Chapter 22

3K 104 13
                                    

Chapter 22

Kako je dosadno!Nemam šta raditi.Ne uzima mi se laptop jer mi je dosadio.Uuu,imam ideju.Jeste malo prljava,ali mi je dosadno.Jao,jest mi I razlog dobar!Bože,pa sama sa sobom se raspravljam.

Prišuljala sam se do Harryjevih vrata I polako ih otvorila.Sjedio je na kožnoj fotelji pored kreveta I nešto čačkao po telefonu.Kako nikad do sad nisam primjetila da ima tu fotelju?Možda me nije zanimalo.Kako god.Polako sam zatvorila vrata I prišla mu.Brzo sam sjela na desni naslonjač na ruke I on se trznuo.Prebacila sam desnu ruku preko naslonjača I pogledala ga.

“Hej,otkud ti ovdje?”,upitao je I nasmijao se.Oslikale su mu se one rupice na obrazima.

“Dosadno mi.”,odgovorila sam mu.Primjetila sam njegov nekako zbunjen pogled.Ha,sad možemo da se počnemo igrati.

Digla sam lijevu nogu I prebacila je preko njega te ga uzjahala.Mogla sam čuti kako je ispustio kratak uzdah za koji je mislio da ga nisam čula.Ali jesam.

“Ljepotice,šta izvodiš?”,upitao me I ja sam se nasmijala.”Igram se,malo.Zar ti nisam rekla da mi je dosadno?”,malo sam ga provocirala.Zakolutao je očima,ne skidajući osmijeh s lica.

Protrljala sam svoju stražnjicu o njegovo međunožje,a on se promeškoljio I doslovno zarežao,zatvarajući oči.Kad je otvorio oči pogledao je u moj zločesti osmijeh na licu.

“Nemoj to raditi,ljepotice.”,rekao je.”A zašto?”,zanimalo me stvarno.Mada I kada mi kaže ja ga neću poslušati.Nakon nekog vremena nije ništa odgovorio.Shvatila sam to kao ‘uputu’ da nastavim dalje.Opet sam se protrljala,a on je I ovaj put zarežao.Ja nisam prestajala sa svojim pokretima,kao ni on sa svojim režanjem I uzdisanjem.Oslonila sam ruke na njegova ramena,dok me on svojim primio za kukove.Ruke su mu se pomjerale zajedno sa mojim kukovima kada je naslonio glavu na naslon,opet,zatvarajući oči.Spustila sam se do njega I počela mu ostavljati sitne poljubce na vratu.Počela sam se penjati do njegovih usana preko čeljusti kada mi je jače stisnuo kukove I ispustio dubok uzdah.

“Ljepotice…”,jedva je dolazio do daha.”Ako…ovako nastaviš…svršit ću.”,rekao je isprekidano.Kada je to rekao malo sam ubrzala I dobila od njega teško dahtanje,I na kraju je jednom duboko zarežao na moje uho.Nasmijala sam se jer sam uspjela obaviti ono što sam htjela.

Odmakela sam se od njega I pogledala ga.Otvorio je oči sa smiješkom na licu.”Ljepotice,vjeruj da ću ti se odužit za ovo.”,rekao je nekako samouvjereno.Sišla sam sa njega I popravila majicu.

“Samo sanjaj kovrđavi.”,rekla sam mu I krenula prema vratima.

“To I radim.Stalno!”,odgovorio je I mogla sam prepoznati kako me izaziva.Sada on mene.

Ljutito sam se okrenula I nagela se iznad njega stavivši ruku na naslonjač.”I to ti je zabranjeno!”,rekla sam kroz zube.On se samo nasmijao,ponovo,i odgurnuo me kako bi ustao.Uhvaio me oko struka I svo vrijeme me gurao nazad dok nisam završila na zidu.Pribio me svojim tijelom I poljubio u vrat.Stavila sam mu ruke na prsa I pokušala ga odgurnut.Dignuo je glavu kako bi me pogledao.

“Zaboravi,Harry.”,rekla sam mu I nekako se provukla ispod njegovih ruku I potrčala prema vratima.Izašla sam I ušla u svoju sobu.Dobro je,nije me pratio.

U,sad sam se sjetila još nečega.Mogu otići malo u shopping i malo do raznih salona.Da ubijem preostalu dosadu.Pogledala sam se u ogledalo.Definitvno prvo što ću uradit je to da ću se ofarbati.Ne znam u koju boju bi mogla.Možda bi mi poslije jarko crvene dobro sada išla jarko plava,ali prava plava boja.Ili možda roza.Hmm…Ma to ću kasnije.

Obukla sam svoje crno sive vruće hlačice,crni top na debele bretele sa izrezima na rebrima I na gornjem dijelu stomaka,a odvajala ih je samo jedna debela traka.Stavila sam jednu malo kraću ogrlicu sa velikim privjeskom I visoke crne štikle sa platformom.Na očima sam nosila svoje sive pilotice I svoj Iphone u đepu na stražnjici.Kosu sam svezala u visoki rep I našminkala se po običaju.Bilo je negdje oko pola 4 kada sam krenula.

Bad Girl(Story with One Direction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora