Herkes özledir. Herkes kahramandır, aşıktır, zalimdir ve aptaldır. Bana genellikle aptallar denk gelir. Şuan karşımda var bi tane aptal ve hâlâ bileğimi sıkıyom. Şimdi diyceksiniz bi dinle belki önemli bir şey diycek ama hayır ben dinlemem eğer biri bana dokunmaya kalkışırsa dinlemem ve
-Ahh ne vuruyon kızım!!
-Ohh. Sonunda muhittini kullandım. Allah'ım öyle bi rahatladım ki.
-Ah muhittin ah acıttın oğlum!
-Gece kanka neden vuruyon çocuğa?
-Bizim anlaşmamız böyle sağolsun muhittini sonunda tattırdı bana.
*******
Kapı açıldı. Sınıfa müdür ve Derin girdi. Bi saniye bizimlemi okuycak??😮-Hocam bu yeni öğrenci bu sınıfta okuycak. İyi dersler size.deyip gitti müdür.
-Tanıt canım kendini.
-İsmim Derin SAYER. Yozgatlıyım, 17 yaşındayım ve Alex'in en yakın arkadaşıyım.dedi ve bana göz kırptı.
Tcsinide söyleseydi az geldi bunlar.-Alex?
-Ben hocam ben.
-Oha sen gavur musun?dedi sınıftan bir asalak.
-Höst lan Elhamdülillah Müslümanım, Fransalıyım sadece.
(Fransada Alex ismi var mı bilmiyom ama sevdiğim için bu ismi koydum. Tamam hadi neyse devam edin okumaya)-Tamam kızım neyse geçebilirsin bi yere.
Ali hemen yanındakini kovdu. Derin de onun yanına oturdu.-Ahh Gece ya neden vurdun?
-Onun yanına oturduğun için hem de bir erkek!
-Ee sen de bir erkeğin yanına oturuyon.
-O benim yanıma oturuyo farkındaysan hem zorla tutan yok.
-Burası sen gelmeden önce benimdi yaralı maviş.
Mert'ten
Geceye yaralı maviş deyince koyu mavi gözleri gerçekten çok güzeller anneminki gibi neyse işte daha bi koyulaştı. Yüz hatları gerildi ve ellerini yumruk haline getirdi. İnşAllah muhittin devreye girmez gerçekten acıtıyo abi. Ömrümde ilk defa bir kızdan yumruk yiyorum ve eli de gerçekten çok ağır.-Bana bi daha yaralı maviş DEMEE!!!!
-Hey gençler yeter artık önünüze dönün!
Ali-oğlum dinci size diyo öldürcek gibi bakmayın kendinize.dedi
İkimizde önümüze döndük. Düşündüm de eğer bu olaylar olmasaydı. Geceyle arkadaş ya da dost olsaydık nasıl olurdu? Değişik olurdu galiba. Tipini şöyle bi anlatcak olursam koyu mavi gözleri, al dudakları, iki tane gamzesi (beni oraya kömün 😂 yazarınız istiyo yapın hadi 😂😂) ve kokusu aynı annemi hatırlatıyo bazen içimden diyorum anneme nasıl bu kadar çok benziyo diye. Ama huyuna gelirsek sert acımasız şimdi diyceniz bu gülmeyen kızda o gamzeleri nasıl gördün bi kere gülmüştü tabi beş saniyelikti. Ha bir de muhittini ne diyorum abi ben ya yumruk deyiceğime muhittin diyorum ah Gece neye çevirdin kızım beni.
~Aşığa~
~Ne diyon lan ne aşkı iç ses defol git!~Ali-Beyza hocam.
-Efendim oğlum.
-Bi soru sorabilir miyim?
-Buyur sor bakalım.
-Şimdi dersimiz din dersiya biz sınıftan çıkıp gitsek dinden çıkmış mı oluyoz?
-Allah seni alsın Ali!! Alsın ki kurtulalım senden o ne biçim soru lan ben de ciddi ciddi dinliyom.
-Ciddi ciddi dinlemen kabahat Mert.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
Teen FictionGece= -Gece farklıdır karanlığını içine hapseder. Geceyi aydınlatan bir sürü yıldız vardır. Aralarından en güzeli en parlağı Ay'dır. Gece Ay'a aşıktır onsuz yapamaz Ay'da geceye aşıktır onsuz yapamaz. Bizim aşkımız da böyle işte karanlığın içine hap...