekla sam mu I on se malo odmakeo da me može pogledati u oči.

“Poslije ovoga želim da se pretvaramo da se ništa nije dogodilo!”,rekla sam mu,a on me zbunjeno pogledao.Sigurno je prebirao moje riječi po glavi.Odjednom su mu se oči širom otvorile kao I njegova usta.”Ne možeš to od mene tražit!”,rekao je malo glasnije I sišao sa mene sjedajući pored na krevet.

Neprimjetno,njemu,sam zakolutala očima I podigla se u sjedeći položaj pored njega.

“Zašto?”,upitala sam.

“Ne znam!Jednostavno ne možeš!”,rekao je I pogledao me u oči.Uf!

Znam šta ću.Približila sam mu se,oslanjajući se na koljena I dlanove.Bio mi je okrenut desnim ramenom I sada je gledao negdje u prazno ispred sebe.Malo sam mu puhnula u uho,te ga onda gricnula.Osjetila sam kako se stresao.Malo sam se nasmijala,te mu jezikom prešla preko onog dijela gdje sam ga gricnula.Zatvorio je oči I malo prostenjo.Našla sam mu slabu točki.Bravo ja!

“Hajde Harry!Znam da želiš.”,rekla sam mu I nastavila mu puhati,grickati I lizati uho.Ništa nije rekao I dalje je samo tiho stenjao.”Harry,nemoj da te molim.”,došli smo I do toga.Bože!

Na te riječi se trznuo I opet legao na mene,pritiščući me svojim tijelom.Cijela njegova težina je bila na meni.Došao je usnama do mog uha.”Izluđuješ me!”,rekao je I uhvatio mi mali dio iza uha na koji sam osjetljiva.Počeo je da ga siše,a ja sam počela stenjati.Našao je moju slabu točku.

“OK,pristajem.”,odjednom je prozborio I prešao na moj vrat,ponovo ga strasno ljubeći.Svojim usnama je prešao preko svakog milimetra mog vrata,te se vratio na usne.Gladno su nam se jezici ispreplitali,dok su se moje noge ponovo našle oko njegovog struka.Jednom rukom se oslanjao na krevet,a drugom mi je opet šetao golim nogama.Počeo je zavlačiti ruke ispod moje majice ne prekidajući poljubce.Malo sam zadrhtala kad su njegove hladne ruke prelazile preko mog trbuha.Ruke su mu išle sve više te je došao do mog grudnjaka.Prešao je svojom rukom preko njega,a ja sam mu zastenjala na usnama.Malo se nasmijao,ali je nastavio dalje.

Za par sekundi moja odjeća se našla na podu,a ja sam ostala u grudnjaku I gaćicama.Skinuo je svoju majicu I bacio je na pod pored moje odjeće.Pogledao me u oči.

“Jesi sigurna?”,upitao me.Njegovu nabočinu sam mogla osjetiti na bedrima jer su mi noge I dalje bile oko njegovog struka.Kimnula sam glavom i olizala svoje usne.Iz zadnjeg đepa svojih hlača je izvukao kondom I skinuo ih.Ostao je u boksericama kada me ponovo pritisnuo tvojim tijelom.Ponovo mi je ljubio vrat,dok mu se jedna ruka igrala sa vrhom mojih gaćica.Polako je uvukao svoju ruku I prešao preko moje intime.Malo jače sam zastenjala,a on je svoje usne odmah prebacio na moje.Bravio je male kružne pokrete dok sam ja stenjala sve jače na njegovim usnama.Ugoda je prolazila mojim tijelom kad sam odvojila naše usne I zabila glavu u njegov vrat.Ostavljala sam mu kratke I sitne poljubce na vrat,kada je izvukao ruku I skinuo mi gaćice do kraja.Malo se ustao I skinuo bokserice,stavivši kondom.To je to.

Bad Girl(Story with One Direction)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant