Suç Ortağım

73 8 3
                                    

Kimileri annesini kaybeder kimileri babasını ya da kardeşini kaybeder. Kimileri ise sevdiğini... Abim sevdiğini kaybetti Meryemini. Meryem benimde arkadaşımdı. Onu hiçbir zaman yengem olarak görmedim. Hep kardeşim olarak gördüm. Meryem, ben, Derin ve abim hayatımızın en güzel anlarını yaşıyorduk. Taa ki o güne kadar. Neyse bunları anlatarak o günleri tekrardan hatırlamak istemiyorum. Şuan abimle kumsaldayız. Kumun üzerine bağdaş kurup oturuyoruz. Neden Kasım ayında kumsaldayız ben de bilmiyorum. Abim okuldan beni alıp buraya getirdi. Ve şimdi de tek kelime etmeden öylece denize bakıyor.

-Gece sence yanlış mı yapıyorum?

-Neyi?

-Kızlarla olan şeyi.

-Yani, bana göre yanlış. Ama anlıyorum seni acını unutmaya çalışıyosun ama yapamıyorsun. Acını böyle unutamazsın abi.

-Biliyorum unutamıyorum. Aslında unutmak istemiyorum ben her kızda Meryemi arıyorum Gece ama hiçbiri o değil.

-Her kız da Meryemi araman yanlış abi o kızların hiçbiri bi Meryem etmez. Meryem başkaydı. Bi selam demenle hemen yavşayan değildi o.

-Haklısın kardeşim. Artık vazgeçiyorum.

-Neyden?

-Kızlardan hatta hiç bi kızla konuşmuycam artık. Miranın doğum gününe de gitmiycem.

-Mira seni de mi davet etti?

-Evet. Bu arada mesajları mı okuduğunu biliyorum.

-Mesajları okuğumu bilmen normal çünkü görüldü yaptım abicim.

-Zeki kız.😂

-Peki bi şey demiycek misin onun hakkında yani neden konuşuyorsun yaşı küçük kızın.

-Gerçekten mi sağol ya bilmiyodum. Bi kaç gün konuşup bitircektim sadece bi amacım var onu yapıp daha da konuşmuycam. Tabi artık o şeyden de vazgeçtim. Ama aramızda kalsın bak.

-Açık konuşur musun abi

5 dakika sonra

-İnanamıyorum sana mirayı iddiaya mı alet ettin abi bu yaptığın hiç hoş değil.

-Oldu bi kere vazgeçtim zaten.

-Mira duyunca nasıl üzülcek haberin var mı?

-Duymucak. Tabi benim biricik kardeşim söylemezse.

-Off tamam vazgeçtiysen söylemem.

-Hadi gidelim. Bi saniye sen ne zamandan beridir insanları önemser oldun.

-Yoo ne alaka

-Benim bildiğim Gecem bunu duyunca ne halt işlersen işle derdi ama sen mirayı bana korudun.

-Benim kimseyi koruduğum yok!!

-Neden sinirlendin o zaman?😎😎

-Tamam lan ne halin varsa gör hatta bu şeyden vazgeçme devam ettir.

-Emin misin

-Evet eminim.

-Tamam sen istedin devam ettircem ama bi şartım var.

-Neymiş o şart.

-Aramızda kalcak kimseye anlatmıycaksın dolaylı yoldan bile.

-Tamam.

****

-O eli bırakman için 3 saniyen var

Şu an ne mi oluyo eve dönerken bi sokakta 4 erkek iki kızı sıkırtırmış abim hemen arabayı durdurdu ve oraya gittik

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin