Chapter 4

4K 89 9
                                    

Chapter 4

Nisu ni stigli trepnuti ja sam već skinula košulju i ostala samo u crnom čipkastom grudnjaku i teksas vrućim hlačicama.Počela sam i njih otkopčavati kad me Harry zaustavio.

„E,šta radiš?“,upitao je zbunjeno.

„Pa presvlačim se,šta bi drugo radila?“,odgovorila sam.

„Zar ćeš se ovdje presvlačit?“,rekao je i naglasio to 'ovdje'.

„Zašto ne?Samo odoh ovo obuć u ormar.“,odgovorila sam i uzela crni grudnjak sa metalnim bodljama sa sobom.

Ušla sam u ormar,zatvorivši vrata.Skinula sam svoj stali i obukla novi grudnjak.Pogledala sam se u ogledalo.Dobro mi je stajao.Nisam ga dugo nosila,skoro mjesec i po'.Stari sam negdje bacila u ormaru.Ovo će biti zanimljivo.Izašla sam i sada se pogledala u ogledalo na stolu za šminkanje.Pratili su me pogledom dok sam ga ja još popravljala.Spontano sam se nasmiješila tom činjenicom da ih palim,ako se mogu tako izrazit.Volim to raditi.Neznam zašto,ali mi je to zanimljivo.To sam radila i sa svojim društvom,ali su se oni navikli tako da...Moram priznati da sam stvarno luda i buntovna,kao i većina cura kojima je hobi stalna vožnja motora.Što me podsjeti.Gdje je moj motor?

„Niall,a gdje je moj motor?“,upitala sam ga skidajući hlačice i gledajući u njih.Sjedili su ispred mene i gledali me kao opčinjeni.Lagano sam ih skinula i pustila da padnu na pod.

„Um....kupićemo ti novi.“,odgovorio je,i dalje me gledajući.

Sada sam bila samo u grudnjaku i crnim gaćicama koje su imale čipku na rubovima.“Bolje ti je požuri!“,upozorila sam ga,ali nisam to rekla pregrubo,nego onako sa malim naređenjem.

Zaobišla sam ih i uzela kožne hlače sa kreveta.Opet su me pratili pogledom.Svaki moj pokret su pratili.Svaki.Navukla sam ih i opet otišla do ogledala.Malo sam ih spustila i svoju kosu,koja mi je smetala ,prebacila na desno rame da imaju pogled na moj go vrat.Ovo sam znala dobro raditi.

„Može li mi neko dodati đemper?“,upitala sam ih ne skrečući pogled sa ogledala.Čekala sam par sekundi.“Halo?Čujete me?“,rekla sam mašući rukama.

„Aha...Evo.“,Harry ga je uzeo i došao do mene.“Izvoli.“,rekao je i pružio mi đemper.

Kako sam ga uzimala,slučajno sam mu okrznula dlan svojim prstima.Imao je jako tople ruke.Što više jako tople,dok su moje bile hladne.

Podigla sam pogled i susrela se sa njegovim smaragdno zelenim očima.Imao je predivne oči.Te crte lica i taj osmijeh su jednostavno prelijepi.Čekaj malo,šta ja to pričam?

Roxana,fokusiraj se na nešto drugo!Rekla sam sama sebi.

„Ruke su ti hladene.“,prozborio je i lagano se nasmiješio.

„Znam“,odgovorila sam,i malo se nakašljala.Navukla sam đemper i pogledala se u ogledalo po 'ko zna koji put.Jednu stranu sam spustila tako da mi lijevo rame bude golo,a rukave spustila preko dlanova.Okrenula sam se cijela prema njima i upitala:“Kako mi stoji?“

„Predivno...“,k'o iz topa je Niall odgovorio.Nasmiješila sam se.

„Slažem se.“,prozborio je i Harry.

On je skroz čudan.U jednom trenutku je bijesan,u drugom ljubazan,u trećem sretan...Više mi se sviđa onaj bijesni Harry.Ima više žara u njegovim zelenim očima.Ali opet kada se nasmiješi ima one svoje rupice na obrazima i predivan osmijeh.Malo sam se zanjela,ali ja ga samo opisujem zar ne?

Obukla sam svoje crne štikle i kožnu jaknu preko.

„OK,spremna sam.Još samo šminka i to je to.“,odahnula sam i pogledala ih.“A sada se vi idite spremati!Neću da zakasnimo.Mislim i njima se nebi svidjelo to.Ne vole kada neko kasni..“,rekla sam te im namignula.Pa i bila je istina.Nisu voljeli kada bi neko kasnio.

Bad Girl(Story with One Direction)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora