Ngayon ko nalang ulit nakitang umiyak si Gwen. The last time she cried was when Mia was so sick.
"You're already married hindi man lang ako nakapag-suot ng gown" diba ang laki ng problema n'ya. "Nasaan ba yang lalaki na yan at uumbagan ko" natatawa nalang kami nila ate Piper.
"Gwen, we're gonna have a wedding ceremony don't worry, you'll wear a gown" I assured her.
"Mommy Tita , who's gonna be my Daddy Tito?" I told Yael how badly Mia wants to have her own Daddy, kaya naman plinano namin ni Yael yung araw na magpapakilala s'ya kay Mia. I'm sure she'll be more than delighted to know.
"You'll meet him tomorrow" she nodded cutely. God, I'm sure she'll love to have a sibling from me.
My family were so happy and excited, lalo tuloy ako natuwa, everything I dreamed of is right here in front of me.
"A penny for your thoughts?" I was brought back to my reverie nandito kami ngayon sa favorite Ice cream parlour ni Mia.
"Mommy Tita! Kinakausap ka ni Mr. President" natawa lang si Yael.
We told her everything and just as expected she's more than happy.
"I'm gonna have a baby sister or brother soon?" She suddenly ask while on the car, pabalik na kami sa bahay ngayon.
Natawa naman si Yael, you can see na hindi na kailangan ng effort para maging close sila kasi there's something between them already. Maybe because they're both mine.
"Your Mommy Tita don't like to have one pa" he said, hinampas ko naman s'ya, naku siguradong akong hindi ako tatantanan ni Mia tungkol dito.
"Why?" she looked at me
"It's not that I don't want to, I'm just waiting"
"For what Mommy Tita?"
"The right time"
"When's the right time?"
"You'll see"
"Eh Mommy Tita I want it right now, please, so I can have someone to play with"
"Tignan mo yung ginawa mo" I shot a glare with Yael, he mouthed what and smirked. Ugh!
Nang makabalik kami sa bahay, Ali's there. Syempre awkward pa rin, pero kapatid ko pa rin s'ya so it's normal to see her every now and then. Besides si MOmmy ang nag-aalaga kay Caleb while she's in Italy.
"Hi" I said, then she hugged me.
"I missed you Am"
"I missed you more" I said teary eyed.
Niyakap naman kami bigla pareho ni Yael.
"I'm glad we're all okay" he said
"Caleb's gonna be our ring bearer" sabi ko
"Alam ko, that's why I am here, Dan told me, I'm sorry kung hindi ako sumasagot sa tawag mo, I just don't know how to face both of you sa mga nagawa ko"
Lahat 'yon napatawad ko na, ang gusto ko nalang ay tahimik na buhay kasama ang mga mahal ko sa buhay.
"Kalimutan mo na 'yon, I've forgiven you long time ago, ang mahalaga nandito ka sa pinaka importanteng pangyayari sa buhay ko, I couldn't asked for more"
STAI LEGGENDO
In another lifetime
FanfictionAN AU BASED ON THE NUMBER ONE FANTASERYE IN THE COUNTRY, ENCANTADIA... THIS IS SOLELY AN YBRAMIHAN FICTION IN WHICH I CHANGED THEIR NAMES AND THE SETTINGS WILL BE IN REAL LIFE.. ORDINARY PEOPLE SILA DITO... SO JUST CONTINUE SHIPPING... SAGWAN, LAYAG...