İnsanlar,hepsinin bir amacı vardır. Bazıları iyi bir gelecek için uğraşır bazıları ise uğraşmazlar. Sadece yaşayıp giderler. Onların bir amaçları yoktur. Hayat onları nereye sürüklerse oraya giderler. Ama hiçbir zaman sorgulamazlar biz şuan neden buradayız diye. Abim ve ben bu hayatta sadece doktor olmak için uğraşıyoruz. Abim ne kadar eğlenceli, hayatın tadını çıkarıyor gibi gözüksede onun içinde her zaman acı çeken biri var ve bunu sadece ben görüyorum. Dışarıdan bir insan ona baktığında sadece yakışıklı,şımarık ve eğlenmeyi seven biri olarak görür ama onu tanıyınca böyle biri olmadığını anlıyorsun ama bunu kimse anlamıyor. Sadece ben anlıyorum. Şuan gözlerine baktığında bile anlıyorum.
Okuldan çıktıktan sonra deniz kenarına gidip bir banka oturduk denize bakıyoruz. Denize bakınca sanki bütün acılarımız akıntıyla birlikte gidecekmiş gibi zannediyoruz. Ama işte öyle olmuyor. Deniz sanki acılarımızı daha da çok yüzümüze vuruyor. Ne kadar istemesekte vuruyor işte.
-Emre Meryemi özlüyor musun?
-Evet canım.dedi sesinden bile acı çektiği nasılda belli oluyo elimi kucağıma başını koy diye işaret ettim. Koyduktan sonra ellerimle saçını okşadım. Gözlerini kapattı.
Mert'ten
Onlar gittikten sonra onların peşinden gittim. Deniz kenarına geldiler. Bir banka oturup denize baktılar. Ben de ağacın arkasına geçerek onları dinledim. Biraz değişik davranıyo gibiydiler. Sanki acı çekiyolardı. Sonra Gece o mala bakıp
-Emre Meryem'i özlüyor musun?dedi niye böyle bi soru sorduki kim bu Meryem?
-Evet canım.dedi o salakta kim bu kız lan şimdi ben bile merak ettim. Emre Gecenin ayağına yatınca hemen oradan uzaklaştım.
******
Gece'den
Abimle deniz kenarından ayrıldık ve şuan bi çiğkoftecinin önündeyiz.-Bana çiğkofte alsana canım çekti.
-Başkalarının kardeşi tatlı sözle istediğini yaptırır benimki alsana der.!
-Hadi hadi çok konuşma bana iki tane.
-Abi bize ordan 4 dürüm.
-Digeri kime? Yoksa odamı benim😎
-Unuttuysan söyleyim bizim bir kız kardeşimiz var adı da Elif.
-Ciddi misin ne zaman doğdu.
-15 yaşında nasıl unutursun
-Aman Allah'ım nasıl unuturum. Ya abi bi git yaa.
****
-Elif gel kız çiğkofte yicez koş.-Harbi mi geliyom hemen.
-Gece bu niye bu saatte okulda değil bi bilgin var mı?
-Ögleden sonra tatilmis onlarin bana mesaj atmıştı nerdesin diye.
-Canım abim ve ablam sizi çok seviyorum.
-Hiç boşuna uğraşma ikisi benim sana bi tane hjhjhj.
-Neden yaa !
-Elif onu aldığımıza şükret bence.
*****
Gece saat 11 di. Ailecek film izliyoruz. Emre yüzünden saçma bir dizi izliyoz. Neymis efendim aşk filmi izliyelim belki birine aşık olursan nasıl davrancağını öğrenirsin bla bla bla.
Hayal aleminde yaşıyo beyfendi ben ve aşk ımkansız.!-Alex bak bak kız aynı sen ahhahaha
-Emre abicim bak arkada bişey var o da sana benziyo..!
-hangisine? Lan sen beni köpeğemi benzetiyon!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
Teen FictionGece= -Gece farklıdır karanlığını içine hapseder. Geceyi aydınlatan bir sürü yıldız vardır. Aralarından en güzeli en parlağı Ay'dır. Gece Ay'a aşıktır onsuz yapamaz Ay'da geceye aşıktır onsuz yapamaz. Bizim aşkımız da böyle işte karanlığın içine hap...