Chapter 5
„Dečki,kući smo!“,viknuo je Harry kad smo stigli.
Smijajući sam ušla u kuću,skinula sam štikle i bacila ih pored vrata.Nekako sam došla do dnevne i samo se bacila na kauč.Oni su sjedili na drugom i po foteljama.Gledali nekako čudno i zbunjeno.
„Šta je?“,upitala sam stavljajući podlakticu preko očiju,i dalje noseći osmijeh na licu.
„Bolje pitanje šta je tebi?“,odgovori mi Zayn.
„A hočeš znat šta mi je?“,upitala sam ga prilazeći mu.Sjedio je u kožnoj fotelji i gledao u mene.
„Puko me adrenalin.“,šapnula sam mu na što se on nasmijao.
Odjednom mi je na pamet pala super ideja.“Ajmo istine ili izazova?“,upitala sam.
„Pa ponoć je,a ti se hočeš igrati.“,odgovorio je Harry,a ja sam ga pogledala.“Odoh se presvuči i vraćam se da možemo igrati.“,odgovorila sam,ignorirajući ono što je zadnje rekao.
Otišla sam u svoju sobu i skinula odjeću koju sam večeras nosila,i navukla svoju barem dva broja veću majicu sa 'Batman' znakom.Bila mi je dovoljno duga pa nisam ništa obukla ispod,a i kad je inače nosim ne oblačim ništa ispod,a nosim je kad idem na spavanje.Navukla sam svoje crne čupave papuče i sišla dolje u dnevni boravak.Čim sam ušla svi su me zbunjeno pogledali,po ko zna koji put danas.
„Šta je sad?“,upitala sam šireći ruke.
Liam je ustao i prišao mi.“Volim Batman-a?“,upitao me sa osmijehom na licu.Kakvo mu je to pitanje?
„Naravno!Šta bih trebala volit Spiderman-a?“,uzvratila sam,imajući osmijeh na licu.
Okrenuo se prema njima i pokazao rukom prema meni preko ramena.“Volim ovu curu.“,rekao je.
Nasmijala sam se.Simpatičan je.Ipak imam nešto zajedničko sa njima.
Otišla sam u kuhinju i uzela praznu bocu Coca Cole.Vratila sam se u dnevni i svi smo sjeli u krug na pod.Svi smo sjeli u turski položaj.Možda nisam trebala tako sjesti jer sam samo nosila majicu,ali sam se nekako namjestila i prekrila majicom koljena.
Zavrtila sam bocu i ispalo je da ja pitam Harry-ja.“Istina ili izazov?“,upitala sam,smješeći se.
Ako izabere istinu imam odlično pitanje,a ako izabere izazov neće mu se svidjeti.Odlična sam u davnju izazova.
„Istina.“
Šteta,baš sam imala dobar izazov.Ali i ovo je dobro.
„OK.Jesi li ikada poljubio nekog dečka na usne?“,upitala sam,i dalje noseći osmijeh na licu.
„Umm...Jesam.Ali i to je bio izazov.“,rekao je,a ja sam kimnula glavom.Dobro,iskren je.Ali poljubio je nekog dečka?Malo sam protresla glavom da to odbacim sa misli.Nisam ni htjela zamišljat.Uf!
Sada je on zavrtio bocu i ispalo je da Niall pita mene.“Istina ili izazov?“,upitao me.
Malo sam se premišljala,ali sam inače bila osoba koja voli izazove,tako da bih vjerovatno uzela izazov.Ali pošto ne znam kako oni igraju na to,uzela sam istinu.“Istina.“
„Da li ti se sviđa Harry?“,upitao je,a ja sam ga čudno pogledala.
Ne znam ni sama da li mi se sviđa.Sladak je,zgodan,lijep,ima predivne zelene oči,ali...Odlučila sam na za ono neće se ništa dogoditi ako priznam.
„Da.“,smireno sam,i kratko odgovorila.Svi su odjednom pogledali u mene sa širom otvorenim očima,a pogotovo Harry.“Šta je?“,upitala sam.
„Ti znaš da si uprvo priznala da ti se sviđa Harry?“,upitao me Niall.Glupo pitanje.Naravno da znam,samo što je to sigurno ispalo malo neočekivano jer nismo bili bliski ni ništa slično.Samo mi se sviđao kao dečko.