Cennetin Gözleri Açıktır

203 12 4
                                    

Mert'ten

3 yıl önce~
Ben yağmuru çok severim yağmurun altında yürümeyi hele ki yağmurdan sonra gelen o toprak kokusunu daha  cok severim. Şimdi de yağmur yağıyordu ama bu yağmur bu sefer yetim kalan bir çocuğun gözyaşlarıydı. Benim gözyaşlarım. Yarım saat önce bi telefon geldi karşıdaki kişi babamdı. Bana annemin hastaneye kaldırıldığını ve öldüğünü söyledi. Bedenimi hissedemedim telefonu elimden düşürdüm gözyaşlarım benim isteğim dışımda akıyordu. Mira bana meraklı gözlerle bakıyodu. Koşarak yanıma geldi

-Abi noldu neden ağlıyosun?dedi ben şimdi ona ne diycektim ki o daha küçük  bir kız. Sadece ona sımsıkı sarıldım.Onu kucağıma alıp bir şey demeden babamın dediği hastaneye gittik. Babam karşımda ağlıyordu. Mira da ağlamaya başladı.

-Niye ağlıyonuz yaa annem nerede anneme götürün beni.dedi mira
Mirayı kucağımdan aldı babam ve ona

-Kızım...a-annen kaza geçirdi.

-Ne😭 anne!! Anneee nerdesin anneee😭 ben annemi istiyom bırak beni anneeee baba annemi istiyom ben.😭😭

-Mira abicim yapma dur😢baba son kez annemi görebilirmiyiz.dedim

5 dakika sonra odadan annemi çıkardılar heryeri yara içindeydi.

-Anne bırakma bizi anne nolur gitme anneeee

-Anne uyan annecim kapamatma gözlerini anne nolur anneeeeee.!!!
Götürdüler annemi bizden biz şimdi napacaktız annesiz mi büyüyecektik? Mira napcak o daha kücük o nasıl dayanacak Allah'ım.
****
Yazardan

Mert annesinin mezarınin başında=
-Sana çarpanlar kim bilmiyorum anne ama bulacam merak etme. Babam bana uzak dur dedi sen karışma dedi bırakırmiyim anne peşlerini onlar seni benden aldılar. Mira iyi anne merak etme, ev kalabalık gelen giden biz bize kalamadık daha. Babam da tahmin edersin işte nasıl olduğunu.. Belki de boşuna anlatıyorum nasıl diyodu o filmde cennetin gözleri açıktır bizi izliyosundur kesin. Çok canım yanıyo anne görüyosun dimi başka hiçbir şeye benzemiyo bu napacağımı kendim de bilmiyorum. Sen olmadan nasıl yaşarım. Tek başıma mesela sabah kalkınca naparım bütün gün? Akşamları daha zor derler ya laf olsun diye değilmiş. Doğru ben seni görmeden sesini duymadan koca bir gün geçiricem sonra akşam eve gelicem sen yine yoksun tek başınayım sen burdasın alışılır mı buna annem nasıl alışılır Allah aşkına. Sabır deme anne sabır deme...
Mert annesinin mezarından bir avuç toprak alır ve gider..

Şimdiki zaman..
Gece'den

Eve geldim. Odama doğru çıkarken abimi gördüm. Yüzünde iki uc tane kızarıklık ve alnının kenarında az kan vardı Mertin yüzüde öyleydi acaba bunlar kavga mı etti?

-Abi kim çarptı sana böyle.Dur ben temizleyim.

-Şakanın sırası degil Gece ahh kızım yavaş olsana!

-Tamam rahat dur bi. Ama kim yaptıysa iyi yapmış..hjhjhj

-Geceeee!!!!

-Aman iyi ben odama çıkıyom.

1 hafta sonra .

Camdan dışarı bakarken yanıma biri oturdu kim diye bakıyım dedim Mertmiş. Göz altları morarmış masaya yatmış bana bakıyodu.

-Sert kız ne bakıyon.dedi
Umursamayıp önüme döndüm.
-Niye bu kadar sert birisin hayatında kötü bir şey mi yaşadın gülmüyon sadece soğuk soğuk bakıyon neden?

-Tercih meselesi.

-Gülmemek mi tercihin?

-Evet.

-Bence çok kötü bir şey yaşadın ki böylesin tercih değil bu.

-Sanane olum sanane bir sey yaşamadım!!dedim sinirle etrafıma baktığımda herkes bize bakıyodu
-DÖNÜN LAN ÖNÜNÜZE!!!

-Kızım kulak lan bu!dedi mert.

O sırada hoca iceri geldi ben de başımı sıraya koyup yattım. Kafa mı sağ tarafa çevirdiğimde Mert'in bana baktığıni farkettim. Kaşlarımı çatıp" bakma" dedim.Gözlerini kapattı.

Mert'ten
Sert kız senin canını öyle bi yakacam ki o sevgilin benim kardeşime bidaha yaklaşamıycak. Ama ilk önce senle iyi geçinmeye çalışcam arkadaş olcam ve seni öyle bir yerden vurcam ki bu okula gelemiycen bidaha. Kafasını çevirdi anında kaşlarını çattı bu bakma dedi neyse simdi uykum var sonra uğraşırım.
Ders bitti. Okuldan çıkıp eve doğru gidiyodum onu gördüm kulaklığı takmıs yürüyodu lann napıyo bu mal!!

Gece'den

Kulaklığı taktım eve doğru gitmek için yola döndüm. İleriden arabanın geldiğini görünce hareket edemedim sanki üzerime bir yük binmiş gibi. Sonra kolumu biri çekip beni arabadan kurtardı. Sarıldı bana "önüne baksana Gece gözün mü kör"dedi ittim ne diyon lan diyip yumruğumu vurcaktım tuttu.

-Muhittinle şuan tanışmak istemiyorum.dedi güldüm ilk defa birine güldüm.

-Aha güldün kızım gülünce daha güzel oluyon hep gül yakışıyo sana.dedi

-Defol Mert.

-Hayatını kurtardım bi teşekkurü hakettim bence sert kız.dedi umursamayıp yanından ayrıldım.
Peşimden geliyodu. Arkamı döndüm durdu. Tekrar önüme dondum bir kaç adım yürüdüm. Tekrar döndüm

-Ne geliyon lan peşimden!!

-Teşekkür et gitcem.

-Yürü git bu sefer gerçekten vurcam!

-1 evim bu tarafta 2 etmeden gitmem.

-Allah'ım bide gülüyoya yaa. Teşekkur ederim hadi git.!

-Heh şöyle hırçın kız hadi yarın görüşürüz.dedi ve yanağımı öpüp gitti.

-Lan mert ben sana bunu okulda ödetmem mi yarın gelme oğlum okula!!

Vee bölüm sonu..

İyi okumalar.. 😊

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin