Aşkın Tanımı Yoktur

97 10 15
                                    

Aşk, neden herkesin ağzında bu kelime var? Oysaki üç harften oluşan saçma bir kelime. Kimine göre iki insanın birbirine olan hisleri, kimene göre de karşısındaki insana olan duygularını ona söylemeden hissettiği güzel duygular.

Kardeşim dergilerden bazen bana aşk ile ilgili şeyler söylerdi. Acı çekince, kavuşamayınca aşık oluyomuşsun. SAÇMA. Bana göre aşkın tanımı yoktur. Yaşarsın sadece anlatamazsın çünkü anlatmaya kelimeler yetmez. Ya doğruysa gerçekten acı çekince aşık oluyorsan. Ben şimdi acı çekiyorum. Gece öldü diye. Peki ben şimdi Geceye aşık mıyım? Mira doğruyu mu söylüyodu yani. Hayır tabikide öyle bi şey yok! Ben sadece ona alışmıştım ve şimdide kaybettim onu. Onun kokusunu ona çaktırmadan koklayamıycak mıyım? Çok güzel kokuyodu be..

Emre-Lan olum uyansana geri zekalı uyan lan uyan.

-noluyo lan.

-Salak ne uyuyon lan olum şuan o kadar çok mutluyumki gel sana sarılcam.

-Ne? Dursana lan kemiklerimi kırcan. Noldu?

-Uyandı lan uyandı! Gecem uyandı!!😂

-Ne uyandımı hani nerde Gece.

-Lan döverim ha benden fazla sevinirsen.😂😂

-Gece gerçektende uyanmışsın. Allah'a şükürler olsun rüyaymış. El mi salladı o ?

-Bana salladı lan heveslenme.

Fatih'ten

-Babaa.dedi prensesim bana ama kısık ve acılı bir sesle.

-Tamam kızım yorma kendini bak burdayız biz herkes burda canım.

-Çok üzüldün mü baba? Evet. Ömrümden baya yıllar gitti kızım.

-Şimdi bunları düşünüpte yorma kendini kızım. İyileştiğinde konuşuruz.

-Annem nerde baba?

-Orda kızım çağrıyım mı?

-Evet baba.
Meleğe elimle gelmesini işaret ettim.

-Kızım canım benim. Annecim güzel kızım.

-Anne.

-Sesine noldu bitanem. Canın çok mu acıyo merak etme ben sana ilaç veririm acımaz yeterki sen iyi ol.

-Annem. Bırakma anne yanımda dur sarıl bana baba sende bırakmayın beni.

-Ağlama bitanem bak yanındayız biz bi yere gittiğimiz yok.

-Korkma kızım ben yanındayım bırakmam seni. Ben annen ve sizin için her şey yaparım sen yeterki üzülme bitanem.

-Baba acıyo bu.

-İğne yaptım bitanem şimdi geçer.

1 hafta sonra..
Canım çok sıkılmıştı babamı ikna ettim onun hastalarını kontrol ediyoruz babamla hastalara bakarken bi tane kadın selam dedi tövbe estağfirullah Allahım ödüm patladı resmen

-baba bu kim yaranlanmam değilde bu kadın beni öldürcekti.gülme ya ne gülüyon.

Başka hastalara daha bakarken kadın resmen köpek gibi hırladı

-hoşt ne ayaksın olum döverim haa!!

-Gece kızım 😂

- buranın ağası benim olum ayağını denk al!!

- tamam yeter bu kadar eğer durmazsak birine daha dalcan.

Bu arada bi haftadır hastane de hiç yerimde durmadim ya gidip hastalarla dalaştım ya da birbirleriyle kavga etsinler diye fişnikledim ha bide çöpçatanlık bile yaptım hatta biri iki yıldır seviyomuş gazı verdim çocuğa gidip açıkladı kıza. Ne mi oldu garibim şuan her yeri kırık halde yatıyor. Aferim kıza iyi yaptı sordum neden dövdün diye eğer dövdükten sonra gene beni isterse kabul etcem dedi şuan sevgililer iyileşince istemeye gitcekler😂😂 kız beni şahidi yapcakmiş numarami verdim ariycak beni.
Haa bide abimle mert kendilerini affettirmek için her gün geliyolar onları affetmedim ama kullanıyorum cok sarıyo hele dün merte erik, çilek, badem, kiraz, şeftali ve armut aldırdım hemen gidip aldı abime de masaj yaptiriyorum her gun iyi oldu böyle. Elif  garibim o da arada kaynamış oldu onada istediğimi yaptırıyorum valla gül gibi yaşayıp gidiyorum benden rahatı yok. Tabi Alinin iğrenç esprileri hariç iki kere geldi kabloları boğazına dolayıp boğuyodum ama tam o sırada Derin geldi kurtardı bidahakine kapayi kitleyip boğacam.! Ve benimde durumum iyiye gidiyo yürüyorum da artık

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin