Bu bölümü medyadaki müziği dinleyerek yazdım sizin de o muzikle dinlemenizi tevsiye ediyorum. İyi okumalar 😘
Soluklar insanın yaşam kabiliyetini güçlendirdiği kadar hayatını yitirme sürecinide hızlandırmayı başarabiliyordu. İçime aldığım derin ve sık nefesler göğsümde büyük oyuklar açıyor. Televizyonlardan hep merak ederdim acaba bir bıçakla ya da silahla vurulsam nasıl olur diye keşke hiç merak etmeseymişim çünkü çok kötü bir şeymiş. Nefesim kesiliyo zar zor alıyorum ve yaralandığım yer acıyo ve bu acı bütün vücuda yayılıyo ve bi üşüme geliyo kalp atışlarım yavaşlıyo. Ölmek böyle bir şeymiymiş?
-Gece bana bak nolur!!! Gitme tamam mı gitme bırakma beni sakın Gece bırakma beni lütfen!! Bak ambulansı da çağırdım iyi olcaksın tamam bırakma beni Gece!!!
- M-mert
-Efendim Gece söyle dinliyorum
-Ne-dden yaptın ahh!!
-Ne? Şey Gece ben
-Açıkla M-mertt söyle nedenn be-enn sana ne yaptım da ba- bana bunu ya-yaptın??Lutfen sö-söyle..
-Tamam anlatcam. O Emre itiyle aramız iyi değildi Gece iki kere mi felan dalaştık sonra onu kardeşimin yanında görünce kendimi kaybettim ona acı çektirmek istedim sevgilisiyle yani senle aranızı bozmak istedim ve gidip ona Gece söyledi dedim aslında yine senden duymuş oldum sahil kenarında konuşmalarınızı dinledim. İşte böyle ol-
-SALAKKK ahhhh!!!! Sana onun sevgilisi olduğumu kim söyledi!!
-Değil misin??
-Şuan bu durum da olmasam seni dövmüştüm Mert sen nasıl bir gerizekalısın haa!! Ben Emrenin kız kardeşiyim sala-ahhh!!! Nerde kaldı bu ambulans!!??
-Be-benn bilmiyodum.
-Sorsaydın keşke lan gerçi ha kardeşiyim ha sevgilisi yine de Emre benim bu hayatta değerlim Emrenin de ben ve elif yine de iyi oynamıssın ARAS sonuçta aramızı bozdun aferim sana.
-Gece ben pişmanım gercekten bi anlık bi sinirle yaptım özür dile-
-Dileme sakın dileme Aras!!
-Tamam Gecem dilemiyorum ama kendini yorma birazdan ambulans gelcek tamam bırakma kendini sen benim tanıdığım en güçlü kızsın bırakma kendini.
-Mertt canım çok acıyo.
-Sabret güzelim gelcek ambulans.
Erkek adam ağlamaz derler. Ağlamayan erkek erkek değildir. Ağlamanın cinsiyeti yoktur. Erkek adam ağlar, ağlamalı. Sevdiği kadına çocuklarına bir şey olursa ağlamalı, baba olduğunda ağlamalı, sevdiği biri ölünce ağlamalı, sevdiği kadın ağladığında ağlamalı, ailesine bir şey olursa ağlamalı... Peki ben Mert'in neyi oluyorum da şuan benim için ağlıyo?
-Mert bugün dersteyken senle arkadaş olsak nasıl olurdu diye düşündüm bence çok güzel olurdu be.. Keşke mahvetmeseydin... Beni bu-bulaştırmasaydın da abimle halletseydin işini keşke. Biz çok iyi arkadaş olu-
-Gece aç gözünü gece gitme bırakma beni gece nolur aç gözünü GECEEEEE!!!
Mert'ten
Allah'ım ben naptım. Bi anlık öfkeyle neler yaptım böyle o benim için bıçağın önüne atladı benim için yaralandı. Allah'ım nolur ona bi şey olmasın.-Gece nolur aç gözlerini lütfen mavilerini saklama benden Gece nolur aç yalvarım Gece. Bak ambulansta geldi hadi nolur bırakma.
-Çok kan kaybediyo hemen yetiştirmemiz lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
Teen FictionGece= -Gece farklıdır karanlığını içine hapseder. Geceyi aydınlatan bir sürü yıldız vardır. Aralarından en güzeli en parlağı Ay'dır. Gece Ay'a aşıktır onsuz yapamaz Ay'da geceye aşıktır onsuz yapamaz. Bizim aşkımız da böyle işte karanlığın içine hap...