Ben bu şarkıyı dinleyerek yazdım isterseniz siz de dinleyebilirsiniz. keyifli okumalar diliyorum İnşAllah beğenirsiniz.
Mertten
Rengarenk dünyanın içinde iki karanlık insanız ne beyaz ne gri ikimizde siyahız. Ne o kurtulmak istiyor ne de ben. Ama insan yine de gri ya da beyaz olmasa da mavi olmak istiyor. Mavi iyidir ne beyaza benzer ne griye.. Mesela mavi gibi sevmeli bir adam. Öylesine saf, öylesine sonsuz. Peki gerçekten sonsuza kadar sevebilir miyiz. Ya da her şey terk edilene kadar mı? Ben sevdim birini sonra ne mi oldu terk edildim peki şuanki hissettiğim acı ne kalbim neden bu kadar çok ağrıyo. Gece beni hatırlamıyo diye olamaz dimi olmamalı be dede mümkün değil. Gece ve ben imkansız bir şey.
-Aşk imkansız felan tanımaz oğlum aşk geldi mi elin kolun bağlanır biraz acı çektirir biraz sevindirir ama sonunda kavuşmak varsa aşk güzeldir oğlum.
-Anlamıyosun beni ben onu sevmiyorum sadece bana iyi geliyo hep benim yanımda olmasını istiyorum ona zarar gelmesin istiyorum onun yaralarını ben iyileştirmek istiyorum bu aşk değil dede çünkü ben hala Mayayı seviyorum.
- Sen öyle diyosan öyledir oğlum ama şunuda unutma herkesi inandırırsın ama beni inandıramazsın. Neyse Ali napıyo iyimi geçen kötüydü geldi yanımda ağladı.
-Ağladı mı? Dede sen gitgide bunuyon galiba Alinin ağladığı nerde görülmüş.
-Höstt!! Daha yaşlanmadım ben. Hem sen dedene yalancı mı diyon.
-Sen ciddisin. İyide neden ağlasın ki sebep neydi ki?
-Söylemedi geldi ağladı gitti.
Aliye bak sen bi derdi var ve bana söylemiyo gerçi nasıl söylesin ki günlerdir nelerle uğraşıyoz.
-Dede batuyu nerde saklıyosun bak bir ay oldu söyle artık.
-Evlat tedavi nasıl gidiyo sen onu söyle.
-Oluyoz işte dede iyiyim ben merak etme.
-İnşallah.
Gece bulunduktan sonra bende tedaviye başladım vücudumuzdan maddenin çıkması 40 gün alıyormuş 1 ay oldu ama ilk zamanlardaki gibi krizler geçirmiyorum arada el titremeler oluyo kendimi kontrol edemiyorum o yüzden fazla dışarı çıkmıyorum bi okula başka yok. Geceyi en son hastanede görmüştüm ondan başka görmedim okula da gelmedi gerçi nasıl gelsin kız hatırlamıyo.
-Neyse ben artık gidiyim.
Bulunduğum yer yer altı insanlarının bir arada olduğu semt hepsi buraya bağlı yani Vefa'ya. Vefanın başında Mahir dede ve bi kişi daha var kim olduğu biliyonmiyo ben bile bilmiyom. Kimse Mahir dedenin onayını almadan bi iş yapamaz. Semt deyip geçmemeliyiz her türlü pislik var. Apartmanlar yoktur en fazla iki katlıdır ama geniştir. Buraya herkes girebilir ama kimse neler döndüğünü bilemez mesela Mahir dedeyi nadir kişiler bilir. Ben burayı öğrendiğimde 12 yaşındaydım Mahir dedenin torunuyla yakın arkadaştık o yüzden beni çok severdi sonra o olay olduktan sonra beni torunu bildi hep bende onu dedem olarak gördüm. Yaptığımız iş kötü ama iyi yönleride var. Buranın kuralları vardır birini bile çiğnersen ceza alırsın. Birinci kuralı duyduğumda çok şaşırmıştım Mahir dedeye sorduğumda Allah bize kadınları dövelim onlara eziyet edelim diye yaratmadı onlar bize emanet bize de emanete hıyanet etmek yakışmaz demişti. Yani birinci kural: Kadınlara ve çocuklara hic bir şekilde zarar verilmiycek onlar istemediği şekilde onlara hiç bir şey yapamazsınız cezası ölümdür. Ikinci kural ise Vefayı dışarıdan kimse bilmiycek ve konuşulmuycak cezası ölümdür. Sadece bu iki kuralın cezası ölümdür.
Mira'dan
-Ya hızlı koşsana biraz daha Emre geliyolar arkamızdalar!!
-Kızım delirtme beni. Bunların hepsi senin yüzünden senin neyine köpek sevmek 1.50 boyunla al şimdi bir sürü köpek var sev sevdiğini!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
أدب المراهقينGece= -Gece farklıdır karanlığını içine hapseder. Geceyi aydınlatan bir sürü yıldız vardır. Aralarından en güzeli en parlağı Ay'dır. Gece Ay'a aşıktır onsuz yapamaz Ay'da geceye aşıktır onsuz yapamaz. Bizim aşkımız da böyle işte karanlığın içine hap...