Bölüme geçmeden önce bi şey açıklıyacam Mert karakterinde olan Vini ile Melih karakterinde olan Sergio' yu değiştirdim artık Mert Sergio Melih ise Vini. Nedenine gelirsek Vini çok çocuksu gibi olduğu için bi de boyu kısa. Bir de Emre ve Emir'i de değiştirdim Zayn yerine Tolga Mendi yaptım. Açıklamam bu kadardı kendinize iyi bakın.
İyi okumalar..
•
Ellerimi ceplerime koydum yüzüme de sinsi bi sırıtış yerleştirip Selinlere baktım. En son Selini yere yatırıp güzelce yumrukluyordum ama okuldan birileri ayırmaya çalıştı tabi onlarda yumruğumun nasibini aldı. Sonuç olarak Derin, Elif, Selinlerle birlikte müdürün odasındayız. Alya nerde diye sorarsanız müdürün odasına gelirken çaktırmadan onu bi odaya tıktım tıkmadan önce tehtit etmiş olabilirim sonuçta bu okuldan değil.
Müdür- Bu sefer neden kavga ettiniz gece??
-Selinler biz bahçedeyken geldiler yanımıza sonra kavga oldu işte.
Selin-Hayır yalan söylüyorlar onlar yanımıza geldiler ne olduğunu anlayamadan saldırdılar bize.
Derinle Elif aynı anda ne!! dediler tabi ben bunu diyeceğini tahmin ettiğim için odaya girdiğimden beri yüzümden eksilmeyen sinsi gülüşüme devam ettim ve müdüre
-Kamera kayıtlarına bakabilirsiniz.dedim
Selin gülümsemesi silinip yerini somurtan bi ifadeye çevirdi. Sadist miyim bilmiyom ama yüzündeki yara izlerine ve kanlara baktıkça iyi hissediyorum.
Müdür- Tamam bakalım.
Müdür bilgisayarına yöneldi. Ben ise hala Seline sinsi sinsi bakmakla meşgulüm. Bazen o da bakıyo ama sonra dayanamayıp başka yöne bakıyo. Derin kulağıma eğilip sessizce:
-Çok rahat davranıyosun Gece bari elerini cebinden çıkar. O değilde iyi ki benim sana aldığım deri cekete bi şey olmamış yoksa seni evire çevire döverdim.
Derinin söylediği şeyden sonra büyük bi kahkaha patlattım. Tabi müdürün bana bakışından sonra susup bu seferde Seline kaşlarımı çatıp ona öldürücü bakışlar attım. Sonunda müdür izledi ve bize ailelerinizi çağırın dedi.
******
Emreden-İkiz noldu lan Geceye bi şey mi oldu.
-Yok lan Gece birilerini dövmüş yine okula çağırıyo.
-Çabuk gidelim o zaman.
-Kaan kardeşim biz gidiyoruz Mert sana emanet uyandıktan sonra detoksifikasyon yapılcağını felan anlatırsın biz geliriz. (bu yazmaya üşenipte kopyala yapıştır yaptığım kelimenin anlamı arındırma yani uyuşturu tedavisi olmak isteyen insanlar ilk bunu yaptırmaları gerekiyomuş sonra tedaviye başlıyolarmış)
*****
Sonunda okula geldik müdürün odasına doğru ilerliyorduk sanırım tek biz gelmedik başkaları daha oraya gidiyodu. Emir ise hala sırıtıyodu. O sırıtınca bende sırıttım.
-Ne sırıtıyon lan.😂😂
-Demek 8 ha 😂😂
-Sus sus ciddi olmamız gerekiyo kardeşimizi kurtarmamız için😂😂
-Tamam 😂😂
Müdürün kapısına geldik yalandan öksürüp ciddi bi hal takındık ve kapıyı tıklatıp içeri girdik. Bi kaç sinirli aileler, bizim kızlar ve Gecenin dediği şaftı kaymış kızlar vardı. Hepsi bize döndü ve Gece birden abi deyip Emire sarıldı. Elifte hemen yanına gitti Gece'den ayrıldıktan sonra Elife de sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
Teen FictionGece= -Gece farklıdır karanlığını içine hapseder. Geceyi aydınlatan bir sürü yıldız vardır. Aralarından en güzeli en parlağı Ay'dır. Gece Ay'a aşıktır onsuz yapamaz Ay'da geceye aşıktır onsuz yapamaz. Bizim aşkımız da böyle işte karanlığın içine hap...