Kan Kardeşimsin🌙🖤

45 6 1
                                    


Masalara inanır mısınız?

Küçükken uyumadan önce annem hep bize anlatırdı. Genellikle sonunda mutlu son olurdu kız ile erkek kavuşur mutlu mesut yaşarlardı sonsuza kadar. Ben de hep merak ederdim gerçekten sonsuza kadar mutlu yaşarlar mıydı? Anneme hep sorardım gerçek hayatta iyiler ve kötüler var mıdır o da gerçek hayatta insanlar vardır iyi olmak kötü olmak kendi seçimleridir derdi. Annemin ne demek istediğini şimdi anladım. Kötü olmayı iyi olmayı da kendimiz seçiyor muşuz. Peki ben? Elimdeki silahın tetiğini çekip kötü mü olacağım? Ya da hayat beni buna zorluyorsa? 

Şimdi sadece iki seçeneğim var. 

Ya silahı ateşleyip arkadaşımı kurtarmak için katil olacağım

Ya da kaderimize razı gelip teslim olacağız.

                 3 Gün Önce...

Annem - kızım kameralar da ki bu çocuk kim bir de yüzü de gözükmüyor.

Emre - Hayır yani yüzü görsek sanki dövecez!

Elif - Evet dövecen. 😂

- Ya yeter adam iyilik yapmış gelip eve getirmiş ya başka bi şey olsaydı kaçırılsaydım.

Annem - Allah korusun kuzum o nasıl laf.

Babam - Neyse anlat bakalım noldu niye bayıldın sen? 

- Baba ben eve gelirken bi şey hatırladım daha doğrusu gözümün önüne Mert geldi sonra başım döndü sonrasını da hatırlamıyorum.

Emre - Mert ne alaka?

- Abi hafızamı kaybettiğimden beri sadece mertle ilgili şeyler oluyo hep onla ilgili şeyler oluyo ama bi türlü hatırlayamıyom başta yüzünü göremiyodum ama artık gözüküyo. Ben sadece Merti mi unuttum koca 3 yılda? 

Emre - Öyle gözüküyor. 😂😂

*

Odama gidip bi şey düşünmemek için ders çalıştım ama bi türlü anlayamadım. Allah'ım hafızamdan 3 yılımı aldın tamam ama bari dersler kalaydı. kitabı elime alıp kapıya doğru fırlattım. Tabi kapıya değil abimin kafasına denk geldi.

- Heyy!! Sinirini benden değil başkasından çıkar. 

- Ahh özür dilerim abi. 

- Önemli değil canım anlıyorum seni bi anda bütün her şeyin silinmesi zor bir durum. Ama sabretmelisin eninde sonunda hafızan geri gelcek. 

- Ne zaman gelcek abi !! Baksana hiçbir şey bilmiyorum sınava böyle nasıl gircem. Gerçi sen söylemesen böyle bi sınav olduğunuda bilmiyodum.! 

- Gecem sakin ol lütfen.

- NE SAKİNİ YAA NE SAKİNİ NEDEN OLDU ABİ NEDEN HAFIZAMI KAYBETTİM BEN NE GELDİ BENİM BAŞIMA!! BİRİ KOCANIM DİYO BİRİ GARİP DAVRANIYO KİMİM BEN YAA KİMİM!!

-NE!! Ne kocası Gece!! Ne saçmalıyosun!! 

Yere çöküp avazım çıktığı kadar ağladım. Abim ise bana bi şeyler söylüyodu ama anlayamıyodum. Yüzümde acı hissedince az kendime geldim. Annemle babam bana telaşla bakıyolardı. 

1 saat sonra...

Annemgil dinleniyim diye gitmişlerdi. 1 saattir tavanı izliyordum. Daha fazla dayanamayıp aşağı su içmeye indim. Abim, Elif, annem ve babam salonda hiç konuşmadan oturuyorlardı. Babam beni fark edip yanına çağırdı. 

Babam- Bak kızım biliyorsun bu aralar hiç iyi şeyler yaşanmadı hafızanı kaybettikten sonra çok sorunlar yaşadın. Şimdi bize hafızanı kaybettikten sonra neler yaşadığını anlatmanı istiyoruz. Eğer anlatırsan bi çözüm buluruz. Senin yanında her zaman abilerin annen ve ben varız seni her zaman korumak için hep yanındayız noldu anlat bana bitanem.

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin