Nefes alamıyorum niye mi? Abim üstte ben altta. Yanlış anlamayın sadece abimin başı karnımda resmen karnımı yastık olarak kullanmış ve eli de ağzımı ve burnumu tutmuş o yüzden nefes alamıyorum. Ha bir de yatakta değil yerdeyiz. Dün araba da gelirken uyumuşum ve galiba abim taşıdı beni buraya ama yerede o taşımadıya neyse. 5 dakikadır abimin uyanmasını ve elini çekmesi için uğraşıyorum. Mübarek 4 katım. Annemle Elif elime ne geldiyse duvara fırlattığım şeylerin sesini duydu bu hanzo duymadı hala.
-Kızım bu ne hal?
Tabi ben konuşamadığım için elimi yere vurdum kaldırsınlar diye. Elif ise gülmekle meşgul hem de baya bi gürültülü gülüyor. Bi saniye o bizi videoya mı çekiyo. Hele bi kalkıyım görür o. Annemin de uğraşları sonuç alamayınca bir an öldü mü diye düşündüm tabi sonra bu düşünceyi düşünmemeye çalıştım. Hah babam da gelince kadro tam oldu. Babam da ilk şaşırdı sonra gülmeye başladı. Ona ölümcül bakışlar atıp elimi yere vurunca hemen gelip Emreyi kaldırmaya çalıştı. Oğlanın elini bile kaldıramıyoruz iyi mi o da bastırdıkça bastırıyo. Git gide gözlerim kaymaya başladı. Nefesim de kesiliyo ölüyor muyum yoksa. Abim kafasını benim tarafıma yani gözüme çevirdi. Kafasını kaldırıp göz kırptı ve güldü sonra kalktı. Ayı iki saattir şaka mı yapıyodu. Hem öksürüp hem de abime vurmaya çalışıyorum. Hayvan ölüyodum resmen. Nasıl bir abim var benim böyle.
*****
-Bunun intikamını senden alcam görceksin beni boğmak nasıl oluyomuş.
-😂😂😂😂😂-Gülme!!!
-Neyse hadi gir.
-Mecbur muyum buna.
-Evet.
Nerde miyiz psikoloğun kapısının önündeyiz abim beni zorla sürükleyerek getirdi buraya. Bugün pazar yaa ben pazarımı evde geçirmek istiyorum. Neyse Bismillah deyip daldım içeriye adam boş bulundu galiba sıçradı bide elini ağzına götürüp yukarı itti. O haraket ne be?
-Kızım yavaş olsana. Neyse Gece hanım öncelikle tanışalım ben Samet babanın arkadaşıyım aslında bugün hastam yok ama baban durumu anlatınca gelmek istedim yoksa hiç bir güç beni pazar günü saat 9'da buraya getiremezdi. Geç otur bakalım.
-Amin.
-Ne?
-Baya bi uzun konuştunuz da ondan dedim Samet bey.
-Neyse anlat bakalım.
-Neyi?
-Canını sıkan şeyi.
-Canımı sıkan bir şey yok.
-Ama bana öyle söylemediler.
-Yalan söylemişler o zaman.
-Gece bak anlatmazsan ben senin sorununu nasıl çözeceğim. Hem baban anlattırmadan gönderme dedi.
-Sorunum yokki çözesin.
-Gece kızım hadi ama anlat artık.
-Ee sana anlatmışlarya işte.
-Bide senden duymak istiyorum.
-İlkinde anlayamadın mı da bana soruyon sen teşhisini koy bana her türlü uyar.
-Geceee babanı arıycam artık.
-Off iyi tamam.
Doktor karşıma oturup
-Dinliyorum.dedi gözlerimi kapattım ve anlaymaya başladım.
-Sokakta dolaşıyodum işte az ileri de 3 kişi bir kişiyi sıkıştırmış dövüyolardı. O dövülen kişi de benim sıra arkadaşımdı. Aslında ona kızgındım işte neyse biri bıçak çıkardı tam ona saplıycaklarken önüne atladım bıçaklandım. 1 hafta uyanamamışım iki üç kere kalbim durmuş bu 1 hafta içerisinde uyandıktan sonra her gece o anı gördüm. Nerde bıçak görsem o an gözümün önüne geldi hep. Şuan olduğu gibi. ABİİ!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
Teen FictionGece= -Gece farklıdır karanlığını içine hapseder. Geceyi aydınlatan bir sürü yıldız vardır. Aralarından en güzeli en parlağı Ay'dır. Gece Ay'a aşıktır onsuz yapamaz Ay'da geceye aşıktır onsuz yapamaz. Bizim aşkımız da böyle işte karanlığın içine hap...