Chapter 26
“Umm….Ni-ništa.”,mucala sam I lagala na najgori mogući način.Njega je teško slagati.Njegov dubok pogled je bio zaključan na mom I znala sam da se sada ne mogu izvući.Uvijek primjeti kada lažem ili kada nešto nije uredu.Zna me previše dobro.
Uzdahnula sam I opet nastavila gledati utakmicu.Približio mi se toliko da mi sam ga samo ja mogla čuti.
“Znaš da mene ne možeš slagati!Sad reci šta ima između vas!Vidim način na koji te gleda.”,rekao je pomalo stogo I tiho,ali isto tako dovoljno glasno da ga čujem.Pogled mi je pao na Harryja kad sam primjetila da me gleda.Odmah je skrenuo pogled I nastavio gledati utakmicu.Pa šta smo mi?Osnovci koji se pogledaju na času I onda skreću pogled kao da se ništa nije dogodilo,ali se onda samo nasmiju.Pa daj!
Preokrenula sam očima I u sebi molila da ništa ne skonta.Stvarno ne bi bilo dobro da sazna ono između Harryja I mene.Okrenula sam se prema Samu koji me I dalje gledao.
Nakašljala sam se malo I onda započela.”Um…Stvarno ništa.Samo smo prijatelji.”,rekla sam mu,ali sada me nije onako gledao pa sam sada baš slagala.Kimnuo je glavom,ali mislim da nije povjerovao.No dobro to ću sada ostaviti iza sebe.Sada je vrijeme da se uživimo u utakmicu.
Cijelo vrijeme smo se derail,psovali I ne znam ni ja više šta radili.Rezultat je bio izjednačen 3:3,I svi smo navijali za svoj tim.Onda je lopta krenula prema golu Real Madrida I ja sam se uspravila u sjedeći položaj sa rukama iznad glave.
“Ajde gol!”,viknula sam kada je lopta ušla u gol,a ja spljesnula rukama.”Gol!”,rekla sam I Sam je ispružio ruke prema njemu da mogu da udarim u njih.(ne znam kako se to piše hahha al’ znate ono kada ‘nabacite’ nekome xd) Udarila sam I on je napravio pobjednički potez,a ja sam se nasmijala.Okrenula sam se prema ostalima I raširila ruke u znaku ‘Šta ćete sad?’.
“Nabijem vas!Barca je najbolja!”,viknula sam I oni koji su navijali takođe za Barcu su se počeli smijati.Realisti su samo zakolutali očima.Volim ovo raditi.Znaju da nemaju šanse,ali opet I dalje gledaju.Da sam na njihovom mjestu samo bi ustala I odšetala.
Utakmica se završila I rezultat je ostao isti.3:4 za Barcelonu.Bilo je negdje oko 11 sati navečer.Dečki su pokupili stvari I otišli.Ispratila sam ih na vrata I vratila se u dnevnu gdje su bili ostali.Počela sam čistiti dok su oni pričali.
Kad sam sve posklonila sjela sam sa njima i gledala u njih.Iskreno nisam ih ni slušala tako da ne znam o čemu su pričali.Osjetila sam topao dah pored mog uha I onda sam začula onaj hrapavi glas.
“Idemo u sobu?”,upitao je I mogla sam osjetiti njegov osmijeh.Kimnula sam glavom.
“Ja idem u krevet.Laku noć svima.”,rekla sam dečkima I krenula prema vratima.”Idem I ja.”,oglasio se Harry I kretao se iza mene.U tišini smo proveli ‘put’ do moje sobe.
Ušla sam u svoju sobu I krenula prema krevetu.Čula sam zatvaraje vrata I znala sam da je I Harry u sobi.Kad sam se htjela okrenuti I da mogu sjesti na krevet osjetila sam velike ruke na mojim kukovima kako me vuku prema sebi.Automatski sam se naslonila na njegova prsa dok je on svoju glavu stavio na presjek između vrata I ramena.Poljubio je to mjesto I obgrlio me svojim rukama.Počeo mi je polako ljubiti vrat ostavljajući sitne poljubce koji su sve više prelazili u strastvene I gladne.Nakon svakog poljubca sada je ostavljao mokar trag.Osjetila sam kako mi je uzeo dio kože I počeo je sisati.Ispustila sam uzdah kada je okrznuo to mjesti zubima.Nastavio je to raditi izazivajući mi neku vrstu boli,ali ne onu neprijatnu.Pustio ju je I ostavljao sitne poljubce I počeo puhati u moj vrat.Osjetila sam I dalje laganu bol u tom području pa sam dignula ruku I opipala ga.Jako je zaboljeo pa sam malo jauknula.On se nasmijao I okrenuo me prema sebi.Sagnuo se toliko da mi je mogao šapnuti nešto.